Bölüm 37

142 16 5
                                    

Yoon Hee gece olunca gizlice kargoların arasında gemiye bindirildi.
James Carter işini şansa bırakmak istemediği için kızın ellerini ve ayaklarını bir güzel bağlatmıştı. Ağzıda bantlanınca girdiği kutuda Yoon hiç ses çıkaramaz oldu. Aslında ses çıkarmak şöyle dursun doğru düzgün nefes bile alamıyordu.
Saatler sonra gemi hareket edince James yardımcısıyla yanına gelip  kutunun kapağını açtırdı.

Yanındaki adam tercüme ederken James de Yoon u tehdit ederek konuşuyordu.

"Bak küçük hanım! Çoktan yola çıktık. Açık denizdeyiz. Yani anlayacağın bir yere kaçamazsın!
Eğer sesini çıkarırsan seni tanımadığımı söylerim. Sende kaçak bindiğin için infaz edilirsin.
Şimdi şu iplerini çözeceğim! Eğer uslu kız olursan Kore sınırından çıkınca seni kamarama da alırım. Ancak biraz daha dayanmalısın! Anlaştık mı? "

Yoon Hee onaylamak için başını salladı. James de ağzındaki bandı çözdü.
Yoon merakla sordu.

"Beni nereye götürüyorsunuz?"

James biraz düşünerek cevapladı.

"Önce Malezya! Orada bir gece konaklayıp, başka bir gemi ile Yemen e! Oradan da kara yolculuğuyla hoop,
Türkiye."

Yoon un gözleri fal taşı gibi açılmıştı.

"Ne kadar sürer bu yolculuk."

"Gemi kısmı bir hafta kadar. Üç dört hafta da kara desek. Herşey yolunda giderse bir buçuk ay."

"Ne çıldırdınız mı siz?"

Yoon sesini yükseltince endişeyle James azını kapattı.

"Sesiz ol! Güvenliği başımıza toplayacaksın. En iyi ihtimal bir ay. Seni kaçak götürüyorum kızım. istesem uçakla iki gecede oradaydım, ama ne yapalım haber aşkı! Bende yanındayım işte. "

"Neden peki."

"Senin için. Deniz seni çok istediği için!"

"Sizin çıkarınız ne bundan?"

Yoon Hee nin yargılayan bakışları James i rahatsız ediyordu. Ancak James in umursamaz tavırları Yoon Hee yi daha çok tedirgin ediyordu.

"İnsan ticareti nasıl yapılıyor hep merak etmiştim. Ben iyi bir gazeteciyim! İyi bir haber ile adımı tüm dünya basını duyar. Zaten Kore den de sıkılmışdım. Yeni bir haber iyidir. Heyecan arıyordum. Alsana heyecan!
Şimdi ses çıkarmadan bekle gece olunca tekrar yanına geleceğim."

Yoon düştüğü duruma sinirlenip çözülen bileklerini ovaladı. Çaresiz uzanıp beklemeye koyuldu.

CAMDAKİ iZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin