Kısa Bir Tanıtım.

317 20 3
                                    

Ben Melis Pınar Yücesoy
Bitek abim var kendimize ait sadece ikimizin kaldıgı bir evimiz Öyle kötü bir hayat sürmüyoruz aksine çok zenginiz. Annem ve babamı geçen yıl bir yıl içerisinde ikisininde kaybettik . önce annem gitti tabi annem un kahrından sonra babam.
O günden sonra abimle daha bir bağlandık bir birimize.

Abim ailemizden bize kalan şirketleri yönetiyor .

Ben 12. Sınıf öğrencisiyim. Abim aksine ben  şirket işleri ile degil hep hayalim olan ve bana çok uyugun olan meslegi istiyorum yani avukat yada hakim olmak istiyorum.

Bu arada abimin adı Yavuz Yücesoy.biraz ondan bahsedeyim size babam ve annem varken de zaten işlerle ilgilenirdi. Zaten üniversitede de en iyi bölümden mezun oda benim gibi kendi emekleri ile birşeyler yapmayı sever. Am tek kötü yönü aşka inanmaz.kendisi tam bir kas yığınıdır.Annem ve babamı kaybettikten sonra benim üzerime daha çok düştü . Canım abim iyki var.

Evet birazda kendinden bahsedeyim . Maddi durumumuz iyi olduğu için özel bir lisede okuyorum ama diğer türlüde zaten türkiyenin en iyi lisesinde rahatça okuyabilirdim derslerin gayet iyi yani.Daha önce de söylediğim gibi son sınıf öğrencisiyim. Üniversitede hukuk bölümü istiyorum zaten.

Bu arada en yakın arkadaşlarım Mustafa(inek) ,Büşra (bukalemun),Nur(koâla),Talha(kabak)
Beni hiç bir zaman yanlız bırakmayan ve gerçek dost olduklarını ispatlayan canım arkadaşlarım.











Bu bolum sadece karakterleri biraz anlatayım dedim o yüzen kısa diğer bölümler oldukça uzun tutmaya çalışırim.

Aslına bakılırsa bu benim ikinci hikayem diğer hikâyesi paylaşamadım çünkü bölüm ileri yazıp öyle paylaşmak istedim ama 12 . bölümden sonra wattped silindi ve şifremi unuttuğum için eski hesabın daesrajevser ,eski hesabım.) yazılı olan hikâyesi paylaşamadım . Buda ikinci hikayem umarım beğenilir değişik birşeyler yamaya çalışıcam.

          ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Asil KolejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin