Paniklemiş bir şekilde sağa sola bakındım,ama hiç kimseyi göremiyordum.Tek hissedebildiğim yanımda birisinin nefes alıp vermesiydi.Tamamen kafayı yemiştim,ben gerçekten de deliysem?İnanılacak gibi değil.Geleceğe dair hayallerim varken şimdi iğrenç bir yerde kalıyorum.
Ses kesildi,kalp atışımın ritmi düzeldi derken karşıma kendini doğramış bir kız çıktı.Bildiğiniz doğramış yani,eli,yüzü kesik kanlar içinde.Evet,şuandan itibaren deliriyorum.Dur Sofia,sakinleşmem lazım,tamam o kız hayal,o kız gerçek değil,hem hangi insan kendini doğramış bir şekilde karşına çıkar?Sanırım ailem haklı,galiba ben deliyim.
Kapı her zamanki gibi gene kitlendi,bu sefer karşımda HAYALETLER vardı.Çoğul konuşuyorum çünkü birden fazla hayaletler var.Birisinin kolu yok,birisi kendini doğramış,birisinin derisi yanmış tanrım ben neredeyim?Öldümde cehenneme falan mı geldim?Noluyor?Anlamadım ben.
Hepsi birden üzerime yürüdüler,bağırsam olmaz,kaçsam küçücük odada nereye kaçabilirdim?En iyisi köşeye geçip ölümü beklemek,köşeye geçip oturdum.Ellerimle başımı kapatık ölümü bekledim,çok geçmeden yanımda nefes alıp verdiklerini hissetmiştim.Birisi kolumu tutup kendine doğru çevirdi,o kadar güçsüzüm ki kendimi çekemeden yere yattım.Gözlerimi açtım,gördüğüm şeyden o kadar tiksindim ve korktum ki anlatamam.Karşımda sağ gözü bantlı,derisi yanmış bir kişi karşımda duruyordu.Ne yapacağımı bilemeden elindeki baltayı başıma sapladı...
Yatağımdan sıçrayarak kalktım,ter içinde kalmışım.Bu gördüğüm şeylerde neydi böyle?Sersemlemiş bir şekilde etrafa baktım.Odam dağılmış,yerde kanlar vardı.Neler oldu böyle?Bu yaşadıklarım rüyaymıydı yoksa öldüm mü?Elimi başıma götürdüm,başım kanıyordu.Bence ben kesin öldüm.Bundan emin olmak için odamdan çıkıp bahçeye indim.Korkarak yürümeye başladım,her yürüyüşümde azraili görecekmiş gibi hissediyordum.
-Sofi.
Aman tanrım bu da ne?Kesin azrail!
-Aaaa!
-şşt tamam benim Harry.Seni korkutmak istemedim.
Cevap yok.
-Senin başın mı kanıyor?
Kekeleyerek"Aaa.Ba..Baaşım mı kanıyor?"
-Sen iyi misin?
Zoraki gülerek"Gayet iyiyim."
-Dur şu başına bakayım.
-Gerek yok
-Sofia.
Başıma bakmasına izin verdim.
-Nasıl oldu bu?
-Sanırım başımı kapıya vurdum.
-Kapı mı?
-Evet.
-Daha sert bir şeye vurmuşsun gibi geldi.
-Sert vurdum çünkü.
-Tamam,başını sardık mı bitti.Tamam Sofia,geçmiş olsun.
-Teşekkür ederim diyerek odama gittim.Odamın kapısını açtım,yatağıma yattım.Başım gerçekten çok ağrıyordu.Tam uyuyacakken gözüme bir kağıt parçası takıldı.Pencerenin kenarındaki kağıdı almak için yatağımdan kalktım.Kağıdı aldım ve okumaya başladım."Delirerek öleceksin" çok doğru!Sanırım en doğru tespit.Delirerek öleceğim de bu notta nereden çıktı?Kesin benim hayaletlerim yazmıştır.
İnşallah beğenirsinizz :)) Yorumlarınızı bekliyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evdeki Kız
TerrorÖnceden sorunlu ve kötü bir hayatları olan Wesley ailesi artık mutlu olabilmek için yeni eve taşınmayı planlamışlardır.Her şey güzel gidiyordu ta ki Sofia penceredeki o kızı görene kadar..