34.

50 2 6
                                    

Pov. Harry

Ik lig momenteel nog in mij bed. Vertel me niet waarom, want het is al laat in de ochtend, om precies te zijn, is het al 11:51. Bijna middag. Ik stap snel uit mijn bed, en trek snel mijn kleding aan.
Katie en ik hadden vandaag afgesproken om samen te praten bij Starbucks.

Ik pak snel een banaan uit de schaal, en eet die op. Haha, altijd bananen eah, Hazz😂❤
Ik stap mijn auto in, en rijd zo door naar Starbucks toe.
De rit onderweg is stil, ik zet de radio niet eens aan.

Ik kom aan bij Starbucks en parkeer mijn auto waarna ik uitstap.  Ik ga bij de deur staan, en wacht op Katie.

Even later komt Katie aan. Wanneer ik haar zie, voel ik vlinders in mijn buik opkomen. Ze draagt echt een heel mooi donkerblauw jurkje met kant bij haar schouders. A/N zie media
Ze komt naar me toe lopen, en ik zie een klein bol buikje bij haar. Het staat haar echt cute.

Ik pak haar hand vast, en zo lopen we naar binnen toe. Ze schrikt even, maar hersteld snel.

We bestellen onze koffies, en voordat Katie kan betalen, betaal ik. Wat een dodelijke blik van haar naar mij oplevert.

We halen onze koffies op, en gaan in een hoekje zitten, waar niemand ons kan zien.

Na een eindeloze stilte, ga ik die verbreken. 'Hey, hoe gaat t?' 'Gaat wel, kan beter. Met jou?' krijg ik terug. 'Wat is er aan de hand dan?' vraag ik. 'Ik uhh, ik wordt gestalkt' zegt ze snel, te snel. Waardoor ik weet dat ze liegt. 'Er is nog iets, dat weet ik sowieso' zeg ik weer. Ik weet gewoon wanneer iemand liegt. Sorry Harry, k help je uit je droom, maar nopp, meestal niet schat😂❤ 'Okey, ik heb het gevoel dat je nog steeds meer voelt voor Juul dan voor mij...' 'Keet, dat is helemaal niet waar' zeg ik terug. Ik zie tranen over haar wangen heen lopen, dus neem haar op schoot, en probeer haar te sussen. Het gaat goed, beter dan ik dacht, dus het gaat wel. 'Keet, je hebt een schattig bol buikje' zeg ik. Volgens mij vond ze het niet leuk dat ik dat zei, wany de tranen komen er weer aan.
De tranen stromen over haar wangen heen, en ik veeg ze steeds weg.

We besluiten onze koffies mee te nemen, en dan thuis te gaan praten. Want ja, hier horen mensen ons alsnog.
We lopen naar buiten toe, en zo gaan we naar de auto toe. Gelukkig was Katie met de bus, dus kan ze nu mooi mee met de auto.

De rit naar mijn huis is stil. Zowat dodend.

We stappen beide uit, als ik op de oprit ben geparkeerd.

We lopen naar binnen toe, en ze gaat meteen op de bank zitten.

'Harry?' vraagt ze. 'Ja, babe' 'Ik uhh, verdomme, waarom is het zo moeilijk om dit te zeggen. Ik ben zwanger... Van jou...' ik schrik even. En realiseer me dan, dat er een kleine Harry en Katie komt... Ik moet er zij voor haar. Zij is MIJN meisje, en in deze momenten, is er nou eenmaal iemand voor haar. 'Uhm, k weet niks te zeggen... Naast één ding is zeker. Ik ga voor je zorgen. Jij bent MIJN meisje, en die wil ik niet kwijt!' zeg ik tegen haar. Het geeft haar een opgeluchte blik, en ze sluit zich op, in mijn armen.

We besluiten film te kijken, en even later, aapt Katie in mijn armen.

A/N

Heey

Een chappie voor jullie. Ik hoop dat jullie t iets vinden, maar zie wel!
Ik moet leren... Morgen wiskunde en economie... Wish me luck..

-x

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu