Jednokolka-od ničoho k niečomu

31 0 0
                                    

jedneho dna som si povedala: Som  skoro vsestranny cirkusan a stale neviem jazdit na jednokolke? To treba hned zmenit. 

Hned ako som ukecala kamošku nech mi ju požičia som utekala domov ze si ju skusim.  A musím povedat: Chuderka jednokolka. Nasadla som na nu a vzápetí hned aj spadla. Tento "proces" som zopakovala este najmenej tisíc krát. 

Po dvoch dnoch čo som ju mala doma mi prestala stačiť obývačka a tak som sa vybrala hladať vhodné miesto von no kedže bývame "na samote u lesa" tak vela možností nebolo. Vyšla som do uličky a hybaj k susedovmu plôtiku. V ten den som mu ho skoro zhodila a ak som sa radsej nenápadne vyparila. Šla som a šla až som došla na hlavnú a do oka  mi padli poštové schránky. Boli natreté na krásnu modrú farbu a mali ideálnu velkosť na podopieranie...

Na tomto mieste som trénovala celý nasledujúci týžden. Moja prvá méta bola prejst 2 metre. Potom 5. O dva dni 10. Stále som si zvyšovala náročnosť no stále sa mi dosť nedarilo. Jedného dňa som to už chcela vzdať a íst domov. Posledná jazda tohoto dňa. Nasadla som a zrazu som šlapala,šlapala a šlapala. Došla som až k miernemu kopcu a stále som šlapala! Padla som až o dobrých 30 metrov dalej! Chytro som sa ponáhlala speť ku schránkam že či to dokážem znova. Podarilo sa mi to ešte dalej! Zdvihla som ruky k nebu a roztočila som sa dookola. Bola som tak štastná!

Na druhý den sme šli na výstavu do mesta a sestra si brala korčule. Nebola by som to ja keby som si nezobrala jednokolku... 

No mamina nerada parkuje  v meste a tak sme museli íst autobusom.                                                      Došli sme na nábrežie k dunaju a zistili sme že dnes je maraton. Povedala som si: nevaí a nasadla som na jednokolku.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 05, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jednokolka-od ničoho k niečomuKde žijí příběhy. Začni objevovat