18.chapter [Like diamonds in the sky]

2.3K 193 2
                                    

Kličkuju po silnici,která vede ulicí,kde bydlíme společně s Niallem a když zabrzdím s cuknutím u chodníku,oddychnu si,že ta cesta je za mnou.

Raději nemyslet na to,co by se stalo,kdyby mě zastavila policie.

Popadnu tašku,hodím si jí přes rameno,prásknu za sebou dveřmi auta a zamknu ho.

Rychle vyběhnu schody do prvního patra a odemknu dveře našeho bytu.

"Nialle?!" křiknu ode dveří,hodím tašku na zem a rozeběhnu se do koupelny.

"Jsem v pohodě,Sophie" sedí uprostřed koupelny s rukama v kapsách,jednu z nohou má podivně skrčenou a opírá se hlavou o nedaleký roh vany.

"Ty jsi pako" dřepnu si k němu a lehce sáhnu na jeho nohu "Co si proboha dělal?"

Když dojdu až k jeho lýtku,sykne bolestí a dodá "Nevím,trošku jsem uklouznul.."

"Trošku? Vždyť to vypadá,jak kdybys to měl zlomený! A ještě v koupelně.. Bože" zakoulím očima.

Cítím,jak mě Niall pohladí po zádech "Ale i tak díky,že tu jsi tak brzo.. Táta tě dovezl?"

"Ne,přijela jsem sama" odvětím a pořád mu osahávám nohu.

Nejsem sice zdravotní sestřička,ale snažím se aspoň trošku zjistit,kde ho to přesně bolí.

"Jak jako sama? Autobusem?" zeptá se.

"Ne,autem" podívám se na něj.

"Ty jsi blázen! Vždyť tě mohli klidně zastavit cajti" chytne se za hlavu Niall.

"Klid,ukecala bych to" zvednu se a dám si ruce vbok "Zvedneš se?"

"Nevím" podívá se na svou nohu a pak na mě.

Musím se přiblble usmát.

Vypadá tak roztomile,že to snad není ani možný prolítne mi hlavou.

"Tak to zkusíme spolu a když to nepůjde,někoho zavolám" zatvářím se jako učitelka v mateřské školce.

"Dobře" špitne,opře se o své ruce a za malou chvíli poskakuje jen na jedné noze přes celou koupelnu.

"Nechceš řídit,že ne?" vyděšeně se na mě koukne,když si sedá na malé ratanové křesílko v předsíni a já si mezitím schovávám klíče od auta do kapsy.

"Ne,jen potáhnu Horana přes půl Londýna pěšky.." odvětím s ironií v hlase a nátáhnu obě ruce k Niallovi.

"Ale pojedeš opatrně.." ohrne spodní ret a já přikývnu "Jako bych jezdila pořád jako šílenec"

         Vytahuju klíčky ze zapalování a naposledy se podívám na Nialla.

"Počkáš tady,skočím na vrátnici,jestli by nám nemohli půjčit vozík" rozkážu a už za sebou zavírám dveře.

Vidím Nialla přes okénko,jak se zase rozčiluje.

Pousměju se a vyběhnu schody k hlavnímu vchodu do budovy nemocnice.

Zanedlouho se vracím k autu s vozíkem i s milou postarší  sestřičkou Elizabeth,jak se mi představila.

"Pane jo,copak tady pán dělal?" spráskne ruce při pohledu na Nialla,který se sápe po vozíku.

"Uklouznul v koupelně" podívám se na ní,pomůžu Niallovi si sednout na vozík a když si ho převezme sestra,v klidu zamknu auto a pospíchám za těma dvěma.

"Kriste,vždyť se se mnou nebudete tahat po tý plošině" hudruje Niall "Jsem těžkej"

"V pořádku,víte,kolik takových jako jste vy,jsme tu měli? Nespočet" ujistí ho Elizabeth a já se musím začít smát.

Všichni tři projedeme dlouhým vestibulem až k výtahu.

"Slečno,pojedete s přítelem do třetího patra,já skočím za panem doktorem,který vás ošetří" vysvětlí mi sestra a přivolá nám výtah.

Přikývnu hlavou a vtlačím Nialla do kabinky.

"Cítil bych se líp,kdyby si mě nemusela před sebou tlačit" prohodí Niall a smutně se na mě podívá.

"A to tu chceš kulhat po nemocnici? Blázníš?" podívám se na něj a projedu mu rukou v neučesaných vlasech "Nejsi zase tak těžkej"

Niall po mě hodí stydlivý úsměv "To.. s těma vlasama,to bylo záměrně?"

Začnu se smát.

"Nevím,ale asi na mě leze ta maminkovská starost"

Když se před námi otevřou dveře výtahu a my se ocitneme ve třetím patře nemocnice,na oddělení chirurgie,vytlačím Nialla zpět na chodbu a porozhlédnu se kolem.

"Tak já mám zlomenou nohu,ale musím na chirurgii" rozčiluje se Niall.

"Buď rád,že tě vůbec někdo ošetří a že tu vůbec jsi. Teď si představ,kdyby si spadl,neměl u sebe telefon,tudíž by si mi nemohl zavolat nebo napsat a já dojela až v noci.." postraším ho a sleduju,jak se Niall zakření.

Pomalu dojedeme ke dveřím ordinace pana doktora Wintona,u kterých už čeká Elizabeth.

"Tak jste dojeli.." špitne a otevře dveře,abych do nich mohla vjet i s Niallem.

Lost Survivors (Big Bad Boy 2) [CZ1DFF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat