Leo
,,Kam sa tak ponáhľaš?" Opýtal som sa s menším úškrnom.
,,Čo ťa do toho?!" Zvrieskla po mne.
,,No tak kľud dračica. Len sa pýtam. Nebodaj odo mňa utekáš?"
,,Čo odo mňa chceš?" Spýtala sa ma nahnevane.
,,No porozmýšľaj, čo môže taký chalan chcieť od dievčaťa? Čo hovoríš na to, že by som ťa pozval na rande?" Musím sa k nej nejako dostať.
,,Choď niekam!" Vytrhla sa mi z rúk. Toto dievča bude asi ťažký oriešok.
,,Počkaj. Ešte si mi neodpovedala na otázku." Mám taký pocit, že ma zachvíľu zabije. Ale ja sa len tak nevzdám.
,,Odpoveď je nie. A daj sa vypchať zlatko." Nahodila falošný úsmev a odišla.
Zoe
Čo si o sebe ten magor myslí? Myslí si, že keď je pekný a príde za mnou, tak mu hneď skočím aj do postele? Dobre, nie je na zahodenie. Ale takto nie. Keď sa ma dotkol, myslela som si, že mu jednu vrazím. Nemá právo sa ma dotýkať. Ale mal príjemný dotyk.
Čo to kecám?! Som ja ale sprostá. Ja sa nedokážem zamilovať, nemám city a tento by bol asi tak na jednu, dve noci. Veď môže mať hociktorú babu, na ktorú sa pozrie.
Šla som po škole domov. Brat bol vo svojej izbe.
,,Bráško? Som doma!" Zakričala som.
,,Fajn! Keby niečo chceš, som v izbe!"
Šla som do svojej izby, hodila som sa na posteľ a vzala do rúk notebook a šla som na facebook. Mala som tam žiadosť o friends.
Leo
Prvé čo som urobil keď som prišiel domov bolo, že som si zobral notebook, prihlásil sa na facebook a poslal žiadosť o priateľstvo Zoe. Prihlásil som sa na facebook. Cez môjho kamaráta Jacka som si našiel kamarátku Jess, cez ktorú som našiel Zoe.
Misia je splnená a ja teraz nemám čo robiť. Skúsim zavolať Jackovi a mohli by sme ísť von. Možno niekde stretneme aj Zoe.Zoe
Bola tam žiadosť od toho chalana zo školy. Jednoducho som ju prijala a kašlala na to. Idem si zapnúť pesníčky a chillovať. Pustila som si pesníčku, ľahla som si a zavrela oči.
Leo
Našiel som si Jackovo číslo a vytočil ho. Zdvihol po pár sekundách.
,,Ahoj. Čo potrebuješ?"
,,Nejdeme von?"
,,Nebodaj som ti už chýbal a nevieš to bezo mňa vydržať?"
,,To by si chcel, čo? Nie nechýbal si mi. Volám ťa von, lebo sa strašne nudím."
,,Ok. O desať minút pred parkom."
Mobil som si vložil do vrecka, zobral si peniaze a utekal do parku. Park je od môjho domu presne desať minút chôdze a Jack to veľmi dobre vie.
,,Čau brácho." Pozdravil ma Jack. Neodpovedal som, pretože okolo šla Zoe. Na nič som nečakal a rozbehol som sa za ňou.
,,Kam ideš Leo?!" Zakričal na mňa Jack.
,,Hneď som tu. Počkaj ma chvíľu!" Odkričal som mu a šiel za Zoe.
,,Ahoj krásavica." Povedal som Zoe. Zoe sa na mňa pozrela a ja som zistil krutú realitu. Som naivný pako, ale stále pekný. Nebola to Zoe.
,,Poznáme sa?" Spýtala sa ma hentá baba.
,,Nie a ani sa nebudeme spoznávať." Povedal som dosť hnusne. Bol som sklamaný a nahnevaný. Sklamaný z toho, že to nebola Zoe a nahnevaný? Ani neviem prečo.
,,Počkaj. Mohli by sme sa spoznať." Už mi bolo jasné, že je to jedna z tých, čo ma chcú aj na noc.
,,Nemám záujem." Povedal som a odišiel za Jackom. Teraz fakt nemám náladu na nejakú babu na jednu noc. Teraz je môj cieľ Zoe. Musím zistiť čo skrýva!
,,Kámo, čo ti je?"
,,Nič. Poďme odtiaľto." Šli sme do jedného baru na pivo. Popíjali sme pivo a kecali.
Po dlhej dobe strávenej v bare, som sa nejakým spôsobom dotrepal domov, ľahol si do postele a v tom momente zaspal.
Zoe
Ani neviem ako, ale vôbec som si ani nevšimla koľko je hodín a ja si tu ležím. Bolo okolo 21:00 a brat si domov doviezol svoju babu. Nebudem ich počúvať čo robia. Takže som si dala slúchadka a zapla som si facebook.
Nudila som sa, tak som sa pozrela kto je online. Bolo online dosť ľuďí. Ale s nikým som nekomunikovala z tých, ktorí boli online.
Prezerala som si facebook. Až kým sa mi tam objavila fotka toho chalana zo školy. S popisom "Bad Life Forever"
Na fotke bol ten chalan asi s jeho kamošom. Klikla som na jeho profil. Zistila som, že sa volá Leo.Ahojté!♥ Tak máme tu novú kapitolu♥. Ako sa Vám páči Leo?♥ Ako sa Vám páči dnešná časť?♥ Píšte do comentov♥. Dúfame, že sa Vám páči♥(Na obrázku je Zoe) ♥
neznama19 ♥
BẠN ĐANG ĐỌC
●Bad Couple●Dokončené●
Teen Fiction♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.