17. Καθρέφτης

301 38 1
                                    


«Ντέρμπι αναμένονται να θεωρηθούν οι εκλογές της ερχόμενης εβδομάδας. Το κυβερνόν κόμμα Νίκη συγκεντρώνει 32,7% των ψήφων, ενώ ο Εθνικός Αγώνας σύμφωνα με τη νέα δημοσκόπηση λέγεται πως θα ξεπεράσει το 29,9%. Το ποσοστό των αναποφάσιστων κυμαίνεται στο 21%".

"Καλύτερα τους ψεύτες παρά τους δολοφόνους... Κοίτα που μας κατάντησαν," μουρμούρισε ο πατέρας τους με αγανάκτηση ενόσω παρέμενε επικεντρωμένος στο δελτίο των 8. Η Λυδία, από την άλλη, παρακολουθούσε τον εκλογικό πυρετό με αδιαφορία και μεγάλη επιφύλαξη.

Τα στοιχεία ήταν ανησυχητικά. Το εθνικιστικό κόμμα συνεχώς ανέβαινε στις δημοσκοπήσεις όσο και η δυσαρέσκεια του κόσμου. Αγνοούσαν τις απροκάλυπτες επιθέσεις κατά πολιτών, έκαναν τα στραβά μάτια στις δολοφονίες ξένων που συνεχώς αυξάνονταν, επέτρεπαν τις παραβιάσεις στο δημοκρατικό πολίτευμα. Όλοι, ακόμη και τα Μ.Μ.Ε. απέφευγαν να παρουσιάζουν την αλήθεια. Ο εθνικισμός κέρδιζε έδαφος...

Κοίταζε τον Ορέστη στα δεξιά της να κάθεται στην πολυθρόνα και να παρακολουθεί απορροφημένος το κινητό του, χωρίς να ανταποκρίνεται καν στα ερεθίσματα γύρω του. Απόρησε η αδερφή του με την απρόσμενη παραμονή του στο σπίτι βράδυ Παρασκευής. Η πρωινή αδιαθεσία της μάνας τους τον έκανε να έρθει στο οικογενειακό σπίτι και να μείνει για ώρες καθισμένος στην ίδια θέση. Που να ήξερε η Λυδία ότι στο μυαλό του είχε ένα και μοναδικό πράγμα...

Την είχε φιλήσει. Είχε κάνει το πιο παράτολμο πράγμα σε όλη του τη ζωή. Την άρπαξε και χωρίς να σκεφτεί τίποτα απολύτως, τη φίλησε. Κι έτσι όπως τα χείλη του ενώθηκαν με τα δικά της και όπως τα χέρια του την κρατούσαν κοντά του, ξέχασε τα πάντα. Δεν τον ένοιαζε αν ήταν κόρη του Φαγιάντ, αν την καταδίωκαν ισχυροί άνθρωποι. Δεν τον ένοιαξε που οι δικοί του την κυνηγούσαν που είχε σπάσει την καταραμένη τζαμαρία ή επειδή ήταν ξένη, γιατί τα χείλη της ήταν τόσο λυτρωτικά και ποθητά που σαν άρρωστος τα επιζητούσε. Από εκείνη τη νύχτα, τρεις μέρες πριν, το σώμα βρισκόταν σε διαρκή εγρήγορση και το μυαλό δούλευε πυρετωδώς.

Είχε διαβάσει εκατό άρθρα το λιγότερο για τον Φαγιάντ και τη δράση του. Διάβασε πως διακρίθηκε στην πολιτική σκηνή, πως έγινε ένας από τους ισχυρότερους διπλωμάτες, πως είχε τεράστιο φιλανθρωπικό έργο. Είδε ξανά και ξανά το βίντεο της δολοφονίας του. Είδε το μαύρο αυτοκίνητο να εκρήγνυται και να μετατρέπεται σε παρανάλωμα του πυρός.
Είχε διαβάσει προσεκτικά τουλάχιστον εκατό άρθρα που λέγανε τα ίδια ακριβώς πράγματα. Ένα όμως του είχε τραβήξει την προσοχή. Μιλούσε για το γάμο του και την υιοθεσία ενός κοριτσιού από την Ινδία. Στο τέλος του άρθρου, η φωτογραφία απεικόνιζε ένα κορίτσι να κρύβεται σοβαρό και απρόθυμο πίσω από τη φούστα της μητέρας του. Αυτή ήταν. Είχε αναγνωρίσει τα μάτια της στη θολή φωτογραφία. Δεν του έλεγε ψέματα.

Μικρή ΒαλίτσαDonde viven las historias. Descúbrelo ahora