Evet youtube kapalı o yüzden sadece şarkının ismini veriyorum.Bölüm biraz üzüntülü ama şarkı oynak bir parça GÖKÇE-ÇIK HAYATIMDAN böyle oturmaya mı geldik hadi oynamaya kalkın modunda bir şarkı.Son olarak bu bölüm Tuğçe ve Türkan'a ithaf ediliyor onlar Bana Ne Yaptın ve Bir Kez Daha'nın (ilki tuğçenin ikincisi türkanın kitabı ve ikiside süper ötesi bana milyon basarlar okuyun öneririm.) yazarları bilmeyenler için iyi okumalar ve multimediada Raziye var....
ARAS'TAN
Sabah olduğunda hemen eşyalarımızı hazırladık ve Raziye ile son konuşmamızı yapmaya başladık.
"Raziye gelme kardeşim bak sen burda yeni bir düzen kurdun bırak bizi lütfen.Bak yanımızda olmayacaksın diyede hiç mi görüşmüyücez telefon var,bilgisayar var bak olmadı mektuplaşırız lürfen gelme."
"Aras saçmalama biz buraya kadar her zaman birlikte gittik sizi şimdi bırakamam."
Arya gelip kulağıma Özcan'ın geldiğini fısıldadı ve onu odaya çağırdım.Özcan geldi Raziye'nin karşısındaki koltuğa oturdu ve elini sıktı gözünün içine bakarak.
"Aşkım bak bu onların meselesi,artık sen tek değilsin düşünmen gereken bir sevgilin var.Hadi bizim için kal sevgimiz için,aşkımız için kal."
"Özcan ama kalırsam onlar yalnız kalır,bensiz nasıl yaparlar,kim geceleri üstlerini örter,kim onların derdini tasasını kaprislerini çeker,kim onlara acıktık dediklerinde yemek yapar daha ne Aras nede Arya yemek yapmayı,çamaşır yıkamayı ya da ütü yapmasını biliyor onlar bensiz ne yapar Özcan sen söyle?" Raziye ağlamaya başladı Özcan'a sarıldı ikiside bu halde bir kaç dakika bekledi.Özcan Raziye'ye sarılırken birbirleriyle fısır fısır konuşuyorlardı,bu sırada Arya da arkamdan bana sarıldı ve kulağıma "Özcan başardı aşkım." bende onun parmaklarını öptüm ve "Haklısın aşkım."
"Aras ben...daha doğrusu biz bir karar verdik."
"Evet Raziye dinliyoruz seni. "
"Biz Özcan ile aynı eve taşınıcaz ve ben sizinle gelmemeye karar verdim galiba haklısın benim burda kalıp size ayak bağı olmamam daha doğru olur." Raziye'nin yanına gidip elini tuttum gözlerinin içine bakarak "Çok saol iyiki varsın.Beni anlayacağını biliyordum." "Baak...Aras eğer....eğer bana ihtiyacınız....olursa bak...bak hemen gelirim biliyorsun eşek git hadi gözüm görmesin seni."
Raziye ağlıyordu bende ağlıyordum,Arya da ağlıyordu.Ayağa kalktık ve üçümüz sarıldık sıkıca sanki hiç bir zaman kopmayacakmış gibi.
"Hadi Aras çıkalım biz Burcu da hazır." "Tamam aşkım benim hadi çıkalım artık nereye gideceksek." Özcan elinde bir kağıtla geldi kağıdı elime tutuşturdu.Kağıda baktığım da üstünde üç bilet vardı ve altında bir adres ve telefon numarasi vardı ben tam lafa girecekken Özcan sözümü kesti.
"Aras bunlar biletleriniz ilk gideceğiniz yer benim üniversiteden arkadaşım yanı güzel bir sahil kasabası umarım beğenirsin.Lütfen kabul et sen bana Raziye'yi verdin,bari bunu kabul ette en azından sana bir nebzede olsa teşekkür etmiş olurum." "Özcan çok saol abi sana güveniyorum,Raziye sana emanet."
Son bir hoşçakal faslından sonra otobüse bindik ve yolculuğa başladık,güzel bir yolculuktu Arya ile ben yan yana oturduk Burcu ise bizim önümüzde tek başına oturdu ve çevreyi seyre daldı.Burcu o kadar safki artık onun benim kardeşim olduğuna daha çok inanıyorum,iyiki gelmiş ve beni bulmuş ama keşke daha iyi koşullarda tanışmış olsaydık.
Otobüsten indiğimizde elinde adımın yazılı olduğu adamın yanına gittik,tahmin ettiğim gibi Özcan'ın üniversiteden arkadaşıymış.Bizi evine götürdü güzel bir yemek yedik ve odalarımıza çekildik.Bizim odamıza küçük ve güzeldi tam sahile bakıyordu.Bir banyosu ve guzel bir balkonu vardı.Sigaramı yaktım ve balkona çıktım,sigara içmeyeli çok olmuştu ama o dumanı her içime çekişimde sanki sıkıntılarım,dertlerim,kederlerim azalıyordu.Tamam zararlıydı biliyordum ama olsun bu benim tercihimdi ve kimse yargılayamazdı.
Arya'nın banyodan çıktığını duyduktan sonra bende sıcak bir duşa girdim ve birbirimize sarılıp uykuya daldık.İlk defa kıyafetli yatıyorduk,bu bizim için değişikti.
Sabah kalktığımızda Burcu da uyanmıştı ve onun baskısı üzerine denize gitmiştik.Ben,Arya ve Burcu sanki bir aile gibiydik gerçek bir aile gibi.Biliyorum Raziye de benim ailemden ama onunla kan bağım olmayınca sanki bir şeyler eksik kalıyordu.
Ben sahilde uzanmış Arya ve Burcu'yu izlerken Burcu birden telaş yaptı ve denizin derinliklerine doğru koşmaya başladı.Arya ne olduğunu anlamadan yerinde durdu kaldı.Ben ise hemen koşarak Burcu'yu durdurmaya çalıştım.
Çok hızlı yüzüyordu Burcu ama benimde onu bırakmaya niyetim yoktu.Uzun bir kovalamacadan sonra yoruldu ve kendini suyun yüzüne bıraktı.Onu aldım ve zorlada olsa sahile götürdüm ve bir şezlonga yatırdım.Kafamı eğip kalbini dinlemeye başladığım sırada Burcu uyandı ve saçlarımı çekerek "Babaaa bırak beni babaaa benim bir suçum yok babaaa.Annem bana kaç dedi babaaa öldürme beni babaaaa."
Ne oluyordu acaba neden böyle davranıyordu Allah'ım yardım et bana Burcu'nun sinir krizi geçince onunla sakince konuşmaya çalıştım."Burcu kardeşim ablam canım ne oldu neden böyle davrandın." "Aaa...aras o burdaydı geldi gördüm onu Aras,o o....o çocukla konuştu Özcan eniştenin arkadaşıyla el sıkıştılar ve sonra bana baktı tam tam gözlerimin içine baktı ve gitti.Aras buldu bizi hadi gidelim burdan lütfen lütfen Aras lütfen." "Tamam Burcu sakin ol yarın söz gidicez buradan hadi kalk eve gidelim." " Tamam Aras sana güveniyorum ablası canım kardeşim."
Özcan'ın arkadaşı ile konuştuğum zaman Burcu'nun bana anlattığı gibi bir şey olmadığını söyledi.Bende öyle bir şey olmadığını inanıyordum ama neyseki yarın burdan gidicez.
Eve geldiğimizde yemek yiyip hemen yataklarımıza geçtik.Uyku güzeldi rahattı ve mutluluk veriyordu.
Gece devam ediyor saat 03.00 Aras bir ses duyup uyanır ve sonrası....
Acaba bu ses nerden geliyordu.Bir diğer odalara bakmalıydım,özellikle Burcu'nun odasına kapıya doğru gidip kolunu çevirdim ama açılmadı bir daha denedim açılmadı.Allah'ım ne oluyor burada içeriden bir ses geliyor bu....bu ses Burcu'nun sesi "Burcu Burcu iyi misin.......
Eve bir yeni bölümün sona daha geldik umarım beğenmişsiniz,benim hoşuma gitti gerçekten bu bölüm ne diyim finale adım adım yaklaştığımız bölümlerin ilki ve umarım beğenmişsinizdir.Okul ve kitap bir arada zor gidiyor ve artık şunuda anladım ne kadar vote ve yotum istersen boş önemli olan senin eğlenmen ve rahatlaman çünki ben ne zaman vote ve yorum istesem o bölümün istatikleri vasar oluyor bu nedenle bundan sonraki bölümlerde sınır yada istek yok kendinize iyi bakın sizi seviyorum umarım sizde beni bu kısa sürede sevmişsinizdir kendinize iyi bakın yeni bir bölümde görüşmek üzere.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlanmış
RomanceAras genç ve hayalleri olan bir çocuk her zaman yüzündeki arsız gülümseme ile gezer durur.Hayatını asla dışarı vurmayan ve güçlü görünen Aras.YALNIZ Aras DIŞLANMIŞ Aras.... NOT:HİKAYE YAŞANMIŞ OLAYLARDAN ALINTIDIR TÜM TELIF HAKLARI BANA AITTIR