#Štepánův pohled#
Nejvíc mi chutnalo kuře, ale špíz taky nebyl špatný a jdu si ho dát, protože kuře došlo. Venku bylo docela chladno na to, že je léto.,, Není ti zima? "zeptal jsem se starostlivě Gabči,, Možná trochu" řekla Gabča a chtěla jít pro mikinu, ale Pavel jí nabídl ,, Nikam nechoď já ti pro ní zajdu ",ale já ho přerušil,, Nemusíš mám lepší nápad" a řekl jsem, ať jde ke mně a dal jsem ji svoji mikinu.
#Pavlův pohled#
Štěpán dal Gabči mikinu tak tohle si zaslouží potlesk. Jsem hladový tak jsem se věnoval jídlu s tou mikinou to Gabči slušelo , i když je to od Baxe tak jsme ji s Radkem pochválili, že jí to sluší a Štěpán řekl,, S tím musím souhlasit "poděkovala, ale ještě než šla si sednout tak řekla,, Nechci aby jsi byl zase nemocný" a Štěpán ji na to odvětil,, I kdybych byl nemocný, tak by mi to stálo za to"Wow! to jsem nečekal řekne a pak, se zeptal mě,, Pavle nevadilo by ti kdyby si Gabča sedla ke mně " chvilku jsem nad tím uvažoval a pak jsem řekl,, Jo může, i když je to její rozhodnutí" no vlastně kdyby šla k němu bez svolení tak bych to těžce snášel (dělám si srandu).
#Můj pohled#
Snad to fakt Pavlovi nevadí, ale prý, že ne a já ho rychle objala a poděkovala. Někdy mi přijde jako někdo blízký , který se o mě stará a mám ho moc ráda. Tak jsem si sedla k Štěpánovi. Ta mikina se mi moc líbí, ale pak ji musím vrátit. Zeptal se mě jestli nebudeme zase kamarádi, já odpověděla ano a jeho úsměv se rozzáříl stejně jako jeho čokoládové oči. Všichni jsme šli dovnitř a najednou bylo 7hodin. Pavel chtěl jít streamovat, ale Kláru něco napadlo ,, Nechcete si zahrát hru nikdy jsem",, Jo tak jdeme lidi"řekl Radek a vzal chlast. Jelikož ještě mi není osmnáct tak si mám prý jít lehnout, řekli mi všichni. Tak jsem se rozloučila a řekla Pavlovi ať to nepřehání a on mi na to řekl,, Jo slibubuju a ty mi slib, že kdybych to přehnal tak mě ulož do postele Ok? ",, Ok slibuju" řekla jsem a šla na gauč, protože se rozhodli, že pujdou k nám do pokoje (aby nic nerozbili). Já si mezitím pustila televizi, abych zabila čas, protože se tu nedá usnout.
#Radkův pohled#
Šli jsme teda hrát a byla to mega sranda a po desátem panáků jsem nevnímal. Všichni už byli opilí a já už jsem přestal, ale nejvíc do sebe nakopla panáků Klára #trošku moc a pak se k ní přidal Štěpán a Pavel ten měl naštěstí rozum. Pak jsme hráli pravda nebo úkol (úkol =pít). Pak začala trochu hecovat Pavla jak ho znám tak je soutěživý. Hra skončila teď přišla sázka, Štěpán se s Pavlem vsadili, že Pavel nevypije poslední dva litry piva. Pavel šel do toho a my jsme ho povzbuzovali,, Pájo! Pájo! , Pájo! "a on to fakt vypil,, Jo!!!", co k tomu říct to je náš Pavel. Po pár hodinach jsme dopijeli . Pavlovi bylo špatně tak vyšel z pokoje a už jsme neměli co pít, vše, co jsme měli na krbu bylo pryč a já upadl na postel a usl než jsem něco zaslech.
Tak je tu další díl. Chtěla jsem aby to bylo aspoň trochu napínavé a to je za mě vše tak zatím ;-)
ČTEŠ
Přátelství nebo vysněná láska
FanficTento příběh je o dívce jménem Gabča (17), která bydlí v Praze se svou spolubydlící Klárou(18).Gabčin sen byl potkat se s youtubery, což bylo pro ní nemožné až do teď. Najde si tam nové přátele? nebo i něco víc? Tak nebudu to dále zdržovat a jdeme n...