2.Bölüm BAŞLANGIÇ

14 3 0
                                    

Merve ve kerem de çıktıktan sonra yürümeye başladık ve bahçe kapsından çıkıp servisi bekliyorduk
Merve:
-Saat kaç kerem? Benim acil yetişmem lazım.
-9.00 10dakika sonra gelir gecikmezsin merak etme...

Merve nin acelesi vardı çünkü ilk ders sunumu ona vermişlerdi. Gerçekten uğraşmıştı. 10 dadika sonra servis geldi ve önce tabiki Merve sonra Kerem ve ben bindik.Bizden sonra bir kızı daha alıyordu o da Eylüldü. Çok havalı bir kızdı bütün yasakları çiğnerdi aşırı derecede gotik ti. Dersleri süperdi lise sondu benle yaşıttı yani ama okulun popülerlerinden di.Eylül :
-Hey gençler! ! Günaydın açın arkayı ben geliyorum.
Onu seven Deniz de hemen cevapladı-Günaydın gel arkaya.
Okula varmıştık. Merve hemen fakülteye gitti.Kerem ve bende sınıfa. Sınıfa girdiğimde yerinde oturan yoktu herkes masalarda bir metrekare boş çöpsüz yer yoktu. Gerçekten pislik bir sınıfa düşmüştüm neyseki seneye burada olmayacaktim. Tabi kötü yanlarıda var Alice yle ayrılacağız....

@@@@@@

Sınıf:
-ooo kimler gelmiş! ! Okulumuzun yakışıklısı mı gelmiş.
-Evet geldim .
Sadece Alice yoktu ama sonuçta 12.00 da buluşacaktık tabii Mehmet hocadan kaçabilirsem. Benim sınıfa girmemle hocanın gelmesi bir oldu ve ders başladı. Sanki dakikalar hiç geçmiyordu. Ne zaman bitecekti bu stersim diyordum içimden. .15 dakika sonra çıktık dersten ve 3.sınıflardan eski sevgilimi gördüm gülümsedi ama karşılık vermedim. Nefret ediyordum ondan NEFRET!!

@@@@

En sonunda gözlerini benden çekti ve Saat 11.30tu
Hemen okuldan çıkıp cafeye gittim.
Alicte oradaydı ve hemen yanına gittim.

-Selam Alic evet beni çağırmıştın konuşalım ama proje için değil benim sana söylemem gereken bir şey var

-Aslında benimde.
-Önce sen başla istersen sonra ben derim .
-Peki,biliyorsun bu sen son ve sonra Üniversite ye gidecegiz. Ayrılıyoruz. .. Ben seninle harika bir arkadaşlık kurdum Teşekkürler ama biliyorsun ikimizin istediği seçimler ayrı sen Doktorluk istiyorsun ben Mimarlık ,çok ayrıyız. Ben seninle ayrılmak istemiyorum ben senle hala arkadaş olmak istiyorum nasıl görüşecegiz ikimizin istediği Üniversiteler çok ayrı. .
-Evet öyle ama ben senle arkadaş olmak istemiyorum ben senle daha yakın olmak istiyorum ben Üniversite seçimi yapmadım daha haftaya yapacağım. Zaten senin üniversiten çok iyi belki oraya gelirim.
Alicenin ağzından :
Umarım gelirsin.

Murat 'ın ağzından :Çok mu utandırdim acaba ama sanırım duygularım boş değil. .
-Nasıl yani sen benim arkadaşım dan nasıl ötesi olabilirsin?
-Bak ben seni ..
Merve gelmişti nasıl bir zamanlama bu !!!
-Murat gel ke ker kerem okuldan çıkarken arabaya çarpmış. Hastaneye gidiyor gel gidelim kusura bakma Alice sanırım önemli bir şey konuşuyordunuz
-Yok hiç problem değil git sen Murat banada haber verirsin
Ne yapacağımı bilmiyordum ve Merve yi dinledim ve hiç istemeden Alice yi orada bırakıp gittim. .......

Gelecekteki SEN VE BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin