Ma numesc Ruxi si locuiesc in Pitesti,am 14 ani si cam asta sunt eu.
Este vacanta de vara si m-am gandit sa ma duc in vizita la verisoara mea Sara in Craiova.
Azi este sambata si duminica ma duc la Craiova cu trenul.
Ma duc prin mall sa-i cumpar ceva Sarei impreuna cu iubitul meu Octi.
*CONVORBIRE TELEFONICA*
R:Hey,iubire ce faci?
O:Bine,iubire,pe afara cu baietii,tu?
R:Uite,ma gandeam sa merg pana la mall vrei sa vii?
O:Da!
R:Ok,ma imbrac si vin spre tine!O:Nu,vin eu sa te iau!
R:Off,bine,te iubesc paa!
O:Si eu,paa!
*CONVORBIRE TELEFONICA INCHEIATA*
Ma duc in camera mea si caut in dulap niste haine.Dupa un timp aleg sa ma imbrac asa:
Ma machez si cobor in fata blocului sa-l astept pe Octi.
Astept 20 de minute si incep sa ma plictisesc, dupa inca 2 minute ma gandesc sa urc inpoi in apartament.Cand deschid usa blocului cineva ma prinde de mana,era Octi.Il iau in brate.
R:Ai venit!!!
O:Cum sa nu vin?!
R:Pai credeam ca ai uitat de mine!?
O:Cum sa uit de viata mea?!
El incearca sa ma sarute si eu ma indepartez.O:Ce?
R:Sti ca nu am avut pana acum primul sarut si nu stiu cum se simte ,nu pot acum...
O:Off...
Ma saruta pe frunte si cheama un taxi sa ne duca la mall.
A venit taxi-ul si ne-am urcat in el.Pe parcursul drumului pana la mall Octi m-a tinut de mana.
La mall:
Intram in mall si eu intru in H&M sa-i cumpar ceva Sarei.
R:Eu ma duc la H&M!
O:Ok,eu ma duc pana la Pull&Bear si ne intalnim aici in 20 de minute,da?
R:Da!
Intru in H&M si aleg ceva dragut pentru Sara:
Merg la casa si platesc.Pentru ca trecusera doar 10 minute m-am gandit sa intru si in Sephora.
Inainte sa intru in Sephora vad o persoana ce seamana leit cu Octi ce vorbea cu o fata si acea fata era Sonya (fostul meu bff si fosta lui iubita).Ma apropii de ei si ma gandesc sa-l sun pe Octi ca sa verific daca este el.
Il apelez si vad ca era chiar el.Inchid apelul inainte sa raspunda si ma duc la baie.Mi se rostogoleste o lacrima pe obraz.Mi-a curs rimelul trebuia sa il refac,dar uitasem machiajele acasa.M-am dus la Sephora si mi-am cumparat un rimel.Mi-am refacut machiajul,dar ochii mei tot erau inlacrimati.
Trecusera 20 de minute.Ma duc in locul unde eu si Octi am zis ca ne intalnim.Acolo era si el.
O:Hey,ai plans?
R:Ăăă...nu.
O:Sa zicem ca te cred!
R:Unde ai fost?
O:La Pull&Bear cum am zis!
R:Minti!
O:...
R:Ai fost cu Sonya!
O:Da,recunosc m-am intalnit cu Sonya dupa ce am iesit din magazin,ne-am salutat si am venit aici!
R:...
O:Pot sa stiu de ce ai plans?
R:Credeam ca se intampla ceva intre voi doi...
O:Eu pe tine te iubesc ,ea e de momentul trecutului!
Il imbratisez si mergem la KFC sa mancam ceva.
La KFC:
Era o coada imensa.Ne-am pus la coada.O:Eu ma duc sa caut o masa,tu comanda!
R:Bine!
Eu asteptam la coada,iar Octi cauta o masa.
Cat timp asteptam am observat ca in fata mea era Nicholas Andrei aka Weiss (fostul meu crush).Mi-am scapat telefonul pe jos la picioarele lui.Ma aplec odata cu el sa-l luam.Cand am intins mana sa iau telefonul, Weiss mi-a atins mana si ne-a uitat unu la altul.
W:Ti-ai scapat telefonul! Uite-l!
Imi da telefonul si observ ca se sparse-se.
R:Off,s-a spart iar!
W:Iar?
R:Da,l-am mai spart o data si l-am reparat,dar acum cred ca imi iau altul.
W:Eh asta e...
R:Totusi e mai bine!
Imi zambeste asa frumos la fel cum imi zambeste cand ne intalnim pe hol la scoala.
Ne uitam unul la altul cand deodata:
V(vanzatoarea):Spuneti va rog!
R:Weiss,e randul tau sa comanzi!
W:A da...
Dupa ce si-a luat comanda imi zice:
W:Pa,frumoaso!
Iar eu timida ii zic:
R:Paaa!
Dupa ce am comndat si mi-am primit comanda am plecat la masa pe care o gasi-se Octi.
La masa:
O:Ce a durat atat?
Eu ma uitam in gol vesela.O:Alooo,cu cine vorbesc!?
R:Ce?
O:Off,ce a durat atat?
R:Pai era coada!
O:Ok...dar ce ai patit de esti asa aeriana?
R:M-am intalnit cu...adica ma simt bine ca sunt cu tine!O:Stai cu cine ai vrut sa zici ca te-ai intalnit?
R:Cu nimeni...am gresit eu!
O:Aaa ok...
Dupa ce mancam,ne ducem pe malul Argesului pe o banca.
R:Ce frumos e apusul!
O:Da...auzi tu ma iubesti?
R:Ce intrebare e asta,normal ca te iubesc mai mult ca orice!
O:Serios?
Si se uita la mine asa frumos de parca ar vrea sa ma sarute.
R:Ceee? De ce te uiti asa la mine?
Se apropie de mine si se holbeaza la mine cu o privire care pe mine ma face sa lesin.
Dintr-o data simt niste buze calde si moi ca le ating pe ale mele.(Ahh primul meu sarut)
R:Octi?