ik kwam thuis van School en had al een lange zware dag achter de rug. Ik keek waar de rest van de Family was. Wessel was zoals gewoonlijk weer aan het Gamen.. Dus ik ging kijken waar Chantal was want die had eerder vrij omdat haar Carrousel uitviel. ze zat in haar kamer met een vriendin dus ik ging ff bij hun zitten omdat die vriendin bij mij en Chantal in de klas zit. maar na een Kwartier ging Puck weer naar huis. Dus ging ik naar m'n kamer met een stuk cake & thee en haalde mijn zusje uit haar bed want die begon te huilen. dus ik ging ff chillen met muziek in en Isa-Mai naast me. Om daarna aan mijn huiswerk te beginnen. even later was ik klaar dus ging maar Netflix kijken. Mijn moeder kwam Thuis en riep onderaan de trap "Joy, Heb jij je Huiswerk al af?'' "Ja mama, ik heb ook mijn Nask project al af!'' Oky mooizo, maar kom is naar beneden en neem ff je zusje mee en vraag ofdat je broer en zus ook ff beneden komen" Ja oky mam we zijn er.. want kinders, je Vader en ik hebben een verrassing! Ik, Wessel en Chantal riepen te gelijk, Je bent toch niet weer zwanger he??!! Ze begonnen te lachen en zeiden hahah nee maar wel een andere verrassing. Wessel zei oky vertel maar. We gaan verhuizen naar Zeeland!! WAT?!!! Dat kunnen jullie niet maken man! Hier is onze school, vrienden, Familie Alles. we waren echt boos!! Chantal liep weg en ging boos naar haar kamer en Wessel liep achter Chantal aan. Ik en Isa-Mai liepen naar boven en ging bij de rest op de kamer zitten. we zate met zijn 4e bij Wessel op de kamer en begonnen te praten over hoe erg ons leven zou gaan veranderen. we gingen de voordelen en nadelen tegen elkaar opzetten. Ik pakte mijn Laptop en ging kijken naar het huis waar me gaan wonen. oky jongens we gaan ff kijken bij Founda en dan naar Polaristraat 4 Rockanje. We vonden het huis wel erg mooi en we vonden het wel een voordeel dat we 4 minuten bij het strand vandaan wonen. We vonden het vooral moeilijk met school en vrienden. Ey maar Guy's we moeten er wel iets van maken want het huis zelf is opzich wel mooi! en Ja het wordt Kut maar misschien maak je daar wel meer vrienden en Rockanje is ook beter voor Isa-Mai dan Gouda. Ik ga dan maar alvast mijn kamer opruimen en de meeste dingen al in dozen zetten. Oky Chant doe jij je eigen kamer en Wes doe jij jou kamer en die van Isa? Dan doen mama en papa Hun kamer en dan doen Chantal en ik de Douche en een deel van de zolder en dan als je mee wilt helpen dan kom je maar helpen Wes. Chantal kom, we beginnen wel eerst aan de zolder. Dus Chantal en ik gingen naar boven en begonnen spullen in dozen te zetten. Uiteindelijk kwamen we bij onze oude speelgoed en de oude herinneringen kwamen naar boven. Chant, ik wil hier niet weg!! ik ook niet Joy! WESSELL!! Wessel kwam aan lopen en zag dat we begonnen te huilen en zag ons oude speelgoed en begon mee te huilen. jongens, we gaan het hier echt missen. Maar voor de kleine is het misschien wel beter dat zij wel nu weg gaat zodat ze opgroeit op 1 plek en niet midden in haar jeugd gaat verhuizen, beter hier een kindertijd opbouwen dan op 2 plekken. Mama en Papa willen dit dus misschien moeten we maar gewoon kijken hoe het loopt en het er gewoon over ons een laten komen. En laten we dit voor Isa-Mai doen. en sowieso gaan we met zijn drieën naar de zelfde school! Waarschijnlijk kom ik Bij Chantal in de klas omdat het mijn tweelingzus is en Wes komt gwn een klas onder ons. Dus school gaat ons lukken maar de vrienden hier kunnen we niet alleen laten. en onze familie dan? opa en oma die al op leeftijd zijn en ome Jan die ernstig ziek is. we moeten sowieso 1X in de 2 weken naar Gouda gaan. wie doet er mee? ik ja oky ik doe ook wel mee. oky Top, kom op nu gaan we inpakken. ik ga aan Papa vragen wanneer we de sleutel krijgen. Hey Pap! het lieverd. ik weet het komt plots maar we willen de beste omgeving voor jullie en vooral voor de kleine. Ja papa het is al goed. maar eyy ff een vraagje, wanneer krijgen jullie de sleutel van het huis? Hoezo wil je dit weten Joy? nee gewoon Nieuwsgierigheid. je kent me. nou oky dan, we krijgen 31 Juli de sleutel dus we vieren de verjaardag van jou en je zus nog hier en dan kunnen jullie drieën afscheid nemen van jullie vrienden. is dat een deal? oky is goed papa. Dagen vlogen voorbij en de meeste dozen zijn ingepakt. en toen was het 28Juli!! Oftewel de verjaardag van mij en Chantal! Woop Woop!! dan worden we alweer 15. maar dat is ook de dag dat we afscheid moeten nemen van onze vrienden. maar ze mochten wel blijven slapen. maar dan is die ene dag aangekomen! de 31e oftewel DE VERHUIZING!! dat moment dat je de eerste stap zet in dat nieuwe huis voelt het zelfde alsof je het verleden loslaat en een hele nieuwe toekomt gaat opbouwen. dat gevoel is zo apart. en Emotioneel en eigenlijk niet uit te drukken. mijn gaf Isa-Mae aan mij en zei ga maar even rond kijken. en jullie mogen zelf kiezen welke kamer van wie wordt. ik claim de kamer met het raam naar het Westen!! Oky Joy is goed hahaha! maar kinders je vader en ik nemen de zolder maar verder mogen jullie het zelf uitzoeken. Maar ga eerst eens rond kijken en laat het allemaal maar even op je in werken. een Half uur later kwamen we weer bij elkaar en gingen we op de grond zitten om alles te bespreken. er zijn keuzes gemaakt voor de kamers en dergelijke. dus de verhuizing kan officieel beginnen. oky guys kom maar mee naar de auto en pak je dozen en zet die in de kamer die je wilt. en Wessel doe jij even die van Isa. ja tuurlijk Mama. het werdt zo onderhand steeds later en we besloten maar alsvast te gaan koken op een klein kookstelletje. maar dit wordt dus jullie nieuwe huis dames en heren. en ik zag ook dat mijn moeder een traan liet en mijn vader keek haar aan zovan, doe dat nou niet want dat maakt het niet beter voor de kids. maar we zeiden. we snappen het. het is ook nieuw maar nieuw betekent niet altijd slecht. dus we gaan het er gewoon van maken als hoe het komt. laten we met zijn alle bidden voor een goede toekomt! oky pak elkaars handen vast en dank voor elkaar en vraag om een goede toekomst. de uren gingen weer voorbij dus we besloten weer naar huis te gaan en te gaan slapen om morgen weer vroeg te gaan verhuizen. het scheelt dat we niet hoeven te witten maar alleen behangen en 1 kamer verven dus we zijn snel klaar. en we hebben veel mensen die ons helpen met verhuizen. voor de 12e moeten we uit het oude huis zijn dus we moeten nog een soort van opschieten ook. maar wij kunnen dit!!!
JE LEEST
de verhuizing?!?!
Novela Juvenilik ga verhuizen naar Zeeland.. ik heb gescheide ouders en ik ga met mijn vader in Rockanje wonen maar voor het verhaal heb ik het een beetje veranderd zodat het een mooi lopend verhaal is (ik heb ook geen broer wessel en zus Chantal hihi) (Polari...