Zoe
Zistila som, že sa volá Leo. Zabudla som ako sa volá, tak som si pozrela jeho profil. Prezerala som si jeho profil dosť dlho. Všimla som si, že tam nemá fotku ani s jednou babou. Čudné, keďže by mohol zrejme mať každú, na ktorú sa pozrie.
Mal množstvo priateľov a nekonečné množstvo lajkov na fotkách. Skoro všade bol na fotkách s tým jedným chalanom. Volal sa Jack. Keďže bol všade označený, všimla som si to.
Napísala som mojej kamoške, Nike.Ja: Nika? Ahoj.
Nika: Ahoj Zoe. Ako?
Ja: Ide to. Poznáš Lea?
Nika: Myslíš Lea Morgana??
Ja: Hej presne toho. Práve si prezerám jeho profil, pretože ma v škole zastavil. Či s ním nepôjdem na rande a blá, blá, blá.
Nika: Zoe, je to bad boy. Ktorý chce každú jednu a zároveň žiadnu.
Ja: Netrápi ma. Len ma tak troška zaujal. Vieš, že nie som tá baba ktorá je slušná :))
Nika: Veď vieš, že už dlhý čas ani ja :D
Ja: Presne :)) A bad girls sú naj ✌
Nika: Zoe, idem spať. Vidíme sa :))
Nika sa odhlásila.
Nudila som sa. Prezerala som si jeho profil ešte dlho. Fakt dlho. Neviem čím, ale zaujal ma. A zrejme aj on je ten typ, aký som aj ja.
Pozrela som sa, či náhodou není online. Ale nebol. Aj tak som sa rozhodla mu napísať. Veď keď bude online si to prečíta. Nie? A keď si to neprečíta, nech niekam ide.Ja: Čavkó...
Čakala som či sa prihlási. No zbytočne. Nebol online. Tak som sa okolo pól noci rozhodla ísť spať.
•••••••••••••••••••••••
Ráno som vstala. Spravila som si hygienu a šla som sa obliecť.
Obliekla som si čiernu sukňu a k tomu dierkované silonky. Na vrch som si dala crop top a šla som do kuchyne.
Brat ešte spal aj s tou jeho krásavicou.
Vzala som si niečo na jedenie a šla som sa obuť. Vzala som si moje obľúbené Vansky a šla som do školy. Najradšej by som do tej špinavej diery nešla.
A k tomu, ešte tam bude aj ten Leo. Pff... Ale pohľad na neho je pekný."Ale čo to kecáš Zoe?!" Kričalo moje svedomie.
Leo
Ráno som sa zobudil s tou najhoršou myšlienkou. Dnes je zase škola. Dnes fakt nemám na nič náladu.
Obliekol som si čierne rifle, biele tričko a čiernu mikinu s kapucňou cez celú tvár.
Aj keď sa mi nechce ísť do školy, teším sa na Zoe."Nebodaj si sa nám zaľúbil?" Ozvalo sa moje svedomie.
,,Buď ticho! Nikto sa ťa na nič nepýtal." Okríkol som ho, zobral si tašku a šiel do školy.
••••••••••••••••••••••••
Pred školou stála Zoe a nejaké dievča, ktoré som si nevšímal. Zoe mi bola otočená chrbtom a tak som jej zakryl oči a povedal jej:
,,Hádaj kto som!"
,,Čo to do čerta?!" Zvrieskla.
,,Nechápem, prečo tak kričíš. Tak ja sa ťa snažím prekvapiť, urobiť ti pekné ráno tým, že ma uvidíš a ty na mňa začneš kričať." Povedal som a snažil sa tváriť urazene, aj keď sa mi chcelo smiať.
,,Zase ty?" Prezerala si ma.
,,Zoe? Vidíme sa." Odišla hentá baba čo bola so Zoe.
,,Dobre Nika." Povedala jej. Zoe sa na mňa otočila a čakala, čo poviem.
,,Čakala si na niekoho iného?" Opýtal som sa pobavene.
,,Čo ťa do toho zlatko?" Ukázala na mňa prstom.
,,Podľa tvojej prezývky usudzujem, že ti nie som až tak ľahostajný krásavica."
,,Myslíš si, že ma zaujímaš? Ani náhodou." Nahodila falošný úsmev.
,,Snažíš sa oklamať mňa, alebo seba?"
,,Haha. Chceš sa so mnou vyspať či čo?" Strkla do mňa, ale iba prstom.
,,Nepopieram, že by som sa s tebou rád nevyspal. Urobil by som to s najväčšou radosťou. Ale ide mi o viac ako len dostať ťa do postele." Povedal som úprimne. Nebudem jej predsa nahovárať, že ju nechcem do postele a k tomu neklamal som jej. Chcem od nej viac. Chcem vedieť čo skrýva!
,,Chcem ťa celú len pre seba a nie len na jednu noc." Priblížil som sa k nej, chcel som ju pobozkať, no ona do mňa hneď drgla.
,,Pozri. Si školský bad boy a myslíš si, že ti naletím na tie tvoje rečičky?"
,,To nie sú len rečičky! Myslím to vážne."
,,Na mňa kričať nebudeš." Povedala kľudne.
,,Nebojím sa ťa Leo Morgan."
,,Mne nejde o to aby si sa ma bála. Prečo by si sa ma mala báť?" Fakt tomu nechápem. Toto je ženská logika.
,,Leo, môžeš mať hociktorú na ktorú sa pozrieš. Ale mňa si tak ľahko nezískáš. Aj keď... Chceš niečo vedieť?"
,,Ja nechcem hociktorú, ja chcem teba. Čo by som mal vedieť?"
,,Som ten typ, aký si aj ty. Ty si bad boy a ja som bad girl. Vedel si o tom? A nie... Mňa mať zrejme nebudeš." Usmiala sa.
,,Ver mi. Raz budeš so mnou. Chce to len čas. Ja verím, že sa do mňa raz zaľúbiš. Teda, pokiaľ sa to už nestalo."
,,Nestalo a nestane." Odišla a ja som šiel do triedy.
Cez prestávku som šiel na chodbu. A ten pohľad na to, čo som videl ma vyviedol z miery.
Zoe tam bola s nejakým chalanom, ktorý mal ruku na skrinkách a Zoe sa opierala o skrinky. Smiali sa tam a kecali spolu. Najradšej by som tam šiel a rozbil mu hubu.
Ale mám dosť problémov v tejto sprostej škole. Nechcem si narobiť ďaľšie. Veď ja si ho nájdem niekedy po škole. Hajzel jeden.•••••••••••••••••••••••••••••
Po škole som čakal Zoe. Dúfam, že ešte neodišla.
Po piatich minútach vyšla z dverí. To čo som videl ma zarazilo. Nebola sama, bola s tým pakom čo s ním bola cez prestávku. Dosť ma to naštvalo a tak som šiel k nim.Ahojtéé!♥ Tak máme tu novú časť♥ Ako sa Vám páči?♥ Čo hovoríte na Lea?♥ Vaše názory nás potešia♥
neznama19 ♥
YOU ARE READING
●Bad Couple●Dokončené●
Teen Fiction♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.