"– Mit akartok tőlem? – ez az egyetlen dolog ami kijön a számon, ez is harmatgyengén.
– Mi? Nem hallottam szépségem. Mond még egyszer! – a testem minden porcikája beleremeg a vigyorába.
A rám szegeződő hat fegyver minden végtagomat véglegesen lebénítja.
– Meg fogtok ölni? – bukkan ki belőlem a kérdés.
– Ó kicsilány. Annál sokkal érdekesebb terveim vannak veled. – minden vonása elsötétül, és a vigyorából egy érzelemmentes arckifejezés lesz.
– Hozzátok! – utasítja a többit.
Elönt a pánik, ahogy hárman is felém kapnak, és mire bármerre is mozdulhatnék, rám vetik magukat. Mindenhol érzem magamon a kezeiket, ahogy tapogatnak, majd a számra is tapad egy, így a sikolyaim sem vízhangoznak már a sikátorban.
– Bárcsak láthatnám az arcát, mikor rájön, hogy a kezeim között vagy."
Nala Dacaro alig egy hónapja kezdett bele a nagybetűs életbe. Megkapta élete első állását, magáénak tudhat egy kényelmes garzonlakást, ahonnan ráláthat a forgalmas New York-i utcákra. Bár minden vágya az volt, hogy kitörhessen a családi fészekből, hátarhagyni mindent, és belevetni magát a legizgalmasabb dolgokba, valahogy mégis a legunalmasabb hónapján van túl.
Egy hétvégén úgy dönt, hogy ideje kiszakítania magát a komfortzónájából, és a kényelmes fotelben olvasás helyett meglátogatja a közeli klubbot.
Egy óra múlva már a harmadik Sex On The Beach koktélját hajtja fel, amitől hamar a táncparkett közepén találja magát, önfeledten táncolva. Nem sok idő telik el mire egy kíváncsi szempár landol rajta.
------------------------------------------------------
Sziasztok! Hamarosan érkezik az első fejezet, pár napon belül. Alig várom, hogy megosszam :D
Még nem tudom, cast lesz-e, még nem igazán tudtam eldönteni, hogy a szereplőkent kiként, hogyan képzelem el :)
xoxo eddy
YOU ARE READING
New York utcáin
Action#1 - Akció - 2019.05.05 #3 - Akció - 2019.05.04. #5 - Akció - 2019.02.10. #6 - Akció - 2017.12.05. #7 - Akció - 2017.10.03. "- Mit akartok tőlem? - ez az egyetlen dolog ami kijön a számon, ez is harmatgyengén. - Mi? Nem hallottam szépségem. Mond...