4.bölüm

1.5K 65 1
                                    

E.Y.:Yavuz timi geri topla operasyon var.

Y:Nasıl komutanım.

E.Y.:Timi geri çağırdılar.Hızlı ol.

Y:Tamam komutanım hemen arıyorum görüşürüz

E.Y.:Görüşürüz Yavuz.

Çok mutlu olmuştum.Hemen Ateş'i aradım 

Y:Alo Ateş nasılsın.

A:İyi sen

Y:Bende iyi

A:Sen niye bu kadar heyecanlısın.

Y:Timi geri çağırmışlar.

A:Oha çok mutlu oldum şuan.

Y:Ben diğerlerini de arayayım o zaman görüşürüz.

A:Görüşürüz.

Telefonu kapattım ve diğerlerini de aradım.Ben bugün yola çıkıcaktım.Diğerleri de yarın yola çıkıcaklardı ben bavulumu hazırladım.Erdem yarbay bize bilet almıştı akşama uçağım vardı 

Bahardan

Babam aramıştı nerdeyse bir hafta olmuştu.Acaba halletmiş miydi?Hemen telefonu açtım;

C:Alo kızım nasılsın.

B:İyiyim baba sen nasılsın hallettin mi işimi.

C:Malesef kızım olmadı...Şaka şaka hallettim bugün Karabayır'a gidebilirsin.

B:Eee bilet işi ne olucak.

C:Ben hallettim o işi sen merak etme.Sen buraya gel ben sana hem bileti,hemde seni görmüş olurum ne dersin kızım.

B:Bana uyar valla o zaman çayı hazırla geliyorum.Biri açık olsun. dedim

O son söylediğim cümle birini hatırlatmıştı onu çok özlemiştim.Ama unutmam lazımdı hemen bavulumu hazırladım.Babamın yanına gittim ve kapıyı çaldım"Gir"dedi ve babama sarıldıktan sonra  biraz konuştuk ve ben eve gidip bavulumu aldım.Havaalanına gittim ve uçağıma bindim.

Yavuzdan

Bavulumu alıp uçağa bindim.Koltuğa oturdum yanıma oturan kız aynı Bahar'a benziyordu.

Y:Merhaba 

B:Merhaba....... Yavuz

Y:Senin ne iş-

B:İşimi geri aldım.

Y:Bende işimi geri aldım.

B:Senin işine ne oldu ki.

Y:......yani işte böyle.

B:Bilmiyordum üzüldüm ama şuan mutlusundur.

Y:Evet şuan mutluyum.

Bir kaç süre geçtikten sonra Bahar uyumuştu.Uçak inmeye başlamıştı ama uyandırmaya kıyamamıştım Bahar diye seslendim ilkinde duymadı.İkincisinde duydu ve uyandı ve ben karargaha Bahar otele gitti.İlk önce Erdem Yarbayı gördükten sonra odama geçip eşyalarımı yerleştirip uyumaya çalıştım uyuyamıyordum uçakta çok güzel uyuyordu.Noluyordu bana hayır Bahar'ı sevemeszin yoksa senin yüzünden daha çok zarar görücek .Gözlerimi kapattım ne kadar uykum olmasada uyumak zorundaydım.

Bahardan

Uykum yoktu.Ama uyumak zorundaydım Yavuz'u düşünmek istemiyordum o beni reddetti artık onunla çok fazla yakın olmamam lazımdı.Gözlerimi kapattım ne kadar uykum olmasada.Sabah olmuştu hemen kahvaltı yapıp üstümü giyindim.

SİYAH ve BEYAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin