Nasıl ya? Bu... Bu kişi benim eskiden buradayken en yakın arkadaşımdı. Fransada yaşadığı için adı yabancı.
Adı Finn. Eskiden onunla sürekli okuldan kaçardık. Onu bizim kızlarda tanıyordu. Hemde çok seviyorlardı. O da vampir - kurt melezi ve de ateş gücü ile hipnoz gücü var.
Hemen gülümsedim ve ona sarıldım. O da bana karşılık verdi. Bir anda kucağına aldı ve dönmeye başladı. Kahkahalarla gülüyorduk.
Beni indirdiğin de başım döndü ve mutlu son : aramızda kalsın ama galiba biryerlerimi kırdım.
Hemen yerden kalktım ve Finn'in elinden tutup annemlerin yanına sürüklemeye başladım o da
"Dursana cadı düşücem." evet o bana cadı der bende ona şebek derim. Ona kaşlarımı çatarak baktım ve
"Sus sen şebekkk" dedim 'k' leri uzatarak. O da eliyle ağzına hayali bir fermuar çekti ve bana gülümsedi. Bende ona gülümsedim.
Annemlerin yanına geldiğimizde konuşmaya başladım
"Anne bak bu benim şebek en en en yakın arkadaşım." dedim. Zehra bana gözleri kısık bakıyordu. Ne dediğimi anladığımda hemen yanına gidip sarıldım.
"Canım arkadaşım. Enlerin en iyi arkadaşı ben seni çok seviyorum biliyor musun?" arkadan da Finn
"Öyle olsun cadı ben gidiyorum." dedi. Tam ona cevap vericekken Zehra da
"Benim yüzümdense eğer ben gidiyorum. Sen kal." dedi ve o da yürümeye başladı.
Sinirlendim ve ikisinin kafasını tuttuğum gibi birbirine tokuşturdum. Pardon ben kafalarını tokuşturmamışım, dudaklarını birleştirmişim.
Neeee! Eyvah şimdi benim ağzıma .......... .
Hemen koştum ve oyun oynayan çocuklara bakan çocuğun arkasına saklandım. Geri çekildiklerinde aynı anda"Melisss/ Alevvv" dediler. Alev'i Zehra, Melisi de Finn söyledi. Finn
"Ne Alevi onun adı Melis."
"Hayır Alev. Soy adı da Kılıç."
"Hayır onun adı Melis. Soy adı da Ay."Ben konuşmaya başladım
"Finn benim gerçek adım Alevmiş. Bu Kılıç ailesi beni başka bir aileye vermişler. Onlarda Ay ailesi oluyor ve benim adımı Melis koyuyor. Anladın?""Anladım ama benim gidip biraz öğrendiklerimi hazmetmem lazım." dedi ve yavaş yavaş yürümeye başladı. Çok dalgındı.
Bende arkasına saklandığım çocuğun önüne geçtim. Oh my Allah bu çocuk çok yakışıklı ve tatlı.
"Beni hala kesmeye doyamadın biliyorum çok yakışıklıyım." ona gözlerimi kızarak dedim ki
"Pis egoist ne sana bakıcam. Hıhh." dedim ve arkamı dönerek eve girdim. Ama hala o çocuk aklımdaydı. Niye hala aklımdan çıkmıyor.
Anneme odamın yerini sorup odma gittim. Yatağa yattım be kadar çok şey yaşamışım ben ya. Eskiye gore neler yaşamışım.
Şuanlık yaşadıklarımın listesi
-kaçırıldım.
-ilk sevgilim ve grubu ailemi öldürdü.
-ikinci sevgilim kazadan sonra beni unuttu.
-tekrar kaçırıldım hatta hastaneden
-beni kurtaran kişi anlamı ve abimi kaçıran kişinin kardeşi.
-Beni kurtaran kişiyle sevgili oyunu
-ailemin gerçek olmadığını öğrenmem
-vb.Bunlardan daha fazla şey yaşadım. Nasıl hayat bu. İlk başta ailemle, arkadaşlarımla, sevgilimle güzel zaman geçırirken şimdi ki halime bakın.
Sizce nasıl bir hayat. Melezliğimle mutluydum. Ama şimdi pek değil. Acaba bende diğer kızlar gibi olabilir miyim?
Tek derdim sevgilimden ayrılmak, kilo almak, kıyafet bulamadığı için ağlayan.
Ama benim öyle bir hayatım yok. Artık değişeceğim. Artık herkesin korktuğu birisi olacağım. Ve adımda gölge olacak. Herkes benden korkacak. Yarın değişime başlıyorum. Yeni şehir yeni kıyafet yeni bir kişilik.
Arkadaşlar çok özür dilerim. Çok geç oldu ve az oldu zaman bulamadım.
Ve bu aralar yeni bölüm yayımlayamazsam söylüyim internetim çokkk az o yüzden. Yayımlamak için internete girmiyorum. Değerimi bilin yaniii 😊😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ KIZ (Tamamlandı)
VampirosKalbim çok hızlı atıyordu. Saçlarımı okşayarak konuşmaya başladı. "Güzelim. Sana söylemem gereken şeyler var. Aslında daha önce söyleyecektim ama olaylar malum söyleyemedim. Bak ben ilk defa böyle şeyler hissediyorum. Seni görünce karnım kasılıyor...