Fethiden:
Sabah gözlerimi actim. Elyemi izledim sonra Eylem gözlerini aciyordu hemen uyuyormus gibi yaptim.
Elleri saclarimda dolasiyordu. Bu hareketi cok seviyordum. Diger Eliyle yüzümü seviyordu. Cok tatli degil mi? Sonra konusmaya basladi.
Eylem: Iyiki varsin Fethi. Kalbimdeki boslugu doldurdun. Kimseye sana güvendigim kadar güvenmiyorum. Bazenleri tartisiyoruz ama bence sen benim boslugumu dolduruyorsun. Acaba sende böyle düsünüyormusun? Veya suan rüyanda ne görüyorsun? Mesela ben seni gördüm beraber geziyorduk. Sana anlatmadigim seyleri anlatiyordum. Mesela o serefsiz Sebo yüzünden basima gelenler veya Ailem.
Son cümleleri beni cok duygulandirdi. Sonucta Sebo yüzünden basina okadar sey gelmis.
Eylem: Neyse ya sen simdi negüzel uyuyorsun böyle konusup seni uyandirmayim.
Fethi: Ben coktan uyandim.
Eylem: Ya Fethi beni mi dinliyorsun
Fethi: Evet
Eylemi üstüme cektim. Kafasini gögüsüme koydu ve ben kokusunu icime cektim.
Fethi: Eylem bana anlatmadigin seyleri nezaman anlaticaksin
Eylem: Zaman gelince Fethi
Fethi: Nasil yani?
Eylem: Iste zamani gelince suanda böyle bos seyler yüzünden eglencemizi kesmeyelim
Fethi: Tamam nezaman istersen anlatabilirsin ben dinlerim.
Eylem: FETHI!
Fethi: Efendim
Eylem: Ayicik
Fethi: Ayicik?
Eylem: Evet sen benim Minnos Ayicigim sin!
Fethi: Ya Eylem Minnos Ayi nedir ya?
Eylem: Ya bence cok tatli! Ama istersen Fethi Bey diyebilirim yani
Fethi: Demek Fethi Bey? Öylemi?
Eylem: Öyle
Eylemi Üstümden yan tarafa attim sonra üstüne ciktim.
Eylem: Ya Fethiiii!
Fethi: Fethi? Hani Fethi Bey di?
Eylem: Of ya
Sonra Eylemin dudaklarina yapistim. Bi kac dakika Öpüstük. Sonra Eyleme nefes almasi icin izin verdim. Eylem nefes nefese bana bakiyordu. Bu beni dahada tahrik ediyordu.
Fethi: Yapma
Eylem: Neyi?
Fethi: Böyle nefes nefese bana bakma tahrik ediyorsun beni
Eylem birden güldü sonra dudaklarima yapisti. Bende karsilik verdim. Sonra üstünden kalktim elimi uzattim.
Fethi: Hadi gel Kahvalti yapalim
Eylem: Olur
Fethi: Sen dün neden birden ateslendin?
Eylem: Bende bazen oluyor öyle
Fethi: Himm peki ozaman kendini iyi hissediyorsan disarda kahvalti yapalim mi?
Eylem: Olur
Eylem kalkti dolaba yürüdü kiyafet cikartti. Siyah Pantolon ve beyaz T shirt vardi elinde. Tam T shirtini cikartirken arkasini döndü.
Eylem: Niye arkani dönmiyorsun?
Fethi: S-sey sevgili degilmiyiz zaten?
Eylem: Olsun kapat gözlerini
Ellerimi gözümün önüne aldim parmaklarimin arasini actim ve Eylemi görebiliyordum. Eylem ilk önce t-shirtini cikarti. Off yakti buralari. Sonra bana dogru döndü.
Eylem: Fethi döverim seni! Dön arkani!
Allah farketti gördügümü. Bende Gözlerimi actim Eyleme dogru yürüdüm.
Fethi: Noldu birileri utandi mi?
Eylem Atletle duruyordu ve utanmis olmasi gerek ki yüzü biraz kizarmis.
Eylem: Y-yok
Fethi: Yani untanmadin? Tamam ozaman
Eylemi duvara yapistirdim. Aramizda cok az mesafe vardi. Herzamanki gibi Eylem yere bakiyordu. Bende bi elimle Kafasini kaldirdim ve dudagina yapistim. Sonra alt dudagini emmeye basladim.
Eylem: Fethi heralde sen cok acsin Kahvalti olarak dudagimi yiyorsun da
Gülmeye basladim sonra Eylem aradan kacti.
Eylem: Hadi arkani dön
Arkami döndüm. Tabiki bakmak isterdim ama neyse neyse. Üstünü giyindikten sonra ciktik. Ben elini tuttum ve sarmas dolas dolastik.
Eylem: Ee nereye gidiyoruz
Fethi: Bak surda yapalim kahvaltiyi.
Beraber girdik iceriye oturduk. Kahvalti gelince hemen yemeye basladik.
Eylem: Fethi nezaman Alaya dönüceksin?
Fethi: Haftaya kadar tatilimiz var
Eylem: Cok özliycem seni
Fethi: Bende
Eylem: Fethi ben Ajanliga devam etmek istiyorum
Fethi: Yine ayni konu mu Eylem?
Eylem: Evet Fethi benim hayalim bu! Bana Ajanlik yapamazsin diyemezsin
Fethi: Öyle mi? Ozaman neden Sevgiliyiz?
Eylem: Fethi sen bu Sevgili olayini yanlis anlamissin. Sevgili demek Asik oldugun kisinin Hayallerini ve Düsüncelerine saygi duymak. Ona destek vermek. Karsi cikmak degil.
Fethi: Eylem ben hergün Eylemin basina birsey mi geldi diye Kafama takamam anladin mi?
Eylem: Sen Asker olunca ben bunlari düsünmiycek miyim saniyorsun?
Fethi: Bak Eylem bu farkli birsey benim dedigim daha farkli. Bi Kadin olarak bunu yapmani istemiyorum.
Eylem: Yani benim Hayallerime saygi duymuyorsun öyle mi?
Fethi: Evet öyle. Secimini yap Eylem Is mi? Ben mi?
Eylem: Fethi gercekten yazik sana! Bana iki Hayalimden birisini secmemi istiyorsun. Kusura bakma ama bana Hayallerimin arasinda secim yaptiran birisiyle ben sevgili olmam.
Fethi: Iyi secimin Is oldu. Peki. Burda bitsin ozaman.
Eylem: Aynen Bitsin.
Sonra Eylem kalkti ve gitti. Kendimi kötü hissettim yaptigim dogru degildi ama endiseleniyorum. Eylemin basina birsey gelirse yapamam ben.
Eylemden:
Suna bak secim yaptiriyor Gerzek! Ben nasil unutucam Fethiyi? En iyisi tasinmak. Uzaklara gitmek.
Fethi Alaya döner Time herseyi anlatir. Eylem Eve gecer ve Kizlara herseyi anlatir. Eylem tasinmak icin essiyalarini toplarken Fethi Eylemi unutmak icin hatiralari yok eder.-Bölüm Sonu-
Hizli yazdim ve kontroll etmedim... hata varsa aff edin.