Κεφαλαιο 13

111 18 24
                                    

-Γεια Εύα!

Ευα:Γεια Βενιτα.

Αγκάλιασαμε η μία την άλλη και πήγαμε στο καθιστικό.Ο Ξαδέρφος μου ήταν με το κινητό και δεν μας πήρε χαμπάρι.

-Παππου!!

Ο Γιάννης σηκώνει το.κεφαλι του και με βλέπει.

Γιάννης:Όοο φτάνει με το παππούς..Εσύ πρέπει να είσαι η Ευα ε;

Εύα:ναι εγώ είμαι

-Παω να φέρω χυμό να τα πούμε!!

Ο Γιάννης και η Ευα μιλούσαν στο καθιστικό ,η Ευα μετά απο λίγο ήρθε στην κουζίνα.

-Ολα ενταξει;

Εύα:Ναι..

-Ωραια.Θες να μου πεις κατι;

Εύα:Οχι απλά..

-Ντρεπεσαι;

Εύα:Λίγο..

Γελάω και τις δίνω την πορτοκαλάδα της και ένα πιάτο με κέικ.Περνω το δικό μου και του Γιάννη και πάμε μέσα μαζί.
Καθισα δίπλα στον Γιάννη και η Ευα στον άλλο καναπέ.Μιλουσαμε για διάφορα θέματα.

Εύα:Αα Βενιτα ξέχασα να σου πω!!!Οι ΕΧΟ κάναν cameback πριν λίγες μέρες και βγαλαν τραγούδι!!!

Βενιτα :Το έχω δει!!!Δεν είναι ωραίο;;

Εύα:Ναι πολύ μου άρεσε.

Μιλήσαμε για τους ΕΧΟ εγώ και η Ευα για λίγο όσο ο Γιάννης έστελνε κάπου μυνήματα.

Γιάννης:ΕΧΟ τους είπατε;

Εύα&Εγω:Ναι!!!

Γιάννης:Ωχ..Ακούτε και εσείς kpop?

Εύα:Γιατί ποιος άλλος ακούει;

Γιάννης:Το κορίτσι μου.

-Αληθεια!!;Και τι άλλα συγκροτήματα ακούει;;

Γιάννης:Τους BTΗ νομίζω.

- ΒΤS!;

Κοιτάω την Εύα και αρχίζουμε να τσιριζουμε απο την χαρά μας.

Γιάννης:έλεος πως ακούτε;Με έχει πρήξει η φίλη μου..

Τον κοιτάμε με δολοφονικο βλέμμα.

Γιάννης:Αα....Κακο ε;

Εύα&Εγω:Ναι!
Περνώ το κινητό μου και βάζω το Not Today των BTS.Το ήξερε το τραγούδι και το τραγούδουσε,όχι καλά αλλά ήξερε λίγα.Εγω και η Ευα είμασταν με ανοιχτό το στόμα.Ενας νεος kpop fan!!!!Τι ωραία!!

Βάλαμε πολλά τραγούδια να ακούσουμε και προσπαθήσαμε να μάθουμε το Boy in luν .Κατι βγάλαμε.Ευτηχως που ο Γιάννης θα μείνει λίγες ακόμα μέρες εδώ στο σπίτι.Οι μαμά μου θα λειπει διακοπές με την αδερφή μου σε ένα νησι.Ο μπαμπάς μου θα κοιματε στην γιαγιά μου για την προσέχει γιατί είναι σε άσχημη κατάσταση.Οποτε θα τον γυρίσω στο σπίτι του αλλον άνθρωπο.Δεν θα τον αναγνωρίζει η θεία μου και το κορίτσι του.

My Bangtan Story💘//Kpop Fanfiction//Where stories live. Discover now