1 dalis

598 23 3
                                    

                        Gigi pov.

Prabudau nuskambėjus žadintuvui 9A.M, persirengiau į sportinę aprangą. Nusileidusi į apačia užuodžiau nuostabų kvapą, tai mano mama sukosi virtuvėje.
- Labas rytas mama, ką veiki?
- Rytas Gigi, kaip matai kepu sausainius ir iškraudineju dėžes, kažkur susiruošei?
- Taip, pabėgioti, ir gal susipažinti su naujais žmonėmis, iki mamuk.
- Sėkmes saulele
Kai mama pasakė 'sėkmės saulele' išlekiau pro duris. Persikraustėme į Londona, nes tėčiui pasiųlė geresnes darbo pareigas, dabar mums priklauso viežbutis. Pas mus namuose pilna dėžių. Persikraustėme į man nepažistama vietą, jokių draugų čia neturiu, mokykla pradėsiu po kelių mėnesių, gal spėsiu iki tada susirasti draugų. Ankščiau kiekvieną rytą bėgiodavau, ir dabar nesiruošiu to atsisakyti. Bėgau link parkelio, o čia visai nemažai žmonių kurie taip pat sportuoja. Sustojau prie suolelio pailsėti. Atsisėdau. Prie manęs pribėgo juoda plaukis, visai simpatiškas.
- Sveikute, aš tavęs ankščiau nemačiau atsikraustei nesenai?-Atkišo ranka- Be to aš Zayn.
Negi jis taip kabina merginas?
- Gigi, taip vakar tik ataikrausčiau
- Oh, tai gal tu gyveni Rouzvuto 50 (išgalvota)?
Aš buvau apakusi, kaip atspejo?
- Iš kur žinai?
- Tai būsime kaimynais - nusijuokė - vakar prie mano namų atsikraustė nauji žmones.
- Ok - neturėjau ką pasakyti
- Einam kartu pabėgioti?
- Ok - ir nubėgome
- Bėgam link namų?
- Ok
- Ok? Negi nieko daugiau nepasakysi?
- Nieko neturiu ką pasakyti
- Turi vaikina? - tiesiai šviesiai paklausė
- Ne - paprastai atsakiau
- Kodėl tokia grazi mergina neturi vaikino?
- Tiesiog nieko nedominu - jau matėsi namai
- Mane domini - pažvelgė į mane - turi londone pažįstamų?
- Ne, juk tik vakar ataikrausčiau
- Oh, išgaravo iš galvos - nusijuokė - tai gal vakare į kokį vakarėlį? Susipažinsi su mano draugais, daugiau draugų turėsi, tai?
- Ok - ir pasukau į savo kiemą, ir sustojau, ta patį padarė jis, bet gretimam kieme
- Užsuksiu tave paimti 10P.M, čiau braške
- Iki-įejau namo ir mane iškarto pasitiko mama
- Nu, Gigi tai dabar pasakok
- Pasakoti ką?
- Kas tas mielas berniukas iš gretimo namo?
- Oh, ten Zayn'as, aš vakare su juo į vakarėlį varysiu, ok?
- Hmmmm...
- Prašau mamaaaaa
- Gerai, tik jokio alchoholio, ok?
- Mama, man juk jau 18, baigsiu 12 klase ir viskas
- Nu gerai jau, eik ruoškis
- Ok mama

***

Pasidažiau ir žvilgtelėjau į laikrodį 9:30P.M
Nusprendziau kad laikas susirasti ka apsivilkti susiradau juoda bliuskutę, juodus plėšytus džinsus, ir odine striuke. Ką galiu pasakyti. Dievinu juodą spalva.

Susiruošiau galutinai ir jau buvo be dešimt minučių 10P

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Susiruošiau galutinai ir jau buvo be dešimt minučių 10P.M. Nusileidau į apačia, o cia mane pasitiko mama.
-Nu saulele susiruošei? 
- Taip - ir atkreipiau dėmesį į jos veidą- gerai mama daug alchoholio nevartosiu, iki myliu
- Iki saulele,  stenkis grysti greičiau

Steniausi parašyti pirma dalį kuo geriaau, bet gavosi nekaip. Tai yra pirma istorija kurią rašau. Tai norečiau sulaukti jūsų atsiliepimų. Ir patarimų.

Is It Done, Lietuviskai (Z.M G.H)Where stories live. Discover now