Spolu s Isaacem jsme sešli do naší jídelny. Už tam seděli všichni.
Jsou už na víkendové snídaně u nás zvyklý.Já jako alfa se o smečku starám ve všech smyslech, i v tom aby měli plné žaludky a pocit rodiny. Proto jsme s Isaacem začli pořádat víkendový brunch.
Abychom se všichni sešli a popovídali. Dnes tu byli na víc Scott a Derek.Ti dva stáli a dívali se na to jak bezprostředně se všichni u nás chovali.
,,Dobré ráno kluci," zanotuje Lydia zatím co rozlévá do hrnků kávu.
,,Koukám budíček v podobě vaší dcery fungoval," zasmála se Lyd.
,,Rosi je zlatíčko, bál bych se kdyby nás nevzbudila," odpovídá Isaac a pak se otočí a chytne Rosi do náruče.
,,Bez ní by to nebyl krásný den, viď broučku," usměje se na ní a líbne jí do vlasů.
,,Tatí!!" obejme ho.
,,Že můžu dneska se strejdou Peterem a Malii do Zoo?"
,,Rosi zlato, dneska budeš se strejdou Parishem a dědečkem. Chtěj tě vzít na výlet. Se strejdou Peterem a Malii půjdeš do Zoo jindy. Oni mají teď práci," odpovím jí a pohladím.
,,S Dědou a strejdou půjdu ráda. Tatínkové, ale spinkat chci doma s vámi," řekne rozhodným tónem.
V tomto ohledu bývá vždy panovačná. Obvzlášť když vyžaduje naší přítomnost.
,,Ale jistě, že budeš s námi beruško, však mi by jsme s tatínkem nemohli bez tebe být."
Odpoví zas Isaac, a pomalu jde i s ní ke stolu. Posadí jí a pak se rozhlédne.,,Dereku, Scotte posaďte se místa je tu dost. Však si snídani s námi zasloužíte za tu hlídku," usměje se na ně.
Vím co jeho úsměv znamená.
I když Derek neví, že Rosi je jeho dcera, pro Isaaca znamená ta chvíle kdy mu řekla tatínku mnoho.
Tím úsměvem dává najevo, že má vše co si kdy přál.
,,Bylo něco zvláštního na obhlídce?"
Optám se.
,,Nevím jak Scott, ale já jsem nic neviděl, ani nenašel, žádné stopy po nich," rozpovídá se Derek a upře na mě pohled.
,,Taky jsem nic nenašel," odpoví Scott.
,,Já jsem, ale něco našla. Dívejte," přiběhne Maliia a podá mi knížku.
,,To je ta knížka co jsme se snažili přečíst kdysi. Maliio to je skvělý. Já začnu, abych doplnil na tabuli vše co víme."
Knihu vemu do rukou a prohlížím jí.
Sakra tady je něco co jsem přehlédl minule.Malým písmem věnování.
ČTEŠ
Hope Dies Last
FanfictionCo se stane, když vám přestane nejlepší přítel věřit? Jak se vyrovnat s tím, když vás opustí člověk, kterého jste milovali? Stiles Stilinski by vám mohl vyprávět o bolestech života. Díky smečce která tu zůstala měl sílu se postavit na nohy. Vyrov...