[Ja]- Mam Cię dość! Dlaczego ty zawsze musisz mi wszystko psuć?!
[Dylan]- Przepraszam! Yoru nie odchodź! Proszę Cię!
[Ja]- Za późno...
Jestem 16 letnią dziewczyną o imieniu Yoru, która właśnie rozstała się z chłopakiem.
Nie mam gdzie pójść, bo z rodzicami też się pokłóciłam.. Czemu ja jestem taka konfliktowa?!
Albo to oni po prostu nie wiedzą jak ze mną rozmawiać, by mnie nie zdenerwować.
Nie dużo myśląc poszłam się przejść do lasu.. Zawsze jest tam tak spokojnie, co pozwala mi odpocząć od wszystkich problemów.
Myśląc co teraz ze sobą zrobię, szłam w głąb lasu.
*** Jeff P.O.V ***
Cholera... Czemu to zawsze ja muszę chodzić, i szukać tego walonego skrzata?!
Szedłem polaną, kręcąc nożem w ręce. Nie mam ochoty szukać Bena, tym bardziej że i tak za niedługo wróci sam do rezydencji.
Tsaa... Jestem 17 letnim mordercą, pod pseudonimem Jeff the killer, który szuka małego skrzata.
Śmiesznie to brzmi. Idąc już dobre 10 minut, zobaczyłem dziewczynę idącą ścieżką.
Rude włosy do kostek, jasna cera... Na oko ma tak z 12/13 lat.
Chociaż po wzroście.. Ma dobre 1.70 (metr siedemdziesiąt).
*** Yoru P.O.V ***
Szłam ścieżką już nie wiem ile. Zaczynało mi się już trochę nudzić.
Z nudów zaczęłam śpiewać jedną z moich ulubionych piosenek, tym razem padło na La Da Dee.
[Ja]- La Da Dee, La Da Dee Do, La Da Dee me, La da dee You...
La Da Dee, La Da Dee Do, There's only me, There's only you...
Po chwili zrobiłam się senna, więc wdrapałam się na drzewo, i czekałam aż wpadnę w objęcia morfeusza...
*** Jeff P.O.V ***
[???]-La Da Dee, La Da Dee Do, La Da Dee me, La da dee You...
La Da Dee, La Da Dee Do, There's only me, There's only you...
Oh... Jaki ona ma piękny głos o-o
Teraz mam jeszcze większą ochotę ją poznać...
Zaraz! Jeff opanuj się idioto! Ty jesteś mordercą, nie możesz się interesować dziewczynami!
Z takimi myślami zwiałem, by nie korciło mnie jeszcze bardziej, by z nią pogadać.
Dam dam daaammm... :D
Mam nadzieję że nie zjebałam w pierwszym rozdziale ;d xd
I mam nadzieję że dobrze wpisałam nazwę opo... Szczerze nie znam się na tych ... x ... .
Ważne że jest! XDD ;p
YOU ARE READING
Why You Don't Die? // Jeff The Killer x OC //
Short StoryDu du du du wąż rzeczny, du du du du jest niebezpieczny 'd Jeff x OC xdd