zo ben ik niet..

5 0 0
                                    

een gewone dag op school.. Dat dacht Chantal. Maar ze wist niet dat deze dag anders dan anders zou zijn. 

Chantall, wakker worden!! je komt nog te laat voor school! Jahaaa! met Moeite komt Chantal uit haar bed, kleed zich aan en gaat aan tafel zitten. Chant, gaat alles wel goed met je? Ja mam, i'm Fine! ugh.. Nou sorry hoor het was gwn een vraag! nou ga nu maar je spullen pakken en je tanden poetsen. Dus Chantal deed wat haar moeder vroeg en ging haar boeken pakken en ging haar tanden poetsen. terwijl het poetsen keek ze in de spiegel en begon na te denken.. hoe zouden andere mensen over mij denken? heb ik wel leuke kleren aan? ben ik wel stoer genoeg? ben ik te dik? haar moeder riep haar waardoor ze uit haar gedachte raakte en realiseerde dat ze naar school moest en dat Iris aan het einde van de straat op haar wachte. de hele weg naar school zei Chantal geen woord. Iris merkte dat er iets was maar ze hielt slim haar mond. Iris en Chantal liepen over de gangen en Iris zei ''ik ga even naar de Wc oky? Chantal liep verder en aan het einde van de gang stonden een groepje mensen die ze probeerde te ontwijken maar ze liepen naar haar toe waardoor ze nergens heen kon. ze lachte haar uit om haar kleding en haar en ze scholden haar tot op het bot uit! Chantal was zo verdrietig dat ze naar huis reed en de deur van haar kamer op slot deed en gelukkig was er niemand thuis. ze ging naar de douch en keek zich zelf aan in de spiegel en begon te huilen. ze pakte verf van haar moeder en verfde haar haren Zwart. Ze begon steeds meer een Emo na te doen. de mensen op school merkte dat en liep opnieuw naar haar toe en zeiden'' eyy Goedzo schat, je leert het wel. kom je gezellig bij ons zitten? Chantal wilde niet weer gepest worden dus ging er bij zitten. dat deed ze nu een tijdje lang en ze gingen ook afspreken na school. daar begon de horror... Ze zeiden als je bij ons wilt horen moet je Iris laten vallen! Chantal vond het heel moeilijk, maar na veel nadenken deed ze het echt. ze liep naar Iris toe en zonder maar iets te zeggen sloeg ze haar hard in haar gezicht. ze keek Iris Bang en vol spijt aan en liep weg. Iris begon te huilen van de pijn en snapte niet wat er net gebeurde. op weg naar huis probeerde Iris Chantal in te halen. toen Chantal dat merkte begon ze nog harder te fietsen. en begon te huilen en riep'' ALSJEBLIEFT, GA WEGG!! IK ZAL JE NOG MEER PIJN DOEN. PLZ GA WEG! toen Iris thuis was vertelde ze het tegen haar moeder en haar moeder belde Chantals Moeder. die schrok van wat er gebeurd was en zei dat Iris wel even langs mocht komen om er over te praten. Iris belde aan en de moeder van Chantal liet haar binnen. Hoi mevrouw van Leeuwen zei ze verlegen. heey Lieverd, kom zitten ik pak wel wat te drinken voor je. Iris ging zitten op de bank en was verlegen in een huis waar ze normaal dagelijks was. dat vond ze zo gek. Margriet ging naast haar zitten en vroeg wat er nou gebeurd was. en vertelde ook dat Chantal verdacht stil was en heel gesloten deed in de klas. Margriet zei ook dat ze was merkte aan Chantal. op geven moment riep ze Chantal en zei dat ze bij hun moest komen zitten. toen ze naar beneden liep e Iris zag werdt ze heel kwaat en Iris sloeg dicht en werd rood van verlegenheid. we wist niet waar ze moest kijken. Chantal zei eerst helemaal niks en uit het niks begon ze te huilen. Iris wist niet wat ze moest doen. ze keek Margriet aan en ze wist wat Iris bedoelde dus ze knikte. Iris gaf Chantal een Knuffel waardoor ze nog harder begon te huilen en ze pakte Iris stevig beet. Margriet ging weg en liet Iris en Chantal even alleen. ze ging boven aan de trap zitten dus hoorde alles wat ze bespraken. Chantal legde uit wat er gebeurd was. en legde uit dat ze al erg lang onzeker was en dat ze zelfmoord wilde plegen maar niks tegen jou of mijn moeder durfde te zeggen. Margriet zat daar nog steeds en hoorde dat en liep naar beneden en ging weer naast Chantal zitten. en zei, Lieverd je weet dat je altijd naar mij toe kan komen. als je niks zou zeggen dan had ik er misschien te laat bij geweest. maar Alsjeblieft Chantal beloof je dat je afscheid neemt van die mensen? Ja mama dat beloof ik. en Iris het spijt me echt heel erg en ik hoop dat je het me vergeeft en dat je mijn beste vriendin nog steeds wilt zijn.. Iris Gaf Chantal een knuffel en zei, ja tuurlijk voor altijd! ik laat je nooit meer gaan en ik hoop dat je voortaan met ALLES naar mij toe komt!!


Oky Lezers, nu is het jullie beurt. Zet in de reacties wat je er van vond maar jullie mogen bepalen wat er verder gebeurd. dus laat het weten in de reacties xx

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

be yourself!!Where stories live. Discover now