Y:Memnun oldum.
E.Y.:Bugün bir operasyonumuz var.O yüzden yeni gelenleri hazırlayın.
Y:Emredersiniz komutanım.
Dövüş tekniklerini,silah kullanımı öğretmiştik.Operasyona gitmek için hazırlandık 1 adam almamız gerekiyordu.Bu adam çolağın oğlunun nerede olduğunu bilebilirdi.Arabaya bindik adamı bulacağımız yere gelmiştik burada kimse yoktu heryere baktık.Bir anda biri ateş etmeye başladı biz bir duvarın arkasına geçip orada biraz bekledik.Kurşun sesi kesilmişti bizde evin etrafını sarmaya başladık eve girdiğimde kimse yoktu birinin kafama silah dayayana kadar öyleydi.
Mertten
İlk geldiğimizde bizi güzel karşıladılar.Sonra sınava hazırlandık ki ben çok iyiydim ilk günden operasyona gittim ben böyle şansın ta,tabi asker olduğum için her operasyona giderim de ilk günden bari bir kızla tanıştıktan sonra operasyona gitseydim.Operasyona gittiğimde kimse yoktu sonra Yavuz komutanın başına silah dayadıklarını gördüm hemen silahı bir şekilde aldım.Yavuz komutan teşekkür ettikten sonra karargaha gittik. Yavuz komutan yaralanmıştı.
Karargah
Herkes ortak odada oturuyor.Yavuz revirde doktor bekliyordu ama Bahar'ı beklemiyordu.Bahar kolunu pansuman yaptıktan sonra Mert de revire geldi E.Y. Yavuz'u çağırıyordu. Mert Bahar'a çok bakıyordu Bahar korkmaya başlamıştı;
B:Bana öyle bakmaya devam mı ediceksin.
M:Evet çünkü çok güzelsin.
B:İltifatın için teşekkürler ama ben gidiyorum.
M:Ben Mert.
B:Bende Bahar.
Diyip gitti çok güzel bir kızdı.Bende ortak odaya gittim ve oturdum;
K:Yengemiz de gitti ya bir konuşaydık bari (herkes güler Mert hariç)
M:Hangi yenge kim evli ki.
K:Bahar yenge ya ,evli değil de olucaklar ama
M:Kimle peki
K:Yavuz komutan ile
Mert biraz bozulmuştu ama çaktırmıyordu ta ki Umut'un anlamasıyla herşey bozuldu.
U:Sen biraz bozuldun galiba bu işe.
M:Ne bozulcam be.(odaya gider)
A:Bu Bahar'a aşık olmuş net
K:Yengemi kimseye vermem söyliyim o bizim yengemiz.
F:Aynen
Yavuz komutan gelir oturur ve telefon ile uğraşır.Bahar'ın ınstagramına bakar bunu Keşanlı farkeder ve hemen herkese söyler.
K:Ooo komutanım Bahar yengemizin ınstagramına mı bakıyorsunuz.
Y:Ne bakması. der ve telefonu cebine atar
Y:Hadi ben yatıyorum.
K:Komutanım iyi geceler rüyanızda Bahar yengeyi mi görüceksiniz.
Y:KEŞANLIIIII
Bahardan
Yine her zaman ki kahvaltı ettim ve üstümü giyindim.(ayakkabısı spor ayakkabı)
Hastaneye gittim bugün yeni 2 doktor gelicekti.Yarım saat sonra kapıdan içeri girdiler tanıştıktan sonra herkes işine yöneldi.Telefonumun çaldığını gördüm Eylem aramıştı;
E:Alo Bahar nasılsın
B:İyiyim sen
E:Bende iyiyim bugün Türkiye'ye geri dönüyorum.
B:Eee bu süper bir haber.
E:Aynen öyle
B:Otelde oda olmaya bilir.
E:Nasıl yani
B:Yeni misafirlerimiz geldi.
E:Kız, erkek.
B:Kız gıcık cins kızlardan.
E:Diyorsun ki çok saç yolucaz (ikisi de güler)
B:Benim bir hastaya bakmam lazım bay bay .
E:Bay bay .
Nazlıdan
Karabayır'a geri dönücektik.Babam Ateş'i havaalanına göndermiş bizi alsın diye yüzünü gördüğümde içim parçalandı çok zayıflamış hem sen beni terk et hemde gel bizi eve götür.Onu dövmemek için kendimi tuttum.Eve gelmiştik ben okula gidicektim artık bir müzik öğretmeni olduğum için hemen okula gitmek için taksiye binicwktim ki Ateş'in bana seslenmesiyle arkamı döndüm.
A:Ben seni bırakırım istersen.
N:Yok gerek yok arkadaşım.
A:Arkadaşım
N:Evet arkadaşım beni terk ettiğin için arkadaşız.
Dedim ve taksiye bindim okula gidip öğrencilerle tanıştım.Akşam olmuştu bir kız vardı gıcık güzel olmayan bir kızdı o da sınıf öğretmeniydi.Ben eve gittim yemek yedikten sonra yatağa yattım ve uyudum.
BÖLÜM SONU...
Evet arkadaşlar bir bölümün daha sonuna geldik inşallah beğenirsiniz.Oy verip yorum yaparsanız çokk mutlu olurum.Diğer bölüm ile istediğiniz varsa yorumda belirtin.Sınır koymaya karar verdim çünkü çok az oy veriyorsunuz ve bu durum beni üzüyor.Görüşmek üzere
SEVGİLİ OKURLAR....
SINIR:5 oy 5yorum