Partea 1 Codrin si Zappy fac sex cu pateu si cai

499 10 2
                                    


Codrin si Zappy sunt doi baieti chipesi din Ardeal pula mea.Acestia sunt doi dintre cei mai celebri videoclipări din Romania.

Codrin este un grasut cu barba care are un prieten Echo foarte gras.

Zappy e un ardelean negru caruia ii place pateul Ardeal.

Intr-o zi mergeam pe strada si l-am vazut pe Zappy la coltul strazii stand pe jos ca un sarac macand pateu in timp ce bombanea ceva incantatii(probabil in maghiara).

-Ce ai patit tu fiinta?l-am intrebat eu.

-Vreau sa fiu uns cu pateu si supt pana la epuizare...Romania!

-No bun hai ca te pot ajuta eu cu asta.

-Serios?

-Da coaie cunosc eu pe cineva care ar adora sa faca asta....si cred ca si tie ti-ar placea.i-am spus eu cu o fata perversa

Am mers cu Zappy la mine acasa de unde iesea Colo.Pe canapea astepta micutul de Codrin Bradea Bani

-MUIE LA CAI!!!se aude de afara in timp ce Colo pleca.

-OMG CODRIN VOIAM SA TE INTALNESC DE CAND ERAM MIC!!!spuse Zappy in gura mare

-No bun ba pula cu ce te pot ajuta?

-Ă vreau sa fiu uns cu pateu si supt pana pa epuizare,dar cum ma poti ajuta tu cu asta mai frumuselule?

Codrin s-a ridicat nervos si l-a trad pe Zappy Marius in camera.Se auzeau sunete de animal din camera.Din curiozitate am deschis usa.Atunci am vazut ceva ce nu credeam ca o sa vad vreaodata....Zappy si Codrin erau imbracati in pateu in timp ce practicau sex anal.Zappy statea cu sfantul Graal in gura in timp ce Codrin ii penetra anusul stramt.Codrin era gadilat la cur de Echo.Toata camera era plina de pateu.

-Mai oameni buni mai incet va rog!am spus eu.

-Bine.

Dupa 4 ore de sex salbatic Zappy a plecat.

Experiente gay cu Zappy si CodrinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum