פרק 2

469 85 283
                                    


בחודש שעבר מאז התקרית עם אחותו, ריידר ניסה להבין את פשר התנהגותה. לאחר שהבין שלא יוכל להוציא ממנה את התשובה האמיתית (אחותו היתה שקרנית מעולה), החליט ריידר לנסות להבין את התנהגותה לבדו.

בתחילה, חשב שפחדה שחברתה הטובה תיפגע. אחרי הכל, ריידר באמת יצא עם הרבה בנות לאורך השנים והשאיר אחריו שביל ארוך של לבבות שבורים. הוא ידע שעשה זאת בניסיון להתגבר על ג׳ראלדין, אך אחותו לא. אולי חשבה שהחל להתעניין בחברתה בזמן האחרון בלבד, רק כדי לזרוק אותה לאחר כמה שבועות?

ג׳ראלדין באמת היתה שבירה. למרות שעכשיו כבר לא ראה סימני בכי על פניה כאשר יצאה מחדרה של אחותו - רק חיוכים שמחים ומאושרים שגרמו לליבו להחסיר פעימה ולפניו להתלהט באדום - ידע ריידר שעליו להיות רגיש סביבה.

בנוסף, תמיד היתה האפשרות שאחותו בעצם דאגה לו - עם כמה שהיתה לא סבירה. האחים עדיין חלקו אהבה אחד לשני, למרות ההצקות וההתגרויות שהתגברו במהלך השנים. הוא ראה את אחותו מסתירה חיוך אמיתי מאחורי אחד מתגרה או מרוצה הרבה פעמים כאשר הסתכלה עליו. רוב הפרצופים הללו קרו לאחר שעשה דבר מטומטם, אבל בכל זאת... תמיד היה סיכוי.

כשהבין שזו כנראה האפשרות ההגיונית ביותר, החליט ללכת לדבר עם אחותו ולהסביר לה -בהיגיון ובבגרות האופייניים לו כמובן - שאין בכוונתו לפגוע בחברתה, והוא רק רוצה ניסיון.

בדעה מגובשת ומותניים משונסות, עלה במדרגות ודפק על דלת חדרה של אחותו. כשקיבל את האישור להיכנס (צעקה חיננית והמילים ״מה אתה רוצה, קוף?״) נכנס לחדרה במבט נחוש.

לאחותו תמיד היה טעם... מעניין. קירות חדרה היו צבועים באדום-סגול כהה, עם ציורים ססגוניים שסיפקה בעצמה. שולחן הכתיבה שלה כמעט קרס תחת כמות הספרים, הדפים והערימות הבלתי נגמרות למראה של חפצים לא מזוהים, ובקושי היה ניתן לראות אותו תחתם. המחשב הנייד שלה נח על שידתה (הריקה והנקיה במפתיע) באופן קבוע, אך ברגע זה החזיקה אותו על ברכיה בעודה צופה במשהו. הוא היה מקושט במדבקות מוזרות שהתאימו בדיוק לאופיה של אחותו. מוזר, ולא מזוהה. פוסטרים של דמויות יפניות מצוירות כיסו את הקירות, ואלמלא היו מצוירים היה מחשיב אותם לגסים, עם כמות האיברים החשופים שנמצאו בהם. פעם, חשב שזה מוזר שאחותו מחזיקה בכל כך הרבה תמונות מצוירות של נשים עם תווי גוף כה... לא אנושיים, אך לאחר שהצטרף אליה בצפיה באחת הסדרות הללו, הבין כי זה היה דבר נפוץ.

ברגעים אלה, בעלת החדר שכבה על המיטה המבולגנת שלה (היא לקחה את הרעיון של ביטוי עצמי קצת רחוק מדי), עיניה מתרוצצות על המסך שניצב מולה. ריידר לא ידע שזה אפשרי לא למצמץ במשך כל כך הרבה זמן, אך נראה היה שאחותו תשבור את חוקי המדע לפני שתפספס חצי שניה מהסדרה האהובה עליה. ריידר לא הצליח להבין אותה, אבל מהצד השני - הוא גם לא הצליח להבין מילה מהסדרה.

ג׳ראלדיןWhere stories live. Discover now