Bölüm 3

160 21 10
                                    

Bölüm 3

"Beni nasıl buldun?" diye sordu kız, kendisini oluşabilecek her türlü tehlikeye karşı hazırlarken. Bu adamda farklı bir şeyler olduğu su götürmez bir gerçekti. Kız, onu eve gidiyorken gördüğüne de pekala emindi. Jaden'ın yürüyerek peşinden gelmiş olması imkansızdı. Ama Jaden ile tekrar karşılaşması aklında kalan soruları sorması için güzel bir fırsattı. Az önce yaptığı gibi kaçıp gitmeyecekti.

Jaden sağ eliyle salıncağın zincirini tuttu ve diğer elini yeni giydiği mantosunun cebine soktu. Adam halinden gayet memnun görünüyordu."Takip ettim." dedi, sakin bir şekilde."Nasıl takip ettiğimi soracak olursan kaykayım ve ben muhteşem bir ikiliyiz." diye ekledi. Tanımadığı birine karşı çok samimi yaklaşıyordu Jaden. Bu bir oyunsa kızın aldanmaya hiç niyeti yoktu.

Kız kollarını göğsünde birleştirdikten sonra nefesini ağzından verdi."Hafızanı temizlemiştim Jaden." dedi adamın gözlerinin içine baktıktan sonra. Yalan söyleyip söylemediğini anlamak için Jaden cevap verirken adamın iç dünyasındaki uyumu takip edecekti."Olayı nasıl hatırlıyorsun?"

Jaden istemsiz bir şekilde gülümsedi."Olayı nasıl mı hatırlıyorum?" diye tekrarladıktan sonra salıncağın zincirini tutmayı bıraktı ve diğer elini de mantosunun cebine soktu."Olayı hatırlamıyorum ki. Sen gelmeden önce olanları hatırlıyorum sadece. Katilin arkamdan beni takip edişini, izin vermemle beni ele geçirişini, ellerimi beceriksizce bağlamasını...Bunların hepsini hatırlıyorum ama senin gelişini, onu öldürüşünü ve gidişini hatırlamıyorum."

Jaden kesinlikle doğru söylüyordu. Kız, adamın iç dünyasını sorgulamayı bırakmadı. Soracağı başka sorular da vardı ki Jaden'e vereceği dürüst cevaplarla güvenebilirdi. Tabii buna ihtiyacı varsa...Jaden'a anlattıklarından sonra neden güvenecekti ki? Adamla iş yapmayı tabii ki düşünmüyordu. Bunca zamandır yalnız başına çalışmıştı. Yanına birini almaya niyeti de yoktu.

Kollarını bozduktan sonra "İplerden kurtulup arkamdan nasıl geldin?" diye sordu kız. Kurbanların hafızasını sildikten sonra onlara 1 dakikalık bir uyku süresi veriyordu ki kurbanlar uyuduğunu düşünüp hafızası silindikten sonra karmaşa yaşamıyordu.

Jaden bacağıyla salıncağa dokundu ve salıncağı hareket ettirdi."Dedim ya..." dedi sorulardan sıkılmış bir şekilde."Katil zaten ellerimi beceriksizce bağlamıştı. Gerçi ustaca bile bağlasa onlardan kurtulmam zor olmazdı. Uyandığımda bir şeylerin olduğunu anladım. Ben zaten seni yakalamak için bu işe girişmiştim. Olayı hafızamdan silsen bile bir anormallik olduğunu anlamıştım. İplerden kurtulduktan sonra katilin cesedini gördüm ve evde seni aradıktan sonra dışarı çıktım. Neyse ki çok uzaklaşmamıştın."

Kız, suda vakit kaybettiği için kendi kendine kızdı. Suda oyalanmasaydı Jaden'ı peşine takmazdı belki. Jaden gerçekten zeki biriydi. Kız güçleriyle onu alt edebileceğini düşünüyordu ama içinden bir ses buna gerek kalmayacağını söylüyordu.

Kızın daldığını fark eden Jaden, bir elini montunun cebinden çıkarıp salladı ve kızın dikkatini çekince "Ne düşünüyorsun?" diye sordu. Kızın öyle hemen cevap vereceğini pekala beklemiyordu. Jaden tanımadığı birine karşı gayet samimi olduğunu düşünüyordu. Bu kızla çalışmayı gerçekten istiyordu ki kızın da içinde çelişkiler yaşadığını görebiliyordu. Jaden'ın şu anda istediği tek şey: Kız ile beraber çalışmaktı.

Kız gözlerini Jaden'in gözlerinden alıp yere baktı. İçinde Jaden'a karşı bir sempati oluşmuştu ki bunda Jaden'ın sıcak yaklaşımı başrol oynuyordu. Jaden'ı henüz tanımıyordu ama adamın ona karşı dürüst olması kızın düşüncelerine olumlu bir ihtimal vermişti."Senin kokunu aldım ben ama." diye tekrar Jaden'ın gözlerine baktı kız."Masum ve kurban kokusunun ikisini de taşıyordun. Korkunun kokusunu çok net hissedebildim. Bunu nasıl becerdin?"

KatarsisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin