37.

40 2 1
                                    

POV. NIALL

Kyara en ik gaan vandaag samen naar het pretpark. Gewoon omdat het kan, en we dan weer wat extra samen kunnen doen. 

We hebben afgesproken om 09.30 bij mij thuis, en momenteel is het 09.25, dus ze heeft nog 5 minuten. Zi komt wel op tijd, zoals altijd. 

Het is momenteel 09.29 en wanner de 29 naar de 30 gaat, wat betekend dat het nu 09.30 is, gaat de bel. WEIRD!! Stiekem heeft ze er gewoon op gewacht. Of ze is serieus zo😂😂😂.

Kyara en ik lopen zowat meteen door naar mijn auto, en stappen in. Ik rijd, en zij gaat naast de berijders stoel zitten.

De rit naar het pretpark is stil, maar gelukkig niet te stil. Ik hoop zo dat we een fijne dag gaan hebben!

We zijn aan gekomen bij het pretpark, en ik parkeer de auto, op een privé plek die voor mij gereserveerd was. Kan het nog luxer, Niall?

We stappen uit en lopen door naar binnen. We hebben niemand bij ons, maar ik heb ook niet het hele park gereserveerd voor ons. Want ja, ik ben dan misschien wel beroemd,.maar hoef dan niet alle fans weg te houden van hun idool. Sommige zijn dan wel door drammerig enz, maar het is stiekem best cute. Ze geven om je, en dat heb je nodig.

Ik geef de kaartjes die in gekocht heb, en we mogen daarna doorlopen. Ik ben echt blij! En Kyara zo te zien ook.

We dwalen wat door het park heen, en gaan in zoveel mogelijk dingen.
Natuurlijk stoppen we vaak om te eten, maar het is en blijft gezellig!

De hele dag is om, en het park gaat zo sluiten. We lopen richting de uitgang, en het viel best mee hoeveel fans en paparazzi er was. Ik heb duizenden fans en paparazzi gezien, dus dit viel reuze hard mee.

We zitten weer in de auto, en verlaten momenteel het park. We praten verder nog wel over hoe de dag was, die btw echt spectaculair was. We zijn in alles geweest, en ik vond het AWESOME!

We zijn weer thuis, en Kyara en ik zijn nog snel langs de Mac gereden en hebben nog wat gegeten. Typisch Niall. Nu we weer binnen zijn, ben ik echt moe.

We besluiten te gaan slapen en ik hoop zo dat alles goed gaat komen!






A/N

Hiiii,

Dit is echt een kleine chap, dus k probeer straks nog eentje.

-x

He is my brother?! Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu