En weeer een hoofdstuk, hope you enjoy :D xxNina and Robin
Harry pov.
05:19
"Hoe kom je hier aan?" vraag ik verbaasd en pak de penning van Niall af. Nadat hij me uit de club had gesleept belde we een taxi en besloten samen in zijn appartement te slapen. Liam zou bij Louis blijven, die afgevoerd werd naar het ziekenhuis.
"Lang verhaal, niet interesant" mompelt Niall en duwt me op de bank. Ik knik en bijt zachtjes op mijn lip. Ik zit in de problemen.
"Niall ik.."
"Niet praten Harry. Wat bezielt jou! Je hebt die gast in 1 klap bewusteloos geslagen idioot" schreeuwt Niall kwaad en gooit zijn jas ergens heen. Hij land in het hoekje van zijn appartement. Hij ploft naast me neer en kijkt naar me.
"Sorry"
"Sorry moet je niet tegen mij zeggen. Zodra Louis bijkomt ga jij je excuses aanbieden''
''Maar ik..''
''Niks maar ik. Ik heb het helemaal gehad met jou Harry'' sist hij, pakt mijn pols en sleept me mee naar de badkamer. ''Kleed je uit, ga douchen en slaap op de bank"
"Oké" zeg ik zachtjes en wacht tot Niall uit de badkamer is.
Louis pov.
08:45
Met een kreun word ik wakker. Mijn hoofd knalt zowat uit elkaar. Ik ga recht zitten en kijk om me heen.
"Louis?"
Ik glimlach naar Liam, die naast me aan mijn bed zit en me bezorgd aankijkt.
"Ja?"
"Hoe is het?" vraagt hij zachtjes en pakt mijn hand vast. Ik haal mijn schouders op en laat me terug in het kussen vallen.
"Kan beter. Mijn hoofd klapt zowat uit elkaar" zeg ik en kijk naar mijn broer. Liam knikt en glimlacht zwak. Ik sluit mijn ogen en haal diep adem.
"Wie heeft me geslagen Liam?"
"Harry Styles, vriend van Niall en.."
"Ik weet wie Harry is." mompel ik en voel hoe ik weer slaperig word.
"Hoelang was ik bewusteloos?"
"Een paar uur maar."
"Maar?"
"Ja, het had veel ergen kunnen zijn Lou" mompelt hij en laat mijn hand los.
"Oke"
''Wil je slapen?"
"Graag"
"Slaap lekker Louis, en maak je maar niet druk. Harry word opgepakt en.."
"Nee!" zeg ik en open mijn ogen. Liam kijkt me verbaasd aan en fronst zijn wenkbrauwen.
"Nee ik.. laat hem niet oppakken ik.. het is het niet waard"
"Hm oke, als jij het zegt. Truste Lou"
"Truste Liam" fluister ik en sluit mijn ogen weer.
**
Met een kreun en hoofpijn doe ik mijn ogen open. ''Godver.'' zeg ik zachtjes en rek me uit. ik kijk om me heen en zie dat Liam ondertussen is vertrokken. als ik naar de deur kijk zie ik een vrouw met een witte jas mijn kamer binnenlopen.
''Meneer Tomlinson.''
''Uhu?''
''U mag zometeen het ziekenhuis verlaten. De testen waren goed en u heeft alleen een lichte hersenschudding er aan over gehouden.'' Zegt ze en glimlacht.
JE LEEST
Addicted - Larry Stylinson Fanfiction
FanficHarry wil zijn saaie leven in Londen ontsnappen en besluit naar Atlanta te verhuizen, een enorme feeststad. Eenmaal daar ontmoet hij een oude schoolvriend, Jeff, die in de drugshandel beland is. Harry doet al snel met hem mee en raakt verslaafd aan...