/Stále pohled Carolíne/
Vzal mě kolem pasu a sunuli jsme se pomalým tempem ke dveřím. Když jsme stáli přede dveřmi, otočila jsem se na Zayna. Než jsem stačila něco říct, už mi po tváři utíral svým trikem rozmazanou řasenku. „Tak a už zase vypadáš nádherně“ usmál se a já ucítil, jak se červenám. „Půjdeš dovnitř?“, „Chceš, abych šel?“ zvedne jedno obočí a zasměje se. Místo odpovědi nám propletu prsty a táhnu ho dovnitř. „Mám hlad“ pronesu s úšklebem a ženu nás směr do kuchyně. Namířila jsem si to přímo k ledničce, na které byl vzkaz. „Dcerko, museli jsme dnes na důležitou večeři a Penny taky musela domů. V ledničce ti nechala špagety. Vrátíme se pozdě máma xx“ „Co to máš?“ zeptal se Zayn. „Vzkaz od mámy. Přijdou pozdě večer, takže máme celý dům jen pro sebe“ zasměju se nad myšlenou, jak to mohl pochopit. „Filmový večer?“ zasmál se Zayn. „Jo“ odpověděla jsem nadšeně a vytáhla z ledničky jídlo. „To všechno sníš?“ divil se Zayn. Koukla jsem se na hromadu špaget na talíři. Nemám šanci, i když cítím, jaký mám hlad. „Ty mi pomůžeš“ mrkla jsem na něj.
Pohled Zayna
„S radostí“ odpověděl jsem a přisedl si k ní ke stolu. Špagety ohřála a dala mezi nás. Podala mi vidličku a pustili jsme se do nich. Pořád jsem se jí snažil rozesmát, tak aby nemyslela na Harryho. Je roztomilá, když se směje. Zajímalo by mě, co jí Harry řekl, že jí to tak rozplakalo. Chci to zjistit, ale zase na druhou stranu jí nechci nutit. Kdyby chtěla, tak mi to řekne. Když jsem jí uviděl, jak se ke mně rozběhla se slzami v očích. Hned mi došlo, že jí Harry musel něco udělat. „Mňam“ zasmála se Car, když uklízela talíř do myčky. „Byly výborné, máš pravdu.“ Stoupl jsem si k ní a koukal se jí do očí. Má je až moc zářivé, jako kdyby svítil světle hnědý měsíc v úplňku. Byl jsem od ní sotva pár centimetrů a touha jí políbit byla velká. „Jdeme zkouknout ten film?“ zeptal jsem se, abych zaměstnal své rty a nepokusil se jí políbit. Přikývla, ale zůstala stát bez hnutí. Nevím, co mám dělat. Je to kamarádka a navíc mi Louis naznačoval, že Harrymu na Car záleží, ale po dnešku to tak vůbec nevypadá. Usmála se. Na co asi myslí. Myslí na to samé co já. Zabrní její mobil. Odstoupím, aby pro něj mohla dojít. Když si přečetla sms její výraz se z úsměvu změnil na beznaděj. „Co se stalo?“ zeptal jsem se opatrně. Zakroutila hlavou. Vzala mě za ruku a táhla do schodů. Bez jediného slova jsem ji následoval. Její pokoj byl nádherný. „Houpací síť?“ zasmál jsem se. „Jde vidět, že jste nejlepší kamarádi“ protočila oči. „Jak to?“ „Všichni máte stejnou otázku a ano je to houpací síť.“ Telefon položila na noční stolek a šla vybírat film. Sedla si na zem a luštila DVD. Sedl jsem si vedle ní a koukal s ní. „To né! Ty tu máš Vyměřený čas?“ divil jsem se. „Jo je to dobrý film. Proč?“ „Ne jakože holky ho moc nesledují.“ „Chceš si ho pustit?“ Přikývl jsem a ona se usmála. Pustila film a mířila k posteli, pak se ale zarazila. Koukla na mě a pak na sebe a pak zase na mě. Nechápavě jsem zakroutila hlavou. „Nemohl si mi říct, že jsem se ještě ani nepřevlíkla a celou dobu tu chodím jako zelená obluda?“ zasmála se. „Překrásná zelená obluda v mém oblečení“ usmál jsem se na ní. Zčervenala. Je tak roztomilá. Přišla další sms. Nevšímala si jí. Ovladačem stopla film. „Tak já se zajdu osprchovat a ty by si mohl udělat dole popcorn. Zvládneš to?“ Nadzdvihl jsem obočí „To vážně věříš tomu, že nezvládnu popcorn?“ Zakroutila hlavou se smíchem. „Dobře, snad ho dole najdeš. Tak za deset minut se sejdeme v posteli“ mrkla a odešla do koupelky, která jak jinak měla vchod hned v jejím pokoji. Nad slovy „sejdeme se v posteli“ jsem se zasmál. Šel jsem dolů do kuchyně. Našel popcorn. Teda po otevření všech skříněk, co tu byly, jsem ho našel položený na lince v košíku. No a v mikrovlnce jsem nemohl už nic zkazit.
Pohled Caroline
Jsem tak vytočená z Harryho, že ani nevím, co mluvím. Jak jsem jen mohla říct „sejdeme se v posteli.“ Nechápu to. Proč to Harry udělal. Já mu nic neudělala. No, až na to, že jsem mu vytrhla mobil z ruky a řekla Zaynovi, že mu pomůžeme vymalovat. To byl kvůli tomu tak naštvaný? A myslí si, že jednou esemeskou to spraví. Vlezla jsem do sprchy a opustila všechny své myšlenky. Umyla jsem si hlavu i tělo. Obalila jsem se do ručníku a šla do pokoje. Na posteli ležel Zayn. „Ou, zapomněla jsem, že si tu“ vyhrkla jsem ze sebe a rozutíkala se do šatny. „Né to nevadí. Vypadáš překrásně i v blbém ručníku“ volal na mě Zayn. Hodila jsem na sebe modré triko, bíle kraťase a vešla zpátky do pokoje. Lehla jsem si vedle Zayna, který mě skenoval pohledem. „Přišlo ti asi tak dvacet zpráv“ konstatoval a podal mi telefon do ruky. Zhluboka jsem se nadechla a hned vydechla. Musím mu to říct. Celý den se na nic neptal a přesto se mnou zůstal. Je strašně zlatý. Je to takový druhý Louis. „Chceš vědět, co se dneska stalo?“ Jen kývnul hlavou. Lehla jsem si na postel a koukala do stropu. Podala jsem Zaynovi telefon a poprosila jsem ho, aby mi některé esemesky přečetl.
ČTEŠ
Happily and Unhappily ♥ /POZASTAVENÁ!!/
Fiksi PenggemarCar si prožila peklo. Myslela si, že se vše udobřilo a ona si konečně našla přátele, dokonce i kluka. Jenže opak byl pravdou. Z pekla se stalo satanové doupě. Její život byl do teď jen pohádkou. Prožila si měsíc, její nejkrásnější měsíc života. Za t...