Kaçış

1.4K 83 29
                                    

  Gözlerimi açtığımda küçük bir odadaydım.Buraya nasıl gelmiştim?Beni buraya kim getirdi?Ah,başım çok ağrıyor.Etrafıma baktım,içerisi gerçektende çok pisti.Ayağa kalktım,kapıyı açmaya çalıştım fakat kapı kilitliydi.Ah tanrım bunlar çok akıllı.Odamdaki tozlu yatağa yattım ve buraya nasıl geldiğimi düşünmeye başladım.Kapı açıldı,aaah o kızz evet evet o kız!Evdeki kız karşımda duruyordu.Gene korkunçtu,içeriye yanıma geldi.Yüzünü bakmamak için gözlerimi kapattım.

  Açtığımda bir sandalyenin üzerindeydim.Kollarım ise arkadan bağlıydı.İlk önce durumu anlayamamıştım,başımı sağa sola çevirmemle kalbimin hızla artması bir oldu.İçi boş bir havuz,içerisinde ise ben vardım.Neler olacağını az  çok tahmin ediyordum.Su dolacaktı ve bende boğularak ölecektim.. 

  Aynen dediğim gibi oldu,yavaş yavaş su doluyordu.Gözlerimi kapattım ve ölümü bekledim..Suyun hizası kollarımı geçti,ölüm çok yakın.Laf olsun diye ipi çözmeye çalışırken ip çözüldü.Ahaha salaklar bir ipi doğru dürüz bir ipi bağlayamıyorlar.Büyük bir mutlulukla sandalyeden kalktım.İçi su dolan havuzdan çıkarak çıkışı aramaya başladım.Kolidorun  en sağında bir cam vardı,büyük bir güçle cama çıktım.Tam atlayacakken birisi tişörtümden çekti,arkama baktığımda gözü bantlı derisi yanmış bir ruh duruyordu.Ruh mu desem,canavar mı,psikopat mı bilemedim.Beni kendine doğru çekmesiyle düşmem bir oldu.Başımı yere oldukça sert çarptım.Kesin beyin kanaması geçireceğim.Beni odama getirdi,kapıyı açarak beni odamın içine itti.

  Bu iğrenç yerden nasıl kaçabilirdim?Ben buraya niye geldim ya?hay aklıma ya...Tekrar odamın kapısı açıldı,bir tabakta adını bilmediğim bir  yemek vardı.Gerçekten de çok açtım,artık ne olursa olsun yemem lazımdı.Kapının oraya giderek yemeği yemeye başladım..Çok geçmeden başım dönmeye,midem bulanmaya başladı.Yoksa bu yemeğin içinde zehir mi vardı?Ah lanet olsun!

  Gözlerimi açtım,başım hala uyuşuktu ve çok net göremiyordum.Gördüğüm tek şey,evdeki kızdı.Başımı sağa çevirdim,bir masa ve masanın üstünde ameliyat malzemeleri..Ne yani?Bunlar beni kesip biçecek mi?

  İnşallah beğenirsinizzz :D 

Evdeki KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin