KARMA

180 18 7
                                    

Bir kova sevdiklerine çok fazla değer verir, öyle böyle değil baya değer verir.Onlar için büyük fedakarlıklar yapar,büyük riskler alır ama bunun karşılığını bir türlü göremez.

Bir kova duygularını belli edemez çünkü onun duyguları  bir" seni seviyorum"cümlesi kadar basit değil onun içinden neler geçiyor ne fırtınalar kopuyor da kimsenin haberi yok.

Bir kovaya "beni seviyor musun?" diye sormayın çünkü size "seni seviyorum" demez,başka yollarla anlatır sevdiğini,mesela "en değer verdiğin en çok kalbini kırandır""seni gördüğümde ki kocaman gülümseme, gözlerimin parlaması bence her şeyi anlatıyor ben böyle diyim al sen mesajı" diyebilir.

Öyle kıskanmıyor gibi durmamıza bakmayın belkide en çok kıskanan burç biziz. Hem arkadaşlık hemde duygusal ilişkilerde.Soran olursa" ya ne kıskanıcam ben kıskanmam" deriz ama içimiz içimizi yer.

Bir kovaya asla yalan söylemeyin,her şeyi affeder ama yalanı affetmez.Yalan söylediğiniz an kova için çok büyük bir hayal kırıklığı oluşturursunuz zaten küçücük bir kalbi vardı onuda size vermişti sizde Allah razı olsun o kalbi kıra kıra içine ettiniz.Çok teşekkür ederiz sevgiler saygılar.

Bir kovaya güvenin güveninizi boşa çıkarmaz.Sizi üzmez, üzmek istemez .Üzerse de anlayınki hak ettiniz çünkü bir kova boş yere kalp kırmaz. Kalbini kıranın kalbini kırar.

Kovaya kafa tutmayın.Bir kafa atar size 1,80 yerde yatarsınız.Bilmişlik taslamayın,fazla havalanmayın o havayı söndürmesini biliriz biz.

Arkamızdan iş yapmayın. Kızacağımızı bilseniz bile gelin doğruları söyleyin.Belki biraz kızarız ama 5 dk sonra yine aynı olur gülüp geçeriz, ama yok arkamızdan iş çevirirseniz bundan sonra hayatımızda yeriniz yok.

Gelip sahte sevgi gösterileri yapmayın.Daha dün arkamızdan konuşmuşken gelip bugün bize sarılmayın, hal hatır sormaya, öpmeye kalkmayın.İTİCİ OLUYORSUNUZ ve size kötü bir haber veriyim YEMİYORUZ!!.

Sevdiğimizi dibine kadar severiz ama eğer karşıdaki bizi artık sevmiyorsa o sevgi tamamen silinir.Belki azıcık bir kederleniriz ama artık o kişi pek de önemli olmaz.Her şey karşılıklı nefret edenden nefret ederiz ,seveni bizde severiz.

Çooooooooooooook dugusalız hemde nasıl.Ama bazı insanların yanında belli ederiz, bazılarının yanında buzdan prens falan oluruz.Tamamen karşıdaki insanla yakınlık derecemize bağlı.

Bugünlük bu kadar:) Bu bölümün devamı gelebilir, isterseniz😂😂

KOVA BURCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin