Telefonu kapatıp yatağa uzandım. Dürüst olmak gerekirse tek bir özür ile benim onu affetmemi beklemesi saçmalıktı. O 'zoru oynayan' kızlardan olmak istemiyordum çünkü ben onlardan değildim, istesem de olamazdım zaten. Ama yinede beni ne kadar çok kırdığını bildiğini söylese de bana pek inandırıcı gelmemişti. Dipper'ı hala sevip sevmediğim tartışılır tabii (kimi kandırıyorum acaba).
En sonunda gerçekten yaptığım şeyin içinde bulunduğum duruma bir katkısı olmayacağını anladım ve en sonunda duygularımı kesinleştirip sonrasında ona göre hareket etmeye karar verdim. (4 yıl gerçekten insanı değiştiriyor.)
Zor olan da buydu zaten. Duygularımı kesinleştirmek. 'Pekala, sanırım bunu yapmanın ilk adımı kendime karşı tamamen dürüst olmak.' diye düşündüm ve işe koyuldum. 'Tamam sanırım Dipper'ı seviyorum ama bu kesinlikle dört yıl önceki duygularla aynı değil. Bunun sebebi aşkın kırgınlık ve nefret ile karışmış olması mı yoksa onca yılın beni bu kadar değiştirmesi mi bilmiyorum işte.'
İşte böyle konu konuyu açarken, annem odaya girdi. Tanrım, neyse ki sesli düşünmüyordum çünkü annem Dipper konusunun yeniden açıldığını öğrenirse çıldırır herhalde.
''Pazar günü için istediğin özel bir şey var mı?''
İki gün sonra doğum günümdü. Tam 18 olacaktım. Hem yaş açısından hem de bulunduğum durum açısından şimdiden hayatımın dönüm noktası olacak gibi duruyordu.
''Şey... yemeğe gidebiliriz?''
''Onu her sene yapıyoruz zaten. Bu 18. doğum günün. İstediğin özel bir şey olmadığına emin misin?''
''Sanmıyorum.''
''Pekala keyfine bak o zaman.''
''Teşekkür ederim.''
Kapı kapandı. Bir de düşündüklerimin üzerine doğum günüm eklenince Dipper'ın doğum günüm hakkında ne düşündüğünü merak ettim. Hatırlayacağını düşünmüyordum ama umut etmekten zarar gelmezdi değil mi? (Resmen kendimi kandırıyorum umut etmekten ne kadar zarar geldiğini en iyi ben bilirim sanırım.) Hem kitaplarda ve filmlerde kız unutacağını düşünse de oğlan asla unutmaz. (YN: ;))
Sanırım artık uyumalıyım değil mi? Biraz kafası karışık ama... değişik bir şekilde mutlu sanırım.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cidden yazabildim sanırım :') Biraz kısa oldu ama elimden bu kadarı geldi kusura bakmayın. Dürüst olmak gerekirse yorumlarınızı falan okuyup hikayeye ilginiz olduğunu görünce sizi böyle bekletmeye hakkım olmadığını fark ettim. Ayrıca özel hayatımın buraya yansıması da yanlıştı böylece gecenin üçünde oturup yazdım. Eğer bölümü beğenmediyseniz de özür dilerim dediğim gibi gecenin üçünde yazdım. Neyse sanırım artık rahatça tatile çıkabilirim. Bir de buraya kadar okuduysanız yorum bırakır mısınız :')
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wonderstruck (Reverse Falls - DipCifica)
Fiksi PenggemarSLOW UPDATE. "Ben Hatırlıyorum. Ya sen?" (Tüm hakları Dipper Gleeful'un aslında hiç var olamamış mavi gözlerinde saklıdır.) --> Kapaktaki orijinal (yazısız ve filtresiz) fotoğraf (fanart) bana ait değildir.