- Vi kan jo se litt på hus nå, sa jeg og såg opp på Niall. - Sefølgelig, babe, sa han og kysset meg mykt på munnen.
-------------------------------------------------------------------
* Dagen før turneen*
- OMG! Niall? Kan du komme hit litt? spurte jeg. - Jeg kommer Babe, ropte Niall. Han kom inn døra. Han var skjorteløs. Og jeg hadde bare på en joggebukse og en bh. - Kan du ta genseren på for meg? Spurte jeg hjeøpesløs. - Sefølgelig Babe, sa han og tok opp genseren fra gulvet. Han tok den over hodet, og jeg merka at han ville ta på puppene mine. Når han endelig ble ferig å ta på genseren, kom han nærmere meg, og hvisket: : - Jeg kommer til å savne å hjelpe deg med å dusje, ta på klær og hjelpe deg. - Du kan sikkert få hjelpe meg en annen gang, sa jeg og smilte til han. Jeg såg på han at han kunne ikke la være å ungå å kysse meg. Han har vært så kåt i det siste, at det er nesten helt utrolig. Jeg tror han tenner veldig på meg siden jeg er gravid, har ballongstore pupper osv. Han tok hendene rundt lovet mitt. Han presset kroppen sin mot meg. Ikke det at vi kom så nærme da, PDA magen min. Jeg festet hendene mine rundt nakken hans. Og jeg såg han inn i øynene. Han var enn perfekt gutt. - Du er så jævla sexy, sa han og såg nedover kroppen min. Jeg bare løftet øyenbrynene og smilte et rart og skeivt smil. Han presset leppene sine mot mine. Vi kysset en stund, før jeg lot tungen hans komme inn. Vi stod en stund å klima. Jeg merket at han var ganske kåt.
- Vi burde pakke, sa jeg etter en stund. - Kan vi ikke bare stå slik i hele dag?, spurte han og gidde meg et valpeblikk. Jeg trekte meg tilbake. - Hahah, lo jeg og gidde han et tulleblikk når jeg gikk ut fra badet. - Nei! Ikke gå!, sa han og ble irritert.
Jeg tok en koffert opp på senga. Niall satt på enden av senga og stirret sykt på kroppen min. - Serriøst Niall?, sa jeg og vrikket på hodet. Jeg tok først en badehandduk nederts, så tok jeg noen tskjorter og tunikaer. - Niall?, sa jeg og han såg opp på øynene mine. - Ja?, sa han og smilte. - Kan du finne noen kjolerjeg kan ta med?, sa jeg og såg spørrende på han.
Jeg sprang inn på badet, og måtte spy. Niall var ikke her, men jeg klarte å holde håret oppe selv. Når jeg var ferdig , pusset jeg tenna og gikk tilbake til soverommet.
Niall kom tilbake med noen kjoler og med en gang han kom, hevet jeg et øyenbryn og såg usikkert på han...
5 kommetarer for neste del :)
PS! Neste del blir dramatisk!!
Ps! Visst dere kommenterer flere ganger fra en person, så teller jeg det som en kommentar :)