Vánoce

80 3 0
                                    


V tomhle mrazivém období se za oknem z oblohy spouští sníh, teď už jako každý klidný rok. A zítra nastává ten štědrý večer, na který se všichni těšíme *smile*.Akorát mám takový dojem... že se někteří těší až moc, Hanji spolu s Sasou napekli a ještě pečou, natolik že pomalu ale jistě dochází talíře... hihihi ale když jím to děla radost ať pokračují. Levi si vzal na starost úklid, ještě aby taky ne když si da nejvíc záležet. Samozřejmě by to asi zvládl celé uklidit sám, ale ve dvou se to vždycky lépe táhne a ještě líp, když jsi k sobě vezmete... jak to říct... člověka stejného druhu? Takže na úklidu spolupracuje s Mikasou. Upřímně kdyby jste teď kolem nich prošli, tak buď nevíte jestli jsou to lidé, nebo ultra, namakané, plnohodnotné stroje opravdu se do toho pustili ani smítko nedostane šanci na útěk. Když přejdeme k dalším lidem máme zde Jeana a Connieho, tihle dva šli pro dřevo na večer do krbu, i když jsou už pěkně dlouho pryč... No nic tak dále k naším přátelům: Armin,Eren a Historia MĚ Erwina Smitha donutili hrát na schovávanou, docela k popukáni že? Takový dospělák hraje s dospívajícími hru pro děti, ale co hlavně že je veselo. A na konec zde máme Annie, jde vidět že ještě není úplně ve své kůží, není se čemu divit od té doby co k nám přešla a mi porazili titáni a Hanji ji a Erenovi podávala léky aby neumřeli po 13 letech, jak už jsem řekl je nesvá, ano je pravda že kvůli ni jsme přišli o životy v průzkumné legii, ale pomohla nám a navíc proč ztrácet další život, když už je po válce. Teď akorát potřebuje si všechno srovnat v hlavě, zrovna venku trénuje sice nevím proč ale očividně má své důvody.

O dva dny později...

Eren:

Konečně jsou Vánoce, vstanu, obleču se a hurá dolů na snídani, když tak běžím po schodech o patro níž, všímám si že jsou dole již všichni ,, Dobré ráno lidi!",, jsi dneska nějaký natěšení Erene" ozve se Hanji. Usměji se na ni a rozhlednu se kolem ,, Annie zase venku trénuje?",,um" odpoví mi Armin. Vezmu si do pusy chleba, hodím na sebe mikinu a řeknu že se projdu s úmyslem jít za Annie. Když už docházím těch sto metrů od domu, zakřičím na Annie dobre ráno, jakmile zaregistruje můj hlas ožene se po mě nohou, jen tak tak ji stihnu zablokovat ,,Erene to jsi ty.. promiň lekla jsem se tě",,Annie od kdy ty se lekáš?",,upřímně sama nevím možná od našeho posledního boje s uvědoměním že už nechci nikoho ztratit" pravda na povrch Annie vypadá jako nebezpečná lidská zbraň, ale uvnitř má pocity jako každý z nás ,,Annie titány jsou pryč a kdyby dejme tomu... na nás šel nějaký zloděj tak zde máme všichni zkušenosti na obranu či útok" ,,já vím" ,,dobře zažili jsme válku s titáni a oba ještě máme své schopnosti, takže chápu že máš zřejmě ten pocit stylem "může se něco stát",ale dnes jsou Vánoce ,takže tě prosím pojď se mnou dovnitř a užívej si tenhle den, navíc slibuji ti že já Eren Jaeger tě vždy ochráním a nenechám už nikoho zemřít" natáhnu směrem k ní ruku s naději že ji přijme a půjde semnou dovnitř. Hledí na mě, poté přijme ruku a obejme mě? ,,díkí ",, eh?",,jsi skvělý člověk" obětí ji opětuji ,,nemáš proč mi děkovat, teď už půjdeme, určitě na nás čekají" ,,um" od dveří už na nás mávala Mikasa s tím že večeře je na stole a máme si pohnout. Pak už jsme jen prožívali ničím nerušený večer, rozbalovali jsme si dárky oslavovali a později se sešli u krbu, každý s horkou čokoládou v ruce, opření jeden o druhého. Po určitém čase všechny holky klidně oddechovaly, Annie na mém ramenu, Mikasa na Leviho ramenu a Hanji spolu s Historii a Sasou se o sebe navzájem opírali. My kluci jsme se na sebe podívali a Erwin zašeptal, že by bylo dobré holky přenést nahoru do postele, vzal jsem teda do náruče Annie, Levi vzal Mikasu, Erwin Hanji, Connie Sasu, Armin Historii a Jean vzal deky. Když jsem položil Annie na postel měl jsem problém ,,em Jeane Annie mě jaksik nechce pustit",,co naděláš lehni si k ni, já přes vás hodím deku",,heh, asi nemám na výběr že? Vsadím se, že jak mě ráno uvidí, tak půjdu dolů s obtiskem na tváři",,jo to by bylo fajn, nezdržuj už a lehni si k ni",,jo pořád".

Tak a jak to dopadlo? Ráno se nakonec ještě víc na mě natiskla a co jsem poté zjistil, tak to samé se stalo i Levimu,Conniemu a Erwinovi vtipné že? Každopádně od té doby jsme si s Annie více rozuměli a po určité době jsme to dali do kupy. Když se přesuneme již do přítomnosti, tak opět slavíme Vánoce a tentokrát s námi hraje schovávanou i Annie, náš syn, Leviho a Mikasi dcera, Erwina a Hanji dva synové a nakonec Connieho a Sasi dcera. Všichni si to užíváme a máme se dobře a neb Veselé Vánoce všem.

THE END

%'/.

[Vánoce] Annie x Eren a další páryKde žijí příběhy. Začni objevovat