HİÇ BİRŞEY AYNI KALMAZ

146 4 3
                                    

Merhaba :) . Ben Eylül. Biraz size kendimden bahsediyim. Güzel bir kız değilimdir. Güzellik konusunda ciddi bir yardıma ihtiyacım var. Yeşil gözlerim, dipleri koyu kestane, ortaları kahverengi, uçları ise sarıya kaçan renkte olan saçlarımı unutmamak gerek. Geçen sene gözlük ve diş teli takıyordum. Kimse tarafından sevilmiyordum. Oldukça yalnız biriydim. Tenefüslerde duvar dibinde ki en arka sıraya oturup kulağıma kullaklıklarımı takıp etrafı izliyordum. Özgüveni çok ama çok düşük biriyimdir. Aşırı utangaçımdır. Ama liseye geçiyorum artık bu alışkanlıklardan bu özelliklerden kurtulmalıyım. Evet diş telimi ve gözlüklerimi çıkardım, yaz tatilinde hergün aksatmadan yürüşlerimi yapıp spora gittim ve bir manken fiziğine sahiptim. Saçlarımda belime kadar uzamıştı ve şu ortası birleşmiş gibi duran kaşlarımı da yok etmiştim artık dudağımın üstünde ki şeftali tüylerimde yoktu. Bunların üzerine özgüvenim birazda olsa yerine gelmişti ama hala utangaç biriydim. Utangaçlığımı nasıl giderebiliceğimi bilmiyordum ama onu da öğrenicektim. Bütün yaz çabaladım, hırslandım ve güzel bir kızdım aylar, yıllar sonra aynaya bakabiliyordum. Aynaya baktığımda korkmuyordum. En azından bu bile bana yeterliydi. Ahhh şu okul formaları korkulu rüyamm...Herneyse okullar açılmadan 2-3 gün önce okulu gezip, görmeye iyice tanımaya gittim ve serbest kıyafet olduğunu öğrendiğimde havalara uçtum. Hemen eve gidip ailemden biraz para alıp alışverişe çıktım. Tahmin edemiyeceğiniz kadar güzel şeyler aldım. Eve gittim yarın okul vardı. Saçlarıma fön çektim. Sağa mı sola mı ayırsam diye baya bi düşündükten sonra sağa ayırmaya karar verdim. Artık okula gitmek için hazırdım. Yarın neler olacağını tahmin bile edemiyordum ama suratımda saçma bir gülümseme vardı. Hemen uyumalıyım yoksa sabah yüzüm gözüm şişicek o zaman özgüvenimi bi daha geri kazanamıyıcam diye düşünüp yattım. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HİÇ BİRŞEY AYNI KALMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin