10. Kapitola

1.6K 81 5
                                    

"Tak děkuju Ni " usmála jsem se , když jsme si ještě nějakou dobu povídaly , smály se , jedly a tak .

"Není za co a vyslechni si Liama . Nemůžu ti říct jak to mezi nimi je či není. Řekl bych ti to , ale lepší bude,  když ti to řekne on " usmál se a objal mě .

"Dobře , ale až časem teď ho nechci ani vidět " řekla jsem a on přikývl .

"Tak jo ,ale za půl hodiny se máme všichni sejít v té obrovské chatě na kopci"

"Takže Liama uvidím dřív než jsem měla v plánu " povzdechla jsem si a on mi věnoval lítostivý pohled .

"Tak já jdu ať ještě někde potkám Am " řekla jsem a chytila kliku a chtěla odejít . Dřív než se mi to povedlo začal někdo klepat na dveře . V rychlosti jsem odstoupila ode dveří a podívala se na Nialla . Ten šel a podíval se z okna a jakoby úplně zkameněl.

"Je tady Liam " šeptl a podíval se na mě a já vytřeštila oči .

"Utíkej se schovat ke mě do ložnice " řekl a šel ke dveřím . V rychlosti jsem zalezla k němu a nechala na škvírku otevřené dveře abych od něj z ložnice viděla až na Liama .

Niall otevřel dveře a dovnitř přišel spíše se dopotácel opilý a ubrečený Liam . Píchlo mě totálně u srdce , když jsem ho takhle viděla .

"Sakra Liame co vyvádíš !" Křikl Niall , chytil ho a pomohl mu si sednout na gauč . "Opíjím se do němoty , navíc díky tomuhle aspoň zapomenu na to jak moc bolí rozchod z holkou co miluju " zažvatlal opile . Nechtěla jsem tohle poslouchat , takže jsem šla k Nialla posteli a otevřela okno . Vyhoupla jsem se na římsu okna a vyskočila z něj . Spadla jsem do měkké trávy a díky bohu se mi nic nestalo . V rychlosti jsem se rozeběhla pryč odsud abych nepotkala Liama .

Běžela jsem a narazila do nějaké holky . Díky mě jsme obě skončily na zemi a já si připadala trapně . Ta holka se ke mě natáhla a dala mi facku a já se na ní vraždivě podívala i když pravdou je , že jsem si jí zasloužila . Ta holka pak vstala a odešla bez jediného pohledu na mou osobu což mi nijak nevadilo .

Také jsem vstala a rozešla se směr moje chatka ze které právě vycházela Am . V rychlosti jsem k ní doběhla a objala jí , vypadala šťastně , když mě viděla a také mě objala .

"Koukám , že zůstáváš " usmála se spokojeně . "No jo zůstávám Niall mě přemluvil . Ona nechápavě nakrčila obočí a já jí po cestě do boudy vše vysvětlovala .

"No ty vado takže jsi měla rande s Niallem Horanem ! " vypískla a já se na ní podívala vraždivým pohledem .

"Rande jsem s ním neměla jsme kamarádi a mě to tak plně vyhovuje " namítla jsem .

"Říkej si co chceš , ale rande to bylo " řekla spokojeně  a já dala oči v sloup.

"Po Liamovi teď nikoho nechci " řekla jsem a v té místnosti jsme si sedly ke stolům .

Čekaly jsme asi deset minut a pak přišli kluci , ale nebyl mezi nimi Liam.

"Takže ahoj " začal kudrnatý kluk , který se ujal slova . Sálem ihned začal od hodně stolů ozývat potlesk a pískání plus skandování jeho jména . Diky čemuž jsem zjistila , že se jmenuje Harry .

"Můžu si sem sednout ?" Zeptala se ta Cheryl mě a Am jelikož u nás bylo jediné volné místo . "Jdi si sednout k Liamovi " řekla jsem nepříjemně . "Ale ,.." chtěla  pokračovat , akorát že jí vyrušil Harry .

"S kluky vás vítáme na táboře,  kde my budeme vaši instruktoři . Budete a vlastně tedy už jste rozdělený do týmů . Jak víte přijel sem  i Zayn za což mu děkujeme " usmál se směrem na černovlasého kluka co mávl na ty holky a teoreticky i na mě .

"No abych pokračoval . Jak vidíte , tak nám tu chybí Liam . Nebojte se je v pořádku .." řekl a odmlčel se .

"Jen mu jedna puberťačka zlomila srdce " šeptla nepříjemně Cheryl směrem k mé osobě .

Dělala jsem že jí ignoruji , jelikož nemělo smysl se s ní tady dohadovat o tom , že to on ho zlomil mě .

"Jen mu není dobře " řekl Harry a někteří z nás tedy já , kluci a ta Cheryl jsme jediný věděly pravdu .

Pak říkaly takové ty informace o hrách , co si můžeme a nemůžeme dovolit a tak . Také nám řekly , že nesmíme mluvit sprostě což mi bylo upřímně úplně ukradený .

"Takže večer bude táborák a tím všechno pořádně vypukne " usmál se Harry a pak s kluky odešel někam pryč a mě bylo předem jasné , že jdou za Liamem . Kam jinam by mohly oni jít že jo .

Snad se líbí 😊❤️

Tábor / One Direction Kde žijí příběhy. Začni objevovat