Nevím proč,ale z dotyku jeho prstu na mích rtech mi naskočila husina.Pochvíli sundal jeho studený prst z mých rtů chtěl něco říct,ale já ho zastavila.,,Tak hele,co to jako bylo?Myslíš že si po mě můžeš jen tak chmatat?Ani tě neznám." snažila jsem se znít co nejméně křičet,vždyť vpodstatě o nic nešlo,ale patrně jsem si na něm vybíjela zlost z toho kokota co mě okradl.Když nic neříkal,usoudila jsem že z něj nic nedostanu a tak jsem se zvedla a chtěla odejít.,,S kým jsi to tu před chvílí mluvila?"ozvalo se za mnou.Jeho hlas byl chraplavý a hluboký a přesto tak sametově jemný.Nemůžu popřít,že mi připadal neuvěřitelně sexy.,,Vážně to chceš vědět?"zeptala jsem se ho už klidně.Pomalu jsem k němu přišla a chtěla mu vidět do obličeje.No i kdyby neměl tu kapucu,neviděla bych mu do obličeje,kvůli té stupidní tmě.Sakra,tohle je Londýn!To sem nemůžou dát lampy.No určitě sem daj lampy kvůli tobě lampy Kate...upřímě nenávidím svůj mozek.,,No vzhledem k tomu že sem tu jen já a ty a já.."ukázal na sebe,,sem neřek ani slovo...by mě zajímalo s kým si to mluvila.No mluvila,spíš na něho jen řvala"uchichtl se.I když jsem mu neviděla do obličeje,můžu hádat,že má pobavený výraz.Vlastně se mu ani nedivím.,,Já...povídala jsem si se svým mozkem."řekla jsem a nad tím jak to znělo jsem se musela zasmát.On mlčel a pochvíli se začal taky smát.,,M-myslíš tak jako v těch seriálech kdy se postava hádá se svým podvědomím?"vykoktal přes smích.Jeho smích mi zněl jako božská hudba.Bože Kate co to meleš?Vždyť ho ani neznáš!,,Jo přesně tak."odpověděla jsem.,,Á čemu ses smála když si svému podvědomí řekla drž hubu"zeptal se a přestal se smát.,,Nooo..."přemýšlela jsem,jestli mu to mám říct.Ale vlastně proč ne?,,protože můj mozek říkal,že sem tupá když si o tobě myslím,že si nějaký vrah nebo mafián nebo prostě nějakej kriminálník"znovu jsem se musela zasmát nad svou absorudní myšlenkou.On se ale ani nezasmál a jen mlčel.,,Panebože...nejseš snad vrah nebo...",,Co?Ne ne j-já promiň zamyslel sem se."rychle ze sebe vykoktal.Přišlo mi to roztomilé jak koktá,když neví co říct.Co to kecáš ani nevíš jak vypadá.Třeba je to nějakej padesátiletej dědek s pleší.Co ty víš?,,A když už jsme u toho zpovídání...řekneš mi proč si vedle mě seděl?"popošla jsem k němu blíž?On taky udělal jeden krok do předu a mě se do nosu vbila jeho vůně.Nebyl to žádný parfém.Prostě voněl sám sebou a lhala bych kdybych řekla že se mi neskutečně líbila.Cítila jsem z něj i pach po cigaretách,ale ty mi vlastně vůbec nevadili.Dokonce jsem si sama někdy dala,ale jen příležitostně.Máma by mě zabila kdyby zjistila,že kouřím.,,Tak snad abych se ti nejdřív představil...já sem Harry.Harry Styles.A ty s-",,Kate Swan a odpověz mi prosím"škemrala jsem.,,No šel jsem kolem a slyšel takový božský zvuk jako...",,Ale ne!Tys mě slyšel?!"praštila jsem se po hlavě a on se začal znovu řechtat.,,Jo opravdu krásně zpíváš a m-musim říct že to bylo vážně procítěné."vyprskl a to už jsem nevydržela ani já a vybuchla smíchy.,,Fajn a proto sis ke mě sednul abys mě slyšel zpí- no ani tak se to nedá nazvat zpěvem"zeptala jsem se ho,když jsme se přestali smát.,,Popravdě....šel jsem takhle kolem a..",,Jo to už si říkal a?",,Nech mě to doříct.Prostě jsem šel kolem a slyšel jak na někoho sprostě řveš.Šel jsem se tam podívat,ale viděl jsem už jen nějakýho týpka s růžovym batohem a on zrovna nevypadal jako gay takže..."ukázal na strom,kde jsme předtím seděli a já tam uviděla svůj batoh....,,Panebože jak si to....",,No řekněme že jsem mu ukázal že krást se nemá"uchichtl se.Nemohla jsem si pomoct a musela to říct:,,Doufám žes mu vrazil pořádnou za mě."Rvačky mezi kluky mi vždy připadaly děsně sexy.Nevím proč,ale prostě mi to tak přišlo.,,Páni,čekal bych reakci "snad si ho nezabil",nebo ,,neni ti nic" ale tohle upřímě ne.A mimochodem...pěknej plyšák"začal se znovu smát.,,Hrabal ses mi tam"zamračila jsem se.,,Možná"uculil se.,,Moc díky,že jsi mi zachránil batoh,prohrabal ho a vrátil,ale já už bych měla jít.",,Ale já se tě chtěl ještě zeptat proč si ležela pod-",,Promiň,ale vážně bys měl jít."Nechtěla jsem ho takhle vykopnout,ale byla jsem vážně unavená a nechtěla jsem aby vědět že jsem vlastně bezdomovec.,,Dobře tak zatím Kate."zašeptal a mně znovu naskočila husina.,,Ahoj...Harry."špitla jsem.On se jen usmál,otočil a odešel.To bylo...divný.Myslela jsem,že už ho neuvidím.No,mýlila jsem se.
Dalšíííí dííl! :D Mám dobrou náladu tak jsem sem dala dneska hned dva a díky za podporu @jirouskova .Si zlato ;)
ČTEŠ
The story of my life (Harry Styles FF)
FanficKate Swan - holka,která si každý den užívá naplno,jako by byl její poslední.Je drzá,trhlá a lehce se dostane do problémů.Utekla před svojí minulostí do Londýna,ale zatím se bojí milovat a klukům nedůvěřuje... Harry Styles - kluk,který kvůli osobním...