Fethiden:
Eylem ve Timi Odalarina yerlersiyorlardi. Odalari ayarliyan kisi Yavuz Komutanim di. Yavuz Komutanim da Eyleme benim Odamin Karsisini verdi. Bizim Timle Dinlenme Odasinda oturuyorduk. Sonra Eylem ve Timi gelip bos koltuklara oturdular.
Emre: Komutanim böyle bos bos oturcak miyiz?
Eylem: Görev gelmesini bekliycez
Emre: Off
Birden Mücahit iceri girer elinde bi tepsi ile.
Mücahit: Kim pasta ister?
Fethi: Onu nerden buldun?
Mücahit: Hayir sever birisi yollamis
Fethi: Allah Allah
Sonra ayaga kalkip Pastaya baktim.
Fethi: Güzelde duruyor
Bi kac dilim kesip dagittik. Eylem kalkip almayinca kendim götürdüm.
Fethi: Al
Biraz kaba oldu sanki? Neyse cevabi bekleyelim
Eylem: Saol
Elimden aldi Tabagi ve yemeye basladi. Sonra hizli adimlarla Asik geldi.
Asik: Yavuz Komutanim Erdem Yarbay sizi cagriyor
Yavuz hizli Adimlarla cikti. 15 dakika sonra geldi.
Yavuz: Yeni bi Görev var. Bu göreve Ajandan Timi ve bizim Tim karisik gidicez. Biz Erdem Yarbayla kim gelicek diye secim yaptik. Ajan Timden Eylem Emre ve Burak. Bizim Timden Mücahit Fethi Ates ve Feyzullah. Bende size katilicam.
Eylem: Bizden niye 3 kisi geliyor sizden 5 kisi?
Yavuz: Böyle olmasi gerekti. Simdi buyük bir Balo var bizde katilicaz. Orda bir Henri yi ariycaz. Eylem sen bi Kiz olarak kozlarini kullanicaksin. Yani Henriye yaklasicaksin Odaya cikaricaksin.
Fethi: Nee!
Yavuz: Baska sansimiz yok Fethi
Eylem: Tamam yaparim.
Yavuz: Anlastik ozaman. Hadi kendinize kiyafet bulun güzel giyinin gelin.
Ne yani benim Sevdigim Kadin baska Henrilerle salas dolas olucak ve güzel giyinicek? Oldu! Sinirli birsekilde Odama gectim Eylemde Odasinda Elbise seciyordu. Kapisi acik oldugu icin biraz izledim. Sonra Para aldi ve cikmak icin Kapiya gitti. Bende hemen geri cekildim. Eylem gitti bende Takip ettim. Avm ye gelince Elbise almak istedigini anladim. Magzaya girdi bende Camdan izledim. Bi kac Elbise eline aldi ve Kabine gitti. Biraz dolasdim ve baktim ki Eylem bi Magza Poseti ile cikmis gidiyor. Yeniden Takip ettim geri Alaya gittik. Ah aptal kafam niye orda durup hangi Elbiseyi aldigina bakmadim. Hepimiz odaya cekildik ve Aksam icin hazirlandik. Herkes hazirlanmisti sadece Eylem eksikti. Tabiki Kiz oldugu icin Hazirlanmasi daha uzun sürüyordu. Sonunda Eylemde geldi. Ben döndüm ve agzim acik kalmis bisekilde gelisini izledim. Üzerinde bordo bir elbise vardi. Alti tülden yirtmacli üstüde iki iple dekolte edilmis. Sacini düm düz birakmis ve Ten renginde bir ruj. Insan bukadar Havali nasil gelebilir ya?
Eylem: Hazirim
Fethi: C-cok güzel olmussun Eylem
Eylem: Tesekkür ederim Fethi sende cok yakisikli olmussun
Gülümsedim ve arabalara bindik. Bizim bu görevimiz icin 4 spor arabasi ayarlamislar.
Yavuz: Kesanli Caylak bi Arabaya. Emre Burak bi Arabaya. Eylem hm Ates bi Arabaya. Fethi sende benimle geliyorsun.
Eylem: Tamamdir
Sinir olmustum. Yavuz Komutanim niye Eylemle beki ayni arabaya bindirmedi? Ates nedir ya. Neyse artik birsey demeden Arabaya bindim ve Baloya geldik.
Yavuz: Eylem sen yanliz giriyorsun dikkat cekmek icin
Eylem: Tamam
Ates: Aldigim habere göre Henri bey coktan gelmis
Yavuz: Güzel
Kesanli: Hadi aga girelim
Kesanlinin demesiyle iceri girdik. Eylem arkadan gelicekti.
Fethi: Hangisi Henri?
Yavuz bana bi Adami gösterti. Oha Adamda az Yakisikli degilmis yani. Bunun üzerine kiskandim. Bakislarimi Kapiya cektim ve Eylem iceri giriyordu. Henriye döndüm oda Eylemi süzüyordu. Hem uzun elbise hemde yirtmaci var... Eylem devam yürüdü bi masaya gecti. Henri hala ona bakiyordu sonra iki icicek birsey alip eylemin yanina gitti.
Eylemden:
Henriyi gözüme kestirdim. Insallah o elindeki iceceklerle yanima gelir.
Henri Eylemin yanina gelir
Henri: Merhaba benimle birseyler icmek istemisiniz?
Eylem: (bakis attim) Mutlu olurum
Henri gülümsedi sonra elindeki kadehi elime tutusturdu.
Eylem: Adiniz?
Henri: Henri sizin?
Eylem: Eylem menmun oldum
Henri: Hele ben
Kadehten ictim sonra Henriye yaklastim.
Eylem: Cok güzel kokuyorsunuz. Agir kokan Erkekleri severim
Henri heycanlanmis gibi bakiyordu sonra oda biraz daha bana yaklasti.
Henri: Bende sizin gibi Bayanlari cok severim
Eylem: Öyle mi? Ozaman birazdan görüsürüz
Hemen koynuna atliycak degilim ya. Tripli bi sekilde yanindan gectim gittim. Baska masaya durdum ona yandan güldüm oda bana güldü. Herhalde gercekten ona asik oldum sandi. Gece biraz ilerledi. Bakislarim Fethinin üzerindeydi. Bi kadin yaklasir filan. Bazenleri göz göze geliyorduk. Oda beni kontroll ediyordu. Sonra arkamda omzumda bi agirlik hissettim. Birisi omzumu öptü. Bu Henri olmasi gerekti. Birden elleriyle beni arkadan sardi bende kafami yavasca o kisiye dogru cevirdim.
Henri: Bu aksam benimle eglenmek istermisin?
Eylem: Hiimm beni kolay sandiniz Henri Bey. Böyle kolay kolay gelmem yani
Henri: Him öyle mi?
Eylem: Öyle ama size bi sans verebilirim
Henri: Bak buna sevindim
Güldüm sonra döndüm
Eylem: Ozaman aksam odada bulusmak üzere
Henri: 4 gözle bekliyorum
Mal beni ne sandi. Görev olmasa buna bi girisirdim. Fethinin bakislarini hic begenmedim. Aslinda korkuyordum cünkü bu Henri tuaf davraniyordu. Ya gercekten bana birsey yapmaya kalkisirsa? Of of-Bölüm Sonu-
Hizli yazdim hatalarim varsa aff edin :)