Vaihteeksi Martinuksen nk:
Olin kertonut juuri Marcukselle kaiken.
"Hirveää" Marcus sanoi.
"Niinpä" sanoin. Ovikello soi. Marcus hyppäsi ylös ja ryntäsi eteiseen. Kävelin hänen perässään. Näin kun hän avasi oven.
"Hei" Mia ehti juuri sanoa kun Marcus hyppäsi halaamaan häntä. Mia katsoi minua marcuksen olan takaa kysyvästi. Pudistin vain päätäni.
"Mitä tuo oli?" Mia kysyi kun Marcus oli päästänyt hänet.
"Jos vain olisin tiennyt" Marcus sanoi.
"Aaaa... Mutta ette voi arvata mitä äsken tapahtui" Mia sanoi.
"No" sanoimme Marcuksen kanssa yhteen ääneen.Mia kertoi meille koko jutun.
"Mutta äh eihän tuo ole mahdollista" Marcus sanoi.
"Niin ei" sanoin.
"Niin ei minustakaan, ja tiedän että hän tulee retkahtamaan vielä" Ella sanoi. Sitten tuli hiljaista.
"Tehdäänkö jotain ruokaa" Marcus sanoi rikkomalla samalla hiljaisuuden.
"Joo tehdään vaan" sanoin. Menimme keittiöön. Ella alkoi tekemään itse ruokaa, minä salaattia ja Marcus kattoi pöydän. Ella teki ruuaksi spagettia ja jauhelihakastiketta, eli ihan perus ruokaa.
Kun ruoka oli valmista, söimme ja raivasimme astiat. Sitten rojahdimme sohvalle. Marcus laittoi netflixistä jonkun elokuvan pyörimään jja katselimme sitä sitten loppuillan.Ellan nk
Kun elokuva oli loppu huomasin Makaavani nukkuvan Martinuksen alla. Yritin nousta mutta tämä painoi sen verran etten päässyt ylös. Marcus nukkui myös. Ravistelin Tinusta vähän ja tämä heräsi.
"Mennäänkö mielummin nukkumaan sun huoneeseen" sanoin.
"Joo mennään vaan" Tinus vastasi. Hipsimme niin hiljaa kuin pystyimme pois sohvalta ja Tinuksen huoneeseen. Tinus lukitsi oven. Sitten hän alkoi, riisumaan vaatteitaan. Tein samoin. Olimme pelkissä alusvaatteissa. Istahdin tinuksen sängylle ja tämä tuli päälleni. Aloimme suutelemaan. Pyörimme siinä sängyllä aika kauan mutta emme tehneet mitään muuta koska kieltäydyin kub tinus kysyi jos halusin jotain enemmän kun suutelua. Lopulta pääsyimme makaamaan saman peiton alle lusikka asentoon. Yhtäkkiä tunsin perseessäni kuinka Martinuksella alkoi seisomaan. Se tuntui hassulta.
"Noinko paljon sä haluut mua?" kysyin.
"Joo" Tinus sanoi ja teki minulle fritsun selkään.
"No harmi että oon vasta 13" sanoin ja naurahdin.
"Mitä se muka haittaa?" Tinus kysyi.
"No en oo varma oonko valmis vielä" sanoin.
"No sitten kun oot valmis" Tinus sanoi.
"Joo, sitten" sanoin. Sitten aloimme nukkumaan.//Siit on tosi pitkä aika kun kirjotin tätä tarinaa viimeks, en ees muista oliks ilta vai aamu//
DU LIEST GERADE
Nothing holding me back ~ finnish
FanfictionKävelin alas tietä joka vei rannalle. Olin aivan märkä. Ulkona kaatosatoi...