Hagrid si spokojeně žil v jeho srubu u Zatraceného lesa s jeho pejskem Štaflíkem .. Špagetka mu umřel. Teď to budou tři měsíce a Hagrid se z toho pořád nemůže vzpamatovat. Když upadne do těch jeho depresí, musí si strčit dozrálý meloun do ánusu, aby se uklidnil. Ještě týden má řiť jak slon co právě vykadil dvou tunové hovínko. A ano, došlo vám to správně, Hagrid je bukvice. Byl pátek a jak víte, v pátek maj blázni svátek .. a zrovna v pátek měl svátek Hagrid. Udělám nějakou párty! Zvolal a Štaflík rychle vyskočil z pelechu, protože se tak lekl, až si z toho káknul. Hagrid si vzal se spižírny pár roliček toaléťáku a začal sepisovat pozvánku. Chudák, neměl ani na papír. Vždyť přeci každý ví, že dělat uklizeče v Bradavicích nenese moc velký plat. Ahoj moji milí homosexuálové. Dnes ve 21 hodin se bude konat večírek. Gay večírek... takže pokud jsi hetero, raději sem vůbec nechoď. Žádám přinést si vlastní pomůcky, své soukromé nepůjčuji. (Ono řekněme si to upřímně, kdo by si chtěl půjčit vibrátor od Hagrida....) Těším se, Hagrid. Jakmile dopsal poslední slovo postavil se mu. Vzpomněl si přeci, že Brumbex je taky homouš a společeně si v jeho skromném srubu budou strkat péra do prdele. Hagrid vyšel ven i s jeho stopořencem v kalhotech. Klofane! Roznes to po hradě. Klofan se probudil z velmi perverzního snu a jak spatřil Hagridova stopořence, raději rychle prchnul.
Hagrid šel připravovat občerstvení a celkově celou párty. Uvařil jídlo které pojmenoval Pikantní pinďa. Říkával že bylo ze zbytků po Špagetkovi a dále jako dezert Harryho ponožky. Nastal večer a pomalu přicházeli hosti. Hagrid nechal poslat pozvánku jen pár lidem. Harrymu, Brumbexovi, Dracovi, Ronovi a hlavně nemohl zapomenout na Horácia. Když se všichni uvítali, sedli si ke stolu na jídlo. Hagrid si při roznášení jídla několikrát prdnul. To dělá vždy když je nervózní. Ještě aby ne když doufal aby hostům chutnalo. Jakmile doroznášel všechna jídla řekl Horácio : Co to je kurva za sračku? Nějaký velký buřt tam plave.... Horácio víš, to je Pikantní pinďa. Odpověděl Hagrid. Ty vole já jím nějaký penis? Zařval Horácio. Na toto Hagrid už raději nic neřekl. Žádný z hostů hlavní chod nesnědl. Nu inu není se čemu divit... takový kentus by nejedlo ani to největší prase. Na řadu přišel dezert. Hagride a toto se jmenuje jak? Zeptal se Ron. Nooo jsou to Harryho ponožky. Odpověděl vesele Hagrid. No a já si říkal kam jsem ty roky nemytý smrady jen dal. Podotknul Harry. Brumbexovi se okamžitě zvedl kufr a odběhl do kadiboudy kterou má Hagrid venku. Víte on je na tyto věci dost háklivý.
Hagridovi ho bylo líto a tak se šel podívat zda je Brumbex v cajku. Zaklepal, ale jelikož neslyšel žádnou odezvu vešel dovnitř. Brumbex tam stál úplně nahý. Hagrid nemohl na jeho chloubě nenechat oči. Brumbex zašeptal Hagridovi : Můj úd je šice štarý, ale požád dobže slouží. Brumbex Hagrida pomalu začal svlékat. Bohužel mu nedokázal stáhnout kalhoty, protože jeho penis byl tak moc stopořený, že mu to prostě nedovolilo Hagridovi kalhoty sundat. Hagrid to se sebe strhl jakoby se nechumelilo a pomalu začal Brumbexovi líbat jeho zarostlou tvář. Brumbex hekal a stéhnal, ale Hagrid líbal stále vášnivěji. Pomalu si Brumbexe otočil a zaryl svůj dlouhý pinďour přímo do jeho zadečku. Přesně jako včelička. Brumbex křičel ať přestane že to bolí, ale zároveň mu to bylo příjemnější než když mu Hermiona žmoulá jeho chloubu. Hagrid začal přirážet a čím víc přidával tím více Brumbex vydával stéhnající zvuky. V tu se ale otevřeli dveře. Přede dveřmi stál Dobby. Kurva co to je za bordel!? Slyším to vaše prcání až do mé kanalizace! A najednou Hagrid dostal ten nejšílenější nápad. Popadl Dobbyho a položil ho na zem. Rychle se mu vystříkal do jeho velké pusy, která byla jako dělaná na kouření péra . První výstřik. Druhý výstřik. Dobbymu připadala jeho mrdka jako zubní pasta. A Dobby rád zubní pastu. Tak všechno to sperma POLKNUL.
Když ti tři zase přišli do srubu, uviděli nehoráznou spoušť. Všude mrdka. Ron a Harry kouří Horáciovi. Draco píchá do prdele Štaflíka a všude je strašný smrad. No to se mi snad jen zdá! Všichni ven vy čuňata! Zakřičel Hagrid. Všichni zdrhli. Jen asi za dvě minuty přišel Horácio. Promiň Hagride, ale zapomněl jsem si tu kalhoty....
KONEC
ČTEŠ
Hagridova gay párty
HumorPříběh pojednává o hrdinovi z Harryho Pottera - Hagridovi ... Tento příběh je velice perverzní a nedoporučuji číst dětem mladších 12 let .... Příjemnou zábavu