1. the beginning

3 3 0
                                    

 Αλεχ ~> Μπορεις να μου πεις πως τα χω κανει ετσι? Μεχρι εχτες ημουνα η πιο διασημη και το ιδανικο 'role model' για καθε κοριτσι στο σχολειο η κοπελα με την 'τελεια ζωη'

...~> τι περιμενες ?

Αλ~> δεν ξερω παντως κατι καλυτερο απο το να κρυβομαι μαζι σου ξημερωματα για ενα χαρτι

... ~> Εσυ το ζητησες αυτο το χαρτι και  οχι δε καταλαβες
           Τι περιμενες για να αλλαξεις ? Να σε σκοτωσουν?

Αλ~> ουτε για αυτο εχω καλη απαντηση αλλα μην υπερβαλεις κανεις δε θα με σκοτωσει

... ~> δε μπορω να σε καταλαβω

Αλ ~> δεν χρειαζεται

... ~> οτι ..

Αλ~> μη μιλας ακουω βηματα

... ~> ουαου σαινι ειμαστε στα γραφεια της αστυνομιας στις δυο τα ξημερωματα λες να μην ειχε φυλακα?

Αλ~> δε σκας ποτε ετσι δεν ειναι?

... ~> μπα οχι ιδιαιτερα

1 χρονο πριν

Παρκαρα το αυτοκινητο μου στην συνηθισμενη μου θεση. Ναιπ ειχα δικη μου. Κανεις σε αυτο το σχολειο δεν τολμουσε να αφησει το σαραβαλο του εδω εκτος και αν εψαχνε για μπελαδες. Δεν προλαβα καλα καλα να σβησω την μηχανη και να βγω απο το αμαξι και ηδη πεντε - εξι κοριτσια ειχαν μαζευτει γυρω μου. Ολες ηθελαν να ειναι 'φιλες' μαζι μου μονο και μονο επειδη ηξεραν τι γινοταν σε οσους δεν εκαναν αυτο που ηθελα. Ετσι ειχα την δικη μου ομαδα παιδιων , μπορειτε να πειτε πως ειμασταν κατι σαν η κλικα των δημοφιλοι παιδιων και εγω ημουν η αρχηγος. Αυτο σημαινε πως ημουν η κακια της παρεας , μειωνα  ολους οσους δεν ανηκαν στην κλικα μου αλλα και οσους ηταν αλλα δεν το αξιζαν παρολα αυτα ομως βρισκονταν εκει επειδη ειχαν κατι να μου προσφερουν.

Περπατησα με αυτες της αχρηστες wannabe μεχρι την εισοδο του σχολειου οπου με περιμενε η χανα , η κολλητη μου , αν και δεν ειχα πραγματικες φιλες αλλα ητανε αυτη που προσπαθουσε να με κανει να την συμπαθησω πιο πολυ απο ολες τις αλλες. Εκανε παντα οτι της ελεγα και μαζι κυριαρχουσαμε ολοκληρο το σχολειο. Βεβαια αυτη δεν ηταν κακια , το αντιθετο μαλιστα, οταν πρωτο ηρθε στο σχολειο μας περυσι ηταν το πιο καλοσυνατο ατομο μεχρι αηδιας που ειχα γνωρισει. Αλλα τι να κανουμε εμπλεξε με μενα. Τωρα? Τωρα εχουμε γινει ο απολυτως εφιαλτης των δασκαλων , το ονειρο καθε αγοριου και το ειδωλο καθε κοπελας. Οσο για την φιλια μας? Ολα τα καναμε μαζι , ηταν σαν να ειχαμε γινει το ιδιο ατομο. Ενας θεος ξερει ποσους μηνες μου πηρε για να την εκπαιδευσω να γίνει σαν και μενα.

Χανα ~> χευυ γκερλ

Αλεξ ~> χεευ

Αγκαλαιστηκα με και αρχισαμε να περπαταμε στους διαδρομους εμεις οι δυο μπροστα και οι αλλες μας ακολουθουσαν. Χαιρετουσαμε τους παντες και ειχαμε ενα ψευτικο χαμογελο που μου χε παρει λιγο καιρο να τελειοποιησω. Φτανοντας στο ντουλαπι του πετρου , του αγοριου μου , τον φιλησα πεταχτα και συνεχισαμε να περπαταμε χερι χερι στους διαδρομους. Η τελεια σχεση , το καλυτερο ζευγαρι του σχολειου. Εκεινος?  αρχηγος της ομαδας ποδοσφαιρου , ομορφος , εξυπνος , καλοσυνατος. Θα αναρωτιεσται πως εμπλεξε με μενα ετσι? Τι κοινο μπορει να ειχαμε εγω , η οποια ενταξει ημουν ομορφη και εξυπνη αλλα επιπλεον πανουργα και μες στην κακια , με τον κυριο τελειο? Θα σας πω αμεσως. Διπλανα σπιτια , μεγαλωσαμε μαζι , οι γονεις μας κανουν πολυ παρεα , κοινες διακοπες. Ε δε θελει και πολυ το πραγμα. Αλλωστε , μαζι του νοιωθω διαφορετικα. Με κανει να νοιωθω αλλιως , να φερομαι αλλιως, ολα προς το καλυτερο.

Ομως οπως ολα τα καλα δεν κρατανε πολυ. Ετσι εγινε και στην δικη μου περιπτωση.

~.~.~.

Λοιπον οπως φαινεται ειχα εμπνευση για μια νεα ιστορια η οποια δεν εχει κανενα κοινο με την αλλη που προσπαθω να γραψω. Και θα αναρωτιεσται εδω δεν ανεβαζεις στην μια θα ανεβαζεις τωρα που θα χεις δυο? Τι να πω ειμαι περιεργος ανθρωπος. Ελπιζω να σας αρεσει το στορι λαιν και θα προσπαθω να ανεβαζω οταν μπορω αν και δυσκολο μπικοουζ βακενσιον ις χιαρ εντ αι ντοντ χαβ γουαι φαι

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 27, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ifWhere stories live. Discover now