1.Dlaczego znalazłeś się w podziemiach?

922 21 36
                                    


Baran- Chciałeś / Chciałaś przeżyć fantastyczną przygodę, więc postanowiłeś / postanowiłaś wspiąć się na górę Ebott, i sprawdzić czy legendy o potworach są prawdziwe.

Byk - Nie wiadomo. Obudziłeś /Obudziłaś się tylko na złotych kwiatach z bólem głowy i małą amnezją.

Bliźnięta - Tajemniczy, latający doritos z jednym okiem, powiedział tobie w śnie że jeśli wespniesz się na górę z której nikt nie wraca poznasz miłość swego życia (Brzmi zachęcająco 😏 )

Rak - Wodnik Cię popchnoł do dziury po czym sam do niej wpadł xd

Panna - Uciejałeś / Uciekałaś z lasu przed dziwnym, panem bez twarzy który miał na sobie garniak, po czym upadłeś / upadłaś, i BUM ! Straciłeś /Straciłaś na jakiś czas przytomność, a następnie obudziłeś /obudziłaś się na dywanie ze złotych kwiatów.

Lew - Chciałeś / Chciałaś być pierwszą osobą która powróci z góry B)

Waga - Jakaś nieznana tobie siła, zmusiła cie do zejścia do podziemia...

Skorpion - Głos, który od nie dawna szeptał w twojej głowie, poprosił cie abyś ocalił / ocalaiła : [Wstaw tutaj imię swojej ulubionej postaci]. Więc postanowiłeś / postanowiłaś go posłuchać, i zobaczyć co tak naprawdę skrywa nieodwiedzane przez ludzi miejsce.

Strzelec -Pojechałeś / Pojechałaś na wycieczkę po górze Ebott... i chyba co było dalej, potrafisz się domyśleć xd

Koziorożec - Poprostu potknąłęś / potknąłaś się o gałąź ...i tyle

Wodnik - ,,Przez przypadek" popchałeś / popchałaś raka do dziury, i wpadłeś / wpadłaś do niej razem z nim

Ryby - Miałeś /Miałaś tajemnicze sny związane z górą, więc postanowiłeś /postanowiłaś raz na zawsze sprawdzić, co znajduje się w tym legendarnym miejscu.

Jest to moja pierwsza książka pisana na wattpadzie więc proszę o wyrozumiałość ^^ (Tak, wiem, jest dużo zodiaków z undertale ;_;)

 Undertale ZodiakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz