13

542 20 2
                                    

  "Mikor már az órából elmúlt 5 perc, vissza raktam a borítékba a képet és elraktam a táskám legaljára majd mentem órára."

A terem ajtó előtt álltam és hallgattam, hogy kiabál a tanár. Gondolkodtam, hogy be-e menjek. De eszembe jutott a levél. Ilyenkor óra szokott lenni a csarnokban. És a kulcs a szertár ajtóban van. Elindultam és meg sem álltam a csarnokig. Halkan beosontam, és négykézláb, a szertár ajtóhoz mentem/másztam. Jól gondoltam. A kulcs a zárban volt. Épp kivettem az ajtóból, mikor a telefonom csipogott egyet, és hallottam, hogy tesisek elhallgatnak. Gyors berohantam a fiú öltözőbe, azon bellűl pedig a Wc-be. A tanár kicsapta az ajtót és körül nézett. Nem csuktam be a Wc ajtót, és így pont rálátott a klotyóra. Én pedig elbújtam az ajtó mögött. Mikor kiment, és elkezdődött újra az óra, kiosontam és a szekrényemhez mentem. Kivettem a borítékot, majd abból a képeket, és bele tettem a kulcscsomót. Kitéptem a füzetemből egy kis lapot, majd írni kezdtem rá:

"Szia idegen. Jó lenne ha leállnál ezekkel a dolgokkal. Még is mit akarsz tőlem a zsaroláson kívül? Mért pont én? És, hogy csinálod a képeket?  Mit ártottam ellened? "

Bele helyeztem a borítékba majd lezártam. Elsétáltam a kémia teremhez, és beledobtam a kukába ahogy kérte. Ekkor pont kicsengettek. Elsétáltam a termemig majd leültem a helyemre. Most egyik barátom sem lesz velem órán. Ekkor visszaemlékeztem, hogy majdnem lebuktam egy üzenet miatt. Elő vettem a telefonom, majd megnéztem.

Nash: Hol vagy? 25 perce elkezdődött az óra. Baj van?

Nash: Hahó! Zoé megijesztesz.

Nash: Kérlek válaszolj.

Me: Bocsi rosszul voltam. De most már jól vagyok. Ne aggódj. :)

Eltettem a telefont mivel bejött a töri tanár. 20 perc telt el az órából, mire a hangos bemondó megszólalt:

-Zoé Parkert kérem az igazgatói irodába!-Bepánikoltam. Lebuktam volna? A felszerelésem belesöpörtem a táskámba, majd elindultam. Az igazgatóihoz érve bekopogtam, és mikor meghallottam, hogy "Gyere" bementem. Taylor ott ült az egyik bőrfotelben(Ráadásul a kedvencemben).Nem értettem. Mit keres ez itt. Mr. Collins mondta hogy üljek le majd elkezdte mondanivalóját.

-Zoé nem tudod hol van a szertárnak a kulcsa véletlenül?-Kérdezte, és mintha csalódottságot láttam volna a szemén.

-Nem igazgató úr.-Milyen érdekes ez lett a kaki barna szőnyeg.

-Biztos? Nem szeretnél elmondani valamit?

-De. Nem. Talán. De még sem.-kicsit ideges vagyok lehet...

-Taylor levideózta, ahogy te beledobsz valamit a kukába. Ő kiszedte, és idehozta nekem. És ez volt benne.-mutatta fel a kulcsot- És ez.-na. A levél is megvan.-Tényleg zsarol valaki téged Zoé?

-Nem mondok semmit..

-Nem mondasz vagy nem mondhatsz semmit?-nem válaszoltam csak lesütöttem a szemem.-Zoé ha nem mondod el az igazat lehet ki leszel csapva. Miért loptad el a kulcsokat?-Még mindig a gyönyörű szőnyeget néztem. -Rendben. Haza mehetsz. Addig ne gyere míg nem hívunk. Ty te pedig mehetsz az órádra. Itt az igazolás, hogy itt voltál. Viszont látásra.

-Viszlát.-köszöntünk egyszerre, majd kiléptünk az ajtón.   

-Így tovább Zoé. És ne félj.-Mondta Ty és megpuszilt. Én csak semmit értően és lesokkolva álltam. Aztán hazaindultam. Útközben dobtam egy SMS-t Adamnek.

Me: Haza mentem ne keressetek.

Adam: Mi történt? És mért hívatott az igazgató?

Me: Azt hiszem nem megyek egy ideig suliba... 

Adam: Azt hiszem otthon elbeszélgetünk kicsit!

Me: Az jó lenne....

Eltettem a telefonom, majd beléptem a lakásba. Bementem a konyhába, és csináltam egy szenyát. Felmentem a szobámba, és a laptopomon neki álltam filmet nézni. Kb. 30 perc telt el mikor hallottam, hogy valaki van a házban. Ki vettem a szekrényből egy baseballütőt,(ne kérdezd mért van ott 3 is!) és elindultam a nappali felé. Mikor leértem a bejárati ajtó ki nyílt majd bevágódott. Ezzel egy időben a hátsó ajtó is ugyan így. A nappali felé lépkedett valaki. A falhoz álltam és mikor tudtam, hogy itt van fejbe ütöttem. Mire a földre eset...Adam???

-Ooo basszus! Bocsi Adam.

-Mi a franc volt ez?-kiabált még mindig a földről, és foga a fejét. Felsegítettem, majd leüttettem a kanapéra. Be rohantam a konyhába és kivettem a fagyasztóból egy csomag hasábkrumplit (úgy is vacsira azt akartam enni. Legalább kiolvad) és oda adtam neki.-Na most szépen elmondasz mindent!-nézett rám dühösen.

-Nem tehetem.- mondtam de szinte már suttogtam.

-Mi az, hogy nem teheted?-lágyult meg egy kicsit hangja.-Zoé mi történik veled? Nem mondasz el valamit! És te attól a valamitől félsz!

-Nem valami. Inkább valaki.

-Zoé bántottak?-megrázom a fejem és a szemébe nézek.

-Bízz bennem. Nem mondhatom el.-könnyek szöktek a szemembe. Még a gondolattól is. Felálltam és felmentem a szobámba. Magányra volt szükségem. Ezt Adam is észrevette, mert hallottam, hogy a fiúk átjöttek és mondta nekik, hogy hagyjanak. A csajok ma vásárolni mentek ha jól tudom. Gondolkoztam. Azon, hogy kilehet. És beugrott pár dolog. 1: Ty mondata, miután elhagytuk az igazgatóit. 2: Ő vitte be a "csomagom" Mr. Collinshoz. 3: Ma itt volt valaki, és akkor távozott mint Adam. De Ty suliban volt. Ráadásul pont Adamékkel. Felpattantam az ágyról és rohantam le a srácokhoz.

-Adam! Ty ott volt utolsó órán?-Kérdeztem. A fiúk egymásra néztek majd értelmetlenül néztek rám.-Mondjátok már!-sürgettem őket.

-Nem egész nap nem jött be.-Mondta Nash.-Miért?

-Most el kell mennem! -Vettem fel a cipőm meg a dzsekim.-Ja és Adam! Ha kiolvadt a hasábkrumpli, csináld is meg!-majd kirohantam. Meg sem álltam Ty-ék házánál. Tudtam, hogy nincs itthon, mert ilyenkor szokott a barátaival mekizni. Bekopogtam, majd vártam kb. 2 percet és egy nő nyitott ajtót.

-Jó napot! Ty itthon van?-azért fő a biztonság...

-Szia. Még nincs.-mosolygott rám.

-Oké előbb hívtam és azt mondta várjam meg a szobájában.-mosolyogtam én is.

-Rendben.-engedett beljebb- Menj fel a lépcsőn, majd barra a 2. ajtó.-Megköszöntem és már mentem is. Mikor beértem a szobájába, meglepően tiszta volt. Viszont rohadt büdös. Elkezdtem keresgélni és találtam egy fényképező gépet. Megnéztem rajta a képeket. Több mint 100 képen én vagyok vagy meztelenül, vagy ruhában. Végig néztem őket. Ki vettem a kártyát, és eltettem. Majd tovább keresgéltem. Lehet van még mondjuk kinyomtatott képe. És jól is gondoltam. Eltettem mindet amit találtam. Majd leültem a bekapcsolva hagyott géphez. Kitöröltem az összes képet amin rajta vagyok, majd a lomtárból is. Viszont nem vagyok hülye. Írtam magamnak emailt, Ty fiókjából. Csak egy vallomást. Elküldtem majd kitöröltem. Épp mentem le a lépcsőn, mikor szembejött....

Sziasztok! Van egy másik irományom! Remélem elolvassátok! :*

Sziasztok! Van egy másik irományom! Remélem elolvassátok! :*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~Norina

Az új lány {N. G.}Where stories live. Discover now