Malia Tate

64 0 0
                                    


VIZUALIZARE SURSĂ

ACȚIUNE

Malia Tate
WereCoyote

Malia Tate a apărut pentru prima dată în sezonul 3 al Teen Wolf din MTV . Ea este fiica pierduta de mult timp a lui Peter Hale si a unui Werecoyote .

Ea este listată pe Season 4 Dead Pool ca "Malia Hale".

Malia Tate este portretizată de Shelley Hennig .
Ea este fiica biologică a lui Peter Hale și a lui Corinne, Desertul Wolf . Malia sa născut la 28 noiembrie la Spitalul Memorial Midtown (vezi Varsta lui Malia de mai jos).
Știind că Corrine o va ucide, Talia Hale a pus-o la adopție imediat după naștere. Ea a fost adoptată oficial mai puțin de o lună mai târziu de Evelyn și Henry Tate și nu a știut niciodată despre adevărata ei descendență.
Când era în vârstă de nouă ani, Corrine a împușcat o mașină Malia, Evelyn și Kiley, cel mai tânăr frate. Au început să meargă. Înainte de aceasta, ea și Evelyn se luptaseră, pe care Malia dorea să o fi murit. Accidentele i-au provocat pe Malia să-și transforme familia într-o stare necontrolată. Ea a avut o vină imensă despre incident și a rămas un coioot plin și a trăit în apropierea locului de prăbușire.
Malia și-a amintit încă de trecutul ei și și-a păstrat multe dintre lucrurile sale umane și a dezvoltat un atașament sentimental față de papusa sora ei mai mică.
Ea a fost gândită moartă timp de opt ani, până când Scott McCall și Stiles Stilinski s-au dat peste ei. Scott a forțat-o să se întoarcă la forma umană și nu a putut să se schimbe. Ea a fost angajată în Casa Eichen , o instituție mentală pentru o perioadă scurtă de timp după reunirea cu tatăl adoptiv.
După ce la ajutat pe Stiles în Eichen și făcând legătura cu el ca un partener , ea a căutat-o ​​pe Scott să-și valorifice abilitățile de modelare, în timp ce Stiles a ajutat-o ​​să se reintegreze în societatea umană și să se gândească mai puțin la un coyote.
După ce a aflat că Peter Hale este tatăl ei, ea a lucrat împreună cu el pentru a-și găsi mama lui de naștere până când la văzut ca pe monstrul pe care-l făcea. În cele din urmă, a fost reconciliată în timpul evenimentelor lui Ghost Riders, când a început să-și riscă viața pentru ao proteja.
A găsit-o pe mama ei cu ajutorul lui Braeden și a aflat de implicarea ei în prăbușirea familiei ei. Corrine încercase să o ucidă pentru a-și rămâne puterea pierdută, dar Malia a întors mesele pe ea cu spiritele amplificate genetic, care au alimentat restul puterii lui Corrine și i-au oferit lui Malia capacitatea de a se schimba pe deplin într-un coioot plin.
Varsta lui Malia
Potrivit certificatului său de naștere, Malia sa născut la sfârșitul anului 1998 - aceasta ar face-o doar 13 ani în cronologia stabilită a spectacolului, deoarece a fost la începutul anului 2012 în Beacon Hills, când a găsit certificatul de naștere. Acest lucru pare a fi un caz al producției ignorând în mod intenționat propriul lor calendar - sugerând că acestea aveau rolul de a face ca personajul 15 să meargă mai departe.
În scopul canonului oficial, Teen Wolf Wikia folosește informațiile furnizate de Sheriff Stilinski și Agent McCall (și repetate de câteva ori de alte personaje) în Sezonul 3. Malia a dispărut "acum 8 ani" când a fost "9 ani" Ea a fost de 17 atunci când a fost găsit în pădure, chiar înainte de Halloween și a devenit la scurt timp după 18 noiembrie 18.
Teen Wolf Știri Rapide Click Age of Canon Malia Explained01:24
Teen Wolf Știri Rapide Click Age of Canon Malia Explained
Avem mai multe probleme legate de continuitate cauzate de acest certificat de naștere, inclusiv modul în care acesta contravine majorității a ceea ce am învățat despre personajul din Sezonul 3, în News Teen Wolf .
Sezonul 3
După câțiva ani de a fi un wascoyote, Malia este transformată într-un om. Mai târziu, ea îl caută pe Scott să o ajute să se schimbe după voință. ( Citiți mai multe ... )
Sezonul 4
Începe să se întâlnească cu Stiles și descoperă că Peter Hale este tatăl ei. ( Citiți mai multe ...
Sezonul 5
Începe să-și caute mama, Corinne, Desertul Wolf, folosind orice resursă de la Braeden la Theo Raeken .
Când Malia se confruntă cu mama ei, ea învață de ce Corinne a încercat să o omoare.
Sezonul 6
Malia apare pentru prima dată în formă de coajă de la data de Sezonul 3. Ea ajută pachetul să investigheze persoanele dispărute și stabilește că sunt încă în viață din cauza lipsei de sânge, dar spune că nu poate mirosi nici un semn că au fost vreodată în mașină.
Malia se trezește în colțul camerei ei, privindu-se la lanțurile care se aflau pe podea. Se întâlnește cu Lydia la școală , mârâie la oameni, își bate biroul, suferă de lipsă de control și nu știe ce să facă.
Malia își pierde controlul pe măsură ce face o încercare, ghearele iese din ochi, iar ochii încep să strălucească, apoi trec într-un coioot și se îndreaptă către subsolul școlii.
Malia aude urlete muribunde în timp ce se deplasează prin rezervație . Mirosul sângelui a condus-o spre incident, totuși, ea a fost împușcată de Chris Argent înainte de a putea investiga în continuare.
După ce a recunoscut vocea și mirosul îndepărtat de vârcolac, ea și Scott o urmăresc în pădure. După cum se apropie Malia, își dă seama rapid că e Peter.
Malia își halucinează mama și sora adoptivă moartă, precum și Theo . El oferă să o omoare. Theo o împușcă, Malia cade înapoi, direct între mama și sora ei, în timp ce o trag în pământ.
Malia repetă în mod repetat Theo pe măsură ce se află la sol, nu face nici un efort să se răzgândească. Cu ghearele sale, ea intenționează să-l termină, cu toate acestea, Scott și Liam interveni.
Ea și Scott luptă cu Ghost Riders destul de lungi pentru ca Liam și Lydia să scape. Malia îl salvează pe Scott înainte să-l omoare, însă nici măcar cei doi nu-i permit să-l țină pe Rider departe.
Malia intră în camera de răcire la puțin timp după Scott. Se găsește în bibliotecă, unde fiecare carte reprezintă o amintire. În curând găsește raftul cu toate amintirile lui Stiles.
Ea atrage o mică sumă de iubire pentru ca Peter să-l numească "tata" pentru al scoate din transa în dimensiunea lui Ghost Rider.
Galerie
Teen Wolf Sezonul 3 Episodul 13 Ancorele Malia Tate.png
Malia când era mai tânără
Teen Wolf Sezonul 3 Episodul 14 Werecoyote growl.png
Malia la Școală
Teen Wolf Sezonul 3 Mai rău decât bine Werecoyote.png
Malia în Formă Werecoyote
Teen Wolf Sezonul 3 Mai rău decât bine Shelley Hennig Malia Tate.png
Malia devine din nou umană
Teen Wolf Sezonul 3 Mai Bad Than Good Tate Family și Sheriff.png
Malia sa reunit cu domnul Tate, tatăl ei adoptiv
Teen Wolf Sezonul 3 Episodul 19 Letharia Vulpina Peter Hale și Malia Tate Father Daughter.png
Malia fiind comparată cu Peter Hale
Teen Wolf Sezonul 3 Episodul 20 Echo House Shelley Hennig Malia Tate.png
Malia la Casa Eichen
Teen Wolf Sezonul 3 Episodul 20 Echo House Shelley Henning Malia Tate vorbește despre Stiles.jpg
Malia Vorbește cu Stiles
Arată mai multeAfișați mai puține
Citate
- Ai dreptate, Stiles. Mulțumesc. Mulțumesc că ai invadat casa, că m-ai pus pe fugă, că m-ai întors la om, ca să mă uit la tatăl meu în fiecare zi și să încerc să-mi dau seama cum să-i explic că motivul pentru care sora mea și mama sunt morți este că eu Aproape că le-au mâncat pe o lună plină. Vă mulțumesc foarte mult. "- Malia pentru Stiles în Echo House .
" Încearcă să-ți amintești că sunt un iscoyote care a ucis propria familie. Nu voi judeca. Iţi promit. "- Malia pentru Stiles în Echo House .
" Am alergat uneori de la cumpărături care încearcă să mă mănânce. "- Malia a antrenat Finstock în" Mișcarea divină " .
" Dacă era slabă și rănită, da. Dacă vânătoarea ar fi fost rău în acel sezon, aș mânca-o. Apoi am plecat. - Malia către Kira despre plecarea din Lydia în Luna Întunecată .
„ Niciodată n - aș pleca fără tine. Am plecat. "- Malia pentru Stiles despre Kira și Lydia în Luna Întunecată .
" Dansați cu mine, dumbass. "- Malia către Kira în Luna Întunecată .
„ Am auzit că vii să vorbești cu Peter. Și din moment ce Lydia îmi spune că este în principiu Satan într-un gât V, m-am gândit că nu ar trebui să fii singur. "- Malia către Scott în 117 .
" Green este pentru lucrurile pe care le înțeleg, galben este pentru" eu lucrez la ea ", iar roșu înseamnă" nu am nici o idee ". În cea mai mare parte folosesc roșu. "- Malia a explicat-o pe cei care l-au prezentat lui Stiles în" Muted " .
" Dacă vine cineva să-mi ia capul, atunci da, aș vrea să știu. - Malia către Lydia despre Dead Pool în IED .
" Valoarea lui Scott 25, Kira 6. Îți vor lua pe oameni în fața mea. "- Malia fiind înscrisă la 4 milioane de dolari pe Dead Pool în Weaponized .
- Crezi că îmi faci o favoare, ca și cum te voi datora acum? "- Malia către Theo în lectură obligatorie .
" Ar trebui să te omor " - Malia către Theo în Codominance .
" Vorbesc despre ceva ce se va întâmpla. Ceva ce am de gând să fac și nu o să mă placi mult după ce o fac "- Malia către Scott din Damnatio Memoriae .
" Nu e vorba de tine sau cu mine, despre Lydia, suntem aici pentru a salva Lydia. Suntem aici pentru a ne salva prietenul. - Malia către Kira în Amplificare .
" Nu mă mai spune că nu poți să-mi spui dragă. "- Malia către Lupul Desertului într- o amenințare credibilă .
" Știu că nu vei bate măgarul de opt ani, dar o voi face. - Malia către Scott în Ghosted .

 Malia Tate/Hale TheWereCoyoteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum