11. Kapitola

1.5K 88 13
                                    

"Máme zásobu jídla do konce života ne ?" Zasmála jsem se směrem k Am .

"To těžko navíc máme jen nezdravý věci " zasmála se a já přikývla . Všechny ty věci jsme daly do skříňky pod televizí a sedly si na sedačku a Am pustila nějaký film , který jsem vůbec nevnímala a ani nevěděla o čem to je .

Najednou v půlce toho filmu někdo začal klepat  na dveře , takže jsem se zvedla z gauče a šla do předsíně . Nemělo smysl aby šla otevřít Am , jelikož do toho byla fakt zažraná.

Otevřela jsem ty dveře a zděsila jsem se nad opilým Liamem ,který držel v jedné ruce flašku něčeho dost tvrdého , klečel přede mnou na kolenou a brečel .

"Lásko prosím neopouštěj mě " vzlykl a díval se mi do očí . Najednou přiběhl Harry , Niall ten Zayn a Louis . Ano konečně si díky jejich proslovu pamatuju jejich jméno .

"Liame pojď " řekl Harry a věnoval mi lítostivý pohled . "Nechci " odsekl Liam , chytil mě za nohy a objal mi je . "Prosím promluvme si o tom " řekl a Zayn s Harrym ho vzaly a snažily se vzít pryč .

"Myslím , že nemáme o čem mluvit " řekla jsem , setřela si slzy a jakmile ho ode mě odendaly , tak jsem se vrátila zpět dovnitř a zamkla jsem dveře . Pro jistotu . Přeci jen člověk nikdy neví a už vůbec ne v případě Liama .

"Co se stalo ?" Zeptala se staroslivě Am a já zavrtěla hlavou , že to nechci řešit .

Šla jsem do mého pokoje a konečně si všechno vybalila a dala do skříně . Kufry co jsem měla jsem narvala pod postel a podívala se na hodiny . Zjistila jsem , že brzy začne táborák , takže jsem zas šla ke skříni a začala přemýšlet co si vezmu na sebe .

Nekonec jsem se rozhodla pro obyčejné legíny , tričko a šedivou mikynu až mi bude zima . Mikynu jsem si omotala okolo pasu a z vlasů si udělala dva copy . Nazula jsem si černé Vansky a šla čekat na Am , která přišla chvilku po mě .

"Takže můžeme jít ?" Zeptala jsem se a ona přikývla na souhlas . Upřímně se mi tam vůbec nechtělo , ale tak co jsem měla asi tak dělat že jo .

Vyšli jsme a šli směr ohniště . To se nacházelo blízko rybníka , který byl tady naprosto čistý . Byla tam dokonce u něj i menší plážička . Na písku co tam byl , byli  i různě barevná lehátka .

U ohniště už bylo celkem plno . Většina laviček co tam byla,  už byla plná . Posadila jsem se na jednu z laviček a Am se ihned posadila vedle mě .

"Takže už tu jsme všichni " usmál se Niall co tam seděl s kluky , ale chyběl tu zas Liam a i ta Cheryl . Raději lepší nevědět co dělají . Nechápu , že jsem se tak v Liamovi zmílila . Do očí se mi nahrnuly slzy , ale snažila jsem se myslet na něco úplně jiného .

"A kde je Liam ?" Zeptala se nějaká holka a od pohledu mi byla děsně nesympatická .

"Není mu dobře a zvracel " řekl v klidu a ona se ušklíbla .

"Proto jsem viděla jak je opilej a šel za ní a chtěl,  aby mu odpustila " ušklíbla se a ukázala na mou maličkost .

"Tak to jsi viděla špatně " odsekl Harry .

"Ale ,.." chtěla pokračovat "hale nevím zda ti baví  si vymýšlet , ale neobviňovat někoho by jsi jsi jen tak neměla " zavrčel  a ona přikývla .

"Dobře tak tedy Liam má horečku a zvracel . Přeci jen jsme nechtěly riskovat to , že by vás nakazil , tak zůstal u sebe v chatce . Má chatku dvacet jedna . Já mám úplně tu první . Zayn má chatku s Gigi támhle neboly číslo patnáct " odmlčel se Niall a ukázal na jednu z chatek . "No Louis má chatku číslo osm a Harry ten má chatku tady " řekl a ukázal na blízkou chatku co byla největší tady .

"Proč je tady ta kráva Gigi ?" Křikla naštvaně jiná holka a Zayn se na ní vraždivě podíval .

"Není kráva " namítl ihned

"Je , má tě pouze pro peníze "

"Nemá miluje mě " řekl v klidu .

"Ehm neřešme to " řekl Niall a byl nervózní nad touto situací.

Tábor / One Direction Kde žijí příběhy. Začni objevovat