Hastaneye vardığımızda kerem acil servsindeydi. Çok kötü haldeydi. Kanaması vardı ve Nabzı çok düşüktü.
Hemen yanına gitmeye çalıştım ama yanına sokmadılar sadece doktorlar girebiliyordu. Doktoru bekliyordu. Merve ağlamaya başladı.
-İyi olacak merak etme!
-Ya bir şey olursa ....
-OLMAYACAK.Sen Selin'e haber verdin mi?
-Hayır ararım şimdi .
-Tamam.
Ve doktor sürgülü kapıdan çıkıp yanımıza geldi.
-iç kanaması yok.Ama ağır darbe almış ve belinden önceden bir ameliyat mı geçirdi?
-Evet böbreğinin biri yok organ bağışı yapmıştı.
-Tam da oraya denk gelmiş ve orayı yeniden dikiş atılması gerek onu şuan yapacağım. Ama 2 gün burada olması gerekiyor.
Anneme haber vermem gerekiyordu doktoru dinledikten sonra annemi aradım.
-Anne kötü bir şey oldu!
-Biliyorum . Kaçıncı kattasınız? ?
-İkinci kattayız.
-Tamam
Ve Merve nin yanına geri döndüm. Göz Yaşları dinmisti ve Selin de gelmişti. Merve olayı anlatıyordu .Annem de oradaydı. O da Merve yi dinliyordu. Kerem'i odaya çıkarıyorlardı. Hemen koştum yanına gözleri hala kapalıydi .Sessizce Selin kulağına eğildi SENİ BIRAKMAYACAĞIM
dedi. İçimden düşündüm Alic de böyle mi derdi?
-104 numaralı oda kerem Rüzgar için ayarlandi. Dedi doktor. Ve hemen odaya gittik. Başında annem ve Selin vardı ikiside elini tutuyordu .Dışarı çıktım ve Alice ye haber verdim.
-Kerem iyi sadece böbreğinin dikiş yerine darbe almış orayı tekrar dikecekler iyi yarın uyanma ihtimali var .
Mesajima hemen cevap geldi.
-Geçmiş olsun! !Çok sevindim. Peki sen iyi misin??
-Evet iyiyim bu gece buradayız. 2 gün kalması gerekiyormuş. Peki ya sen?
-Bende iyiyim .Sadece senin diyeceğin şeyi merak ediyordumNe diyecektim? ?
@@@@@@
Ve şöyle bir bahane buldum.
-Alice önemli değildi ya sadece aynı üniversiteye gitme ihtimalim olacağını soyleyecektim.
Ki gerçekten doğruydu. Puanım o üniversite yi tutuyordu ve telefonu kapatıp yattım. .....Sabah olmuştu. Koltukta uyumuştum.
Hemen Kerem 'e baktım uyuyordu. Dikişleri yenilenmisti. Gece biraz ağrısı olmuştu. Annem odada yoktu Selin hala daha uyuyordu. Çok üzülmuştü.Gece üçümüz bakmıştık. Çoğunlukla Selin ve ben Annem hemşirelerle konuşuyordu,doktoruyla
...
Ve uyandı.-Murat su verir misin ?
-Tabi .
-Selin çok üzüldü mü?
-Sorma maf oldu. Zar zor uyudu.
-Canım benim.Selin ile Kerem uzun zamandır sevgili
-ler .7 senedir . Kerem 'ın bağış yaptığı kişi Selin bir böbreğini ona verdi.
Birbirleri için yaratılmışlar.
Merve ise Burak diye bir çocuğu seviyor o da Üniversiteye gidiyor son sınıf öğrencisi. 3 Yıldır çıkıyorlar. Gayet mutlular.
Birtek ben,.. Alice ' yi Ortaokuldan beri seviyorum.İlk başlarda arkadaştık çok sıkı kanka olduk ve bir gün geldi işte o gün ben bu kıza aşık olduğumu anladım.Ortaokul son :
-Selam millet !!
-Kanka bugün sınav var biliyorsun değil mi?!
-Evet biliyorum. Koray Alice geldi mi?
-Hayır. Gelmedi neden sordun ki...bana bak kardeşim şimdi sana bir şey söyleyeceğim o kızı bizim ibo seviyor. O kıza yaklaşırsan sen..........
-Banane oğlum. Bak tek sen biliyorsun kimseye deme !!
-Demem ama uyarıyorum bak.
-Ondan korkmuyorum. İsterse gene dövsün !Bizimde elimiz armut toplamiyor.
Alice işte sınıfa girmişti ışıltılı sarı saçlarını yanlardan örerek ortada toplamisti. Ve bana doğru geldi .Bütün sınıfın önünde bana ağlayarak sarıldı o zaman dan beri hiç böyle bir duygu hissetmedim.ve ibo geldi.
-Lannn sen kime sarılıyorsun! !
Hemen Alicenin elini tutup kaçtık. Ve gizli arkadaşlık yerimize gittik. Nefes nefese kalmıştık ve hemen oradaki çitlerden atlayıp okuldan uzaklaştık o zaman da evlerimiz yakindi .bana neden ağladığını anlattı. Kızın içi yanıyormuş meğersem. Babası kalp krizi geçirmiş ve vefat etmiş.
Ve o an bana şunu söyledi :-Hayatımda ki beni anlayan ,dinleyen, sorgulamayan
Tek insansın hayatımdan hiç çıkmama ihtimalin var mı?
İşte böyle dedikten sonra ben bu kıza aşığım dedim çünkü cevabım söyle olmuştu.
-var.
Ve birbirimize gülümsedik. ..Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! !:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekteki SEN VE BEN
Teen FictionOkul hayatlarıyla savaşan aşklarının sona ermesini istemeyen en önemlisi Dostlukları ,kardeslikleri hep bir arada tutmaya çalışan 6 kişi, Hayattaki çabaları hiç bitmeyecek AŞKLARI DOSTLUKLARI sonsuza dek onlarla olacak mı...