Part 10

1 0 0
                                    

We zitten nog steeds rond de tafel te bespreken wat we met Lynne gaan doen. 'Dan wordt het haar gewoon confronteren met het feit dat we bezorgd om haar zijn' zegt Florencia. 'Dat lijkt me een heel goed plan' zegt Liam die onderhand heel veel honger heeft. 'Hebben jullie zin in pizza?' Vraagt hij dan uiteindelijk 'Ja graag!' Roepen Ik, Aleece, Joy en Florencia in koor. We bestellen wat en gaan daarna zitten op de bank Netflix kijken.

{Lynne}

Ik loop je het grote gebouw in waar ik en Tim hebben afgesproken. Ik loop door de hal waar mensen staan te bellen aan van die oude retro telefoons. Waarschijnlijk omdat de politie die niet makkelijk kan opsporen. Ik loop verder het gebouw in naar de grote hal en zie Tim op een oude versleten bank zitten met z'n vrienden aan de waterpijp. 'Hey schat' zeg ik als ik bij hem ga zitten, maar hij duwt me weg. 'Wat is er nou weer?' Vraag ik verontwaardigd ' je hebt alweer niet het volle bedrag betaalt Lynne' 'ach wat maakt dat nou weer uit! Je hebt geld genoeg' antwoord ik 'DAT MAAKT HEEL VEEL UIT LYNNE EMPUSA! ALS JIJ DIE PILLEN GOEDKOPER VERKOOP DAN DAT ZE ZIJN DRAAIEN WE VERLIES!' Schreeuwt Tim tegen mij. Ik deins achteruit. 'We hebben super veel klanten erbij OMDAT IK ZO GOED VERKOOP EN WAT KRIJG IK ERVOOR? DIE GROTE SMOEL VAN JOU' Schreeuw ik terug en ik voel gelijk de harde klap van een platte hand in mijn gezicht. Ik weet dat het Tim is die mij sloeg. Ik kijk hem boos aan. 'Je bekijkt het maar met je pillen Tim! Ik kap ermee' met die woorden loop ik weg, maar al snel heeft Tim me vast en draait me ruw om. 'Dat durf je niet Lynnie' hij kijkt me overtuigend aan. 'Watch me' Ik ruk me los van zijn greep en loop naar buiten. Ik stap op m'n fiets en rij weg. Zal ik naar Chris gaan? Nee die hoeft mij niet meer te zien. Uh!!!! Ik haat het als ze gelijk heeft.

{Christall}

De pizza's zijn net binnen en we zitten met z'n alle naar Orange is the new Black te kijken. 'Taystee is echt dom!' Roept Liam ' je hebt alles wat je wilt en dan nog geen genoegen nemen met alles wat je krijgt' 'Nee je snapt t niet Lili, ze wilt gerechtigheid voor Poussey' zegt Aleece. Ik zie Joy mijn kant opkijken, Liam haat het als iemand hem Lili noemt. Maar het was zijn bijnaam voor Aleece toen ze nog hadden dus hij doet er niet raar over, maar Joy mag hem zo absoluut niet noemen. 'Ehm wilt er iemand nog wat drinken?' Vraag ik zodat de situatie niet erger wordt. Ze knikken allemaal. 'Liam help jij mij even' 'nee! Doe het zelf!' 'Liam help mij' Zeg ik sissend. Hij rolt met z'n ogen en loopt mee naar de keuken. Ik sluit de tussendeur en draai me om naar Liam. 'Wat doe je nou raar' 'je had het niet door hè?' 'Waddan?' Ik zucht. 'Aleece noemde je Lili' 'wat is daar mis mee?' 'Nou.....Joy mag jou dat nooit noemen en zij weet niet dat jij en Aleece hebben gehad, dus ze keek echt super raar naar mij toen Aleece je Lili noemde' 'waarom bemoei je je hiermee überhaupt?' 'Omdat ik Joy echt super aardig vindt en ik wil niet weer dat je 24/7 in je kamer zit te janken en je vol zit te proppen met junkfood' Liam geeft me een knuffel. 'Ik wil ook niet dat het uit gaat, maar jij hebt ook je eigen leven die je ook goed moet onderhouden, en je hebt nog veel te doen' 'oh ja over morgen, kan je me brengen naar school?' 'Ja kan' 'dankjewel! Hou van jou'

We schenken drinken in en lopen weer terug in de woonkamer waar iedereen gelukkig nog gewoon zit enzo. We zetten de glazen neer en gaan weer zitten. Als ik zit krijg ik een appje van Joy

Hey, waarom noemde Aleece Liam Lili. Ik bedoel ik ben niet jaloers ofzo maar niemand mag hem zo noemen.
Ja I know maar Aleece en Liam hebben een relatie gehad voordat hij met jou kreeg. En Lili was haar bijnaam voor hem en toen het uitging werd hij dus boos om die naam doordat het uitging.
Ohhh dat verklaart veel, maar Aleece vind Liam toch niet meer leuk
Neeee! Natuurlijk niet!

Ik wist het niet zeker, maar ik kan niet zomaar zeggen: ja ze vind hem nog wel leuk na zoveel jaar

Oh gelukkig😅
Hahaha maar ik ga weer OitnB kijken
Ja ikke ook

Als we seizoen afgekeken hebben is het al 11 uur 's avonds. 'Ik snap het nog steeds niet, en nu hebben ze gewoon niks' 'Liam stop! Ik leg het je nog wel een keer uit' zeg ik. 'Aleece en Florencia, willen jullie hier logeren of gaan jullie nog naar huis' 'als we hier kunnen slapen zou dat fijn zijn, en kunnen we dan ook morgen meerijden naar school Liam?' Zegt Florencia. 'Ja natuurlijk!' Ik zie Joy weer naar me kijken met een hele verbaasd gezicht. 'Eh Liam help jij Aleece en Florencia dan even boven?' Liam knikt en loopt met de meiden mee naar boven. Als ik ze boven hoor lopen begin ik met het uitleggen aan Joy. 'Aleece en Florencia zijn familie vrienden en logeren hier vaker, ze slapen op een apparte kamer dan mij en Liam dus je hoeft nergens bang voor te zijn' 'maar wat als Aleece of Liam naar elkaar toegaan' 'doen ze niet, want m'n moeder komt vanacht weer thuis' 'oh ja dan hoef ik niet bang te zijn nee' lacht Joy.

Als Joy haar spullen bijelkaar heeft gepakt gaat zij ook naar huis. Ze geeft Liam nog een kus en stapt haar auto in en rijdt (hoop ik) naar huis. 'Nou...' geeuw ik '...ik ga naar bed' 'adios' ik loop naar m'n kamer. Haal m'n make up er vanaf enzo en plof in m'n bed.

7 years Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu