3.

279 12 0
                                    

Angel

Életemben először ülök motoron de nagyon klassz!
Harry leparkol de nem a Kolesz előtt.
-Hol vagyunk?-kérdem.
-Megéheztem.-ránt vállat.
Leszáll majd nekem is segít.
Pulcsijának zsebébe nyúlok mert a kezem is fázik.
-És most enni akarsz?-kérdem.
-Nem!Szerinted?Gyere!-veszi ki az egyik kezem és maga után kezd húzni.Keze melegére egész testem lángba borul.
Leülünk és míg ő este akar hamburgerezni én nekem elég a forró csoki.
-Bizti nem kérsz?-ül mellém pedig előbb még velem szembe foglalt helyet.
-Nem!
-Ááááá,értem.Fogyókúrázol!Nos nem vagy annyira vészes eset!-kezd enni.Én meg csak bámulok rá pislogás nelkül.Megrázom a fejem majd kifelé bambulok az ablakon.
Látom,hogy más motorosok is jönnek....ez elég ijesztő.
-H-harry....-nézek rá.
-Hm?
-Ugye nem fogsz nekik dobni??Ugye megvédesz???-kérdem riadt arcal.
-Mivel nincs itt az egész suli kivételesen nem doblak senkinek és megvédelek!-nevet fel.
-Nem vicces...ijesztőek!
-Nem,ők az ellenségeim...utálom őket!
-Akkor mégjobb helyzetben vagyunk...-forgatom a szemem.
Harry fizet mert nem hagyja,hogy én a saját részem fizessem.Most ő az úriembert játsza.
Na nem baj.Van jó oldala is úgy tűnik.
Kifelé igyekszünk.
-Styles!-hallok egy mély férfias hangot ami ijesztő.
-Jones!-biccent felé Harry.A csávó egy kövérebb kitetovált szakállas alak.
-Verseny lesz holnap!Jössz?
-Azt hiszed nem?-nevet fel gúnyosan Hazz.
-Ki a kis csaj?-biccent felém én meg Harry kezét hirtelen megfogom szorosan.
-Az mindegy!-motyogja Harry.
-Csajod?-húzogatja a szemöldökét.
-Nem!-motyogja Harry.-Amúgy sem rád tartozik!-
-Holnap legyen ő is a versenyen!-kacsint mire felfordul a gyomrom.-Nélküle álmodozz,hogy beteszed a lábad!-
Kimegyünk és Harry idegesen fújtat egyet.A motorra ülünk.Nagyon gyorsan elindul én meg szabadon felteszem a kezeimet.

Nagyon gyorsan elindul én meg szabadon felteszem a kezeimet

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A Koleszhoz érve megáll.
Kinyitom a szemem és látom,hogy engem néz.
-Jól vagy Baby?-kérdi.
-Ühüm...-suttogom.
Megindulunk együtt fel a szobák felé.
-Jó éjt!-pillant rám majd beindul a szobájába.
-Jó éjt...-suttogom majd benyitok az én szobámba.

Skyler

Niallel a szobánk előtt egy öleléssel elbúcsúzunk egymástól, és mosolyogva megyek be a szobámba. Nem rossz gyerek ez a Niall, de nem szabad érzéseket táplálnom iránta.... ő egy rosszfiú! Kipakolok és előveszek törölközőt, pizsit meg tiszta fehérneműt, és bemegyek a fürdőbe. Beállok a zuhany alá és jólesően égetik a bőrőm a forró vízcseppek.
Elvégzem az esti tennivalókat, és lefekszem az ágyamba. Angel még sehol... felnézek az instámra, ott látok két értesítést: Niall Horan és Harry Styles követni kezdett téged. Visszakövetem őket és mosolyogva megyek rá Niall profiljára. A legutóbb feltöltött képén egy lánnyal az oldalán vigyorog és az van aláírva,hogy: hiányozni fogsz! És egy szomorú emoji.

Biztos a barátnője! Én naív, bedőltem a kisfiús mosolyának és az igéző szempárjának

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Biztos a barátnője! Én naív, bedőltem a kisfiús mosolyának és az igéző szempárjának... sóhajtva teszem töltőre a telefonom, és a plafont kezdem bámulni. Körülbelül 15 perc múlva megjelenik Angel is.
-Hát te? Hol voltál? Aggódtam!- ülök fel.
-Harryvel voltam kajálni, jól vagyok! Nyugi!- mosolyog és átölel. Ő is kipakol és elintézi az esti dolgait.

~Másnap

Reggel az ébresztőmre kelek. Kómásan nyomom ki és nézem meg az időt: 06:15 ah faszom... kimegyek a fürdőbe és elvégzem a reggeli teendőimet. Dobok fel egy kis sminket, ami szempillaspirál, szemhéjtus és halvány nude rúzs. Felöltözök

és Angelt kezdem kelteni, mert 06:30 van

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

és Angelt kezdem kelteni, mert 06:30 van. Ő hamarabb el szokott készülni, mint én. Baby is felöltözött

És karöltve indultunk el az egyetem felé

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És karöltve indultunk el az egyetem felé.

****
Egy kis eligazítás után sikeresen betaláltunk az előadótermünkbe. Niallel és Harryvel leszünk osztálytársak. A húgommal kinézünk magunknak egy szimpatikus helyet, ahová ledobjuk magunkat. Nem adok öt percet, Niall tuti itt fog sündörögni... nincs bajom vele, csak, ha belenézek a szemeibe, nem fogok tudni figyelni,mert elvarázsol. Nem szabad neki bedőlnöm,hiszen barátnője van...
-Jó reggelt lányok!- mosolyog. Ó,hogy ilyen ötösöm legyen a lottón...

SinatraStyles01

I Got You [H.S and N.H ff]Where stories live. Discover now