BÖLÜM 4 SEN VE BEN

21 3 0
                                    

Selin uyanmıştı Kerem le konusuyorlardi. 
Birden kapı çaldı kapıya gittim.

-Selam kusura bakma merak ettim.
Gelebilir miyim?
-Tabi gel.
-Tamam.
Alice gelmişti. Kapıyı açtığımda şok geçirmiştim. O harika saçlarını topuz yapmıştı ona çok yakışıyordu .Masmavi gözlerinin ışığı yoktu Üzgündu......

Kerem her zaman ki gibi gene pot kırdı. .

-Hoşgeldin Alice .
-Hosbulduk. İyi misin diye geldim geçmiş olsun.
- Saol .iyiyim. hmm demek Benim için geldin bende ...
-Sende ne ?
-Boşver ya .Önemli değil .
Ah kardeşim sus artık! !
-Alice istersen gel biz cafeye gidelim açsındır.
-Peki ,tekrar geçmiş olsun.
Kerem yanıma gel diye işaret etti. gittiğimde " Aferin demek konusacaksin "

omuz silktim.Alice ye  öncelik verdikten sonra kapıyı açtım ve çıktık artık bundan sonrası bendeydi.

Cafeye inmek için 8 kat inmemiz gerekiyordu. Asansöre bindik ve aşağı iniyorduk. Aniden asansör durdu. Kapıda açılmadı Sanırım gene maceraperest yollarindaydık.

-Murat Asansörde mi kaldık bana mı öyle geliyor?
-Iııı evet ama sakin ol hiçbir şey olmayacak.

Bu kadar panik yapmasının nedeni ankisyeti  geçiren birisi olmasi kapalı alanlarda uzun zaman duramıyor. Ne yapacağımı gerçekten bilmiyroum.

-Murat lütfen bir yolunu bul çıkalım şurdan! !

-Tamam bak şöyle bir şey yapalım. Gözlerini kapa ve olmak istediğin yerde ol. Hayal et .Mesela deniz kenarındasın yanında olmasını istediğin bir kişi var mı?

-Evet . Sen yani bana destek çıkardın.
-Tamam ben olayım. Birlikte Kumsalda yürüyoruz. Sessiz sakin bir deniz manzarası var yanımıza  yavaşça ayaklarımıza geliyor. ..
Aniden yine ses geldi.
Ve Alice o mavi gözlerini açıp bana baktı. Panikten yere comelmisti bende yanına ve öylece kaldık ama 3 dakikadan fazla sürmedi. Her zaman ki gibi! !

-Kusura bakmayın gençler. Asansorleri yeniliyorduk bizde ne olduğunu analaymadik. Aniden ses geldi ,Kontrol edemedik.

-Tamam abi sadece başkalarına da olmasın biraz daha dikkat edin.
Daha fazla uzamasıni istemiyordum. Ve Alice ile  beraber cafe ye gittik, çay aldık. Masalara  oturduk ve konuşmaya başlamalıydım .

@@@@@

-Alice istersen kalkalım. Zaten Asansörden sonra kendini fazla yorma git istersen ben söylerim Kereme bir mesajın varsa?

-Tamam .Ben gidiyim o zaman
He bu arada ben ****** Üniversitey
e  gidiyorum sonuçlarım belli oldu Seninkide. bugün okula da gidebilirsen iyi olur öğrenirsin belki ...
Aynı okulda olabiliriz?
-Umarım aynı okulda oluruz. Aslında ben sana bir şey söyleyeceğim. Kerem hastaneden çıktıktan sonra ben sana bir adres yollayacagim. Oraya gel .Yarım kalan konuşma hakkında.

-Tamam gelirim. Görüşürüz Murat.

-Görüşürüz Alice.

Evet. artık ortamı şimdiden ayarlamalıydım..

@@@@@

Artık Kerem'in hastahaneden çıkma
vakti geldi.
Alice yle yarın konuşacaktım. Onun için süprizler hazırlamam gerekiyordu NE YAPMALIYDIM? 

@@@@

Eve gelmiştik. Kerem TV nin önüne geçti ve bir CD koydu.

-Bune ne koyuyorsun?

-Açılınca görürsün.

Alicenin fotoğrafları vardı ikimiz birlikte olanlar küçüklükten beri olanlar.Cok güzel zamanlardi bir fotoğrafta ona yerden kopardigim papatyayı veriyorum. . .

-Ne görüyorsun?

-Alice ve beni....BİZİ

-Evet. Tamda senden beklediğim cevap. İşte oğlum artık senelerin size verdiği yakışma !!
Eğer bir şey yapmayı düşünürsen bu fotoğrafları kullan. Eminim etkileyecektir.
-Diyosun! ?
-dedim bile!.
-Tamam o zaman sana akşam ne yapacağımı anlatıyorum
-He plan var yani
-Her zaman vardı. Bak şimdi

Önce Alice yi    romantik masa ayaralayacagim . Sonra onu oturtacagim ve işte o bütün Fotoğraflar oturduğu anda küçükken dinledigimiz o "SİNGLE LADİES "sarkisi çalacak. Ve fotoğraflar sılayt
Halinde karşısına dökülecek.En sonuna da en son çektiğimiz "merdiven başı "fotoğrafını koyacağım. Ve altına akrostiş imi yazacağım en sonunda ben onu okurken onu ayağa kaldırıp benimle sevgili olur musun diyeceğim.
-Vay vay vayyyyyy. .. Kardeşim benim ulan ne romantik adamsın! !
-Yeter çok bağırma valla Fatma Abla duyacak.

-Tamam oğlum hem seni hemde ortamı hazirlayalım ve Merve yi arayıp onada Alice yi kandırtıp
hazırlasin onu ne dersin??
-Tamam hadi yapalım ben ararım Merve yi.

Vote ve yorum yapmayı unutmayın!

Gelecekteki SEN VE BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin